Arabic | Persian | English

EN

AR

معجزه تزریق “پروفایلو گردن” | 4 مزیت مهم  + فیلم تزریق

آثار پیری در گردن، باعث افتادگی پوست زیر گردن و بدشکل‌ شدن ظاهر چهره می‌شود. اما چه راهکاری برای جلوگیری از این تغییر ظاهر وجود دارد؟

پروفایلو، یکی از روش‌های جدید در جوانسازی پوست و بازتولید کلاژن و الاستین در آن است. تزریق پروفایلو گردن، امروزه مشکل گردن بوقلمونی (Turkey Neck) و چین و چروک‌های اطراف گردن را برطرف کرده است. پروفایلو گردن چه مزیت‌هایی دارد؟ آیا تزریق آن به گردن عوارض جانبی خاصی به دنبال دارد؟ نقاط تزریق پروفایلو به گردن چیست؟ تمام این پرسش‌ها در مقاله پیش رو  از مجله مهزیار پاسخ داده می‌شود.

تزریق پروفایلو، از خدماتی است که مجموعه مهزیار، به مراجعان خود ارائه می‌دهد. هدف از ارائه این خدمت، بازگرداندن زیبایی طبیعی صورت و گردن به شماست.

“نمونه‌ای از تزریق پروفایلو در کلینیک مهزیار”

پروفایلو چیست؟

پروفایلو، یک متد غیرتهاجمی بازسازی است که می‌تواند پوست را عمیقا آبرسانی کند و افتادگی پوست را به طورقابل‌توجهی کاهش دهد. گرچه پروفایلو، معمولا به عنوان جوانساز صورت شناخته می‌شود، اما برای درمان افتادگی پوست بدن و گردن نیز استفاده می‌شود.

پروفایلو گردن را با عنوان «مرطوب‌کننده تزریقی» نیز می‌شناسند. این ماده از اسید هیالورونیک فوق خالص ساخته شده است که مولکول طبیعی آب را به کلاژن متصل می‌کند و پوست را به تدریج آبرسانی و حجیم‌تر می‌کند.

تزریق پروفایلو گردن چه مزایا و معایبی دارد؟

تزریق پروفایلو به گردن، لازم است توسط متخصص پوست یا زیبایی انجام شود. چراکه بی‌تجربگی یا ناشی‌گری فردی که در این زمینه تخصص ندارد، ممکن است شما را به دردسر بیندازد یا مجبورتان کند دوباره، به یک پزشک حاذق و باتجربه مراجعه کنید.

تزریق پروفایلو در گردن

کاهش چین و چروک
جوانسازی و بهبود ظاهر پوست
افزایش تولید کلاژن و الاستین
اثر فوری و نتایج قابل مشاهده تا 18 ماه
روش غیر تهاجمی و جلسات کوتاه‌مدت
روش ایمن با عوارض کم

مزایا

احتمال واکنش‌های ناخواسته
احتمال تورم، قرمزی، خارش
احتمال عفونت در نقاط تزریق
احتمال ایجاد حساسیت در نواحی تزریق‌شده
احتمال نیاز به تزریق مکرر
نیاز به مشاوره و تجویز متخصص

معایب

تزریق پروفایلو، با توجه به مزایا و معایب آن، یک راهکار موثر و مناسب برای بهبود ظاهر گردن و جوانسازی پوست است. 

پیشنهاد مطالعه:
همه چیز درباره مزایای تزریق ژل به گونه + [ 3 ویدئو تزریق ]

مثلا اگر تصمیم گرفتید در کلینیک مهزیار، تزریق پروفایلو را انجام دهید، با اینکه این مجموعه حسن‌نیت خود را طی سال‌ها در زمینه خدمات زیبایی ثابت کرده است، توصیه می‌کنیم که برای انجام این فرایند، با متخصصان مهزیار، مفصل صحبت کنید و از مشاوره آن‌ها بهره‌مند شوید.

نقاط تزریق پروفایلو گردن چیست؟

نقاط تزریق پروفایلو به گردن بستگی به نواحی موردنیاز و نیازهای هر فرد دارد. این نقاط توسط پزشک متخصص زیبایی با توجه به ساختار پوست و نیازهای فرد مشخص می‌شوند. با این حال، 10 نقطه رایج برای تزریق پروفایلو گردن و ترتیب آنها را برای تزریق، در این ویدیو می‌توانید ببینید.

روش 10نقطه‌ای تزریق پروفایلو گردن را با نام تکنیک BAP می‌شناسند. طی این تکنیک، 10 نقطه مشخص از گردن، مورد تزریق پروفایلو قرار می‌گیرند تا چین و چروک و افتادگی پوست گردن را رفع کنند.  این نقاط عبارتند از:

  • استخوان هیوئید (Hyoid bone)
  • غضروف تیروئید (Thyroid cartilage)
  • برآمدگی حنجره یا Adam’s apple
  • عضله استرنوکلیدوماستوئید (Sternocleidomastoid muscle)
  • نای (Trachea)
  • شکاف استرنال (Sternal notch)

این نقاط، به طور کلی، نواحی هستند که هنگام تزریق پروفایلو گردن، هدف سوزن تزریق قرار می‌گیرند. در نهایت، باید به این نکته توجه داشت که پزشک، بنابر شکل پوست، میزان چین و چروک‌ها و ساختار پوست گردن، شما را در جریان نقاطی که نیاز به تزریق دارند، قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: روش‌های رفع خط اخم

جلسات تزریق پروفایلو گردن، چند بار باید تکرار شود؟

جلسات پروفایلو گردن، بسته به سن بیمار، به 2 یا 3 جلسه درمانی تقسیم می‌شود. این جلسات، با فاصله 6-4 هفته انجام می شود و تقریبا دو بار در سال. در واقع، برای دریافت نتایج مطلوب، چرخه تزریق پروفایلو به گردن را می توان دو بار در سال تکرار کرد. این ویدئو ، یک جلسه از تزریق پروفایلو در گردن را نمایش می‌دهد:

نتایج تزریق پروفایلو به گردن به چه شکل ظاهر می‌شود؟

ظاهر نتایج پروفایلو گردن می‌تواند به شکل‌های گوناگون باشد. اغلب ممکن است نتایج، به میزان پروفایلو تزریق‌شده و واکنش بدن به ماده‌ی تزریقی بستگی داشته باشد. این نتایج عبارتند از:

  1. کاهش چین و چروک: یکی از اهداف اصلی تزریق پروفایلو در گردن، کاهش چین و چروک است. این ماده می‌تواند با ایجاد حجم در زیر پوست، چروک‌ها و خطوط را پر کند و باعث صاف‌شدن و جوان‌ترشدن پوست گردن شود.
  2. لیفت گردن: با افزایش حجم و پرکردن مناطقی از گردن، پروفایلو می‌تواند اثر لیفتینگ (بالابردن) را نیز به همراه داشته باشد که باعث بهبود ظاهر اطراف فک و پوست گردن می‌شود.
  3. طولانی‌مدت بودن نتایج: یکی از مزایای پروفایلو نسبت به دیگر ترکیبات پرکننده، ماندگاری طولانی‌تر نتایج است. این ماده به طور طبیعی طی گذشت زمان تخلیه می‌شود، اما اثرات آن ممکن است تا چند ماه یا حتی یک سال باقی بماند.
  4. ترکیب با سایر مواد: پزشکان ممکن است از ترکیب پروفایلو با سایر مواد و محصولات زیبایی استفاده کنند تا به نتایج بهتر و مطلوب‌تری دست یابند.
پیشنهاد مطالعه:
مراقبت های بعد از زاویه سازی فک | 7 نکته کلیدی

در هر صورت، نتایج تزریق پروفایلو و تاثیر آن در ظاهر گردن، به شدت، به مهارت و تجربه پزشک شما بستگی دارد. بهتر است با پزشک خود در مورد انتظارات خود صحبت کنید تا بتواند شما را راهنمایی کند و نتایج مناسبی از تزریق پروفایلو گردن بگیرید.

4 مزیت مهم تزریق پروفایلو گردن

در این مقاله، به طور کلی، با معایب و مزایای تزریق پروفایلو آشنا شده‌اید. اما اکنون قصد داریم، 4 مورد از اصلی‌ترین مزیت‌های تزریق پروفایلو گردن را باهم بررسی کنیم. کسی که تصمیم می‌گیرد نقاطی از گردن خود را هدف تزریق پروفایلو قرار دهد، حتما به این 4 مورد اندیشیده است:

  • بهبود ظاهر و افتادگی غبغب
  • بهبود جلوه جوانی و طراوت
  • روش غیرتهاجمی و کم‌خطر
  • آبرسانی، حفظ رطوبت و افزایش کلاژن در پوست

بهبود ظاهر و افتادگی غبغب

تزریق پروفایلو باعث افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست می‌شود و امکان بهبود ظاهر گردن و افتادگی غبغب را فراهم می‌کند. با تقویت ساختار پوست، غبغب کوچک‌تر می‌شود و پوست گردن جلوه‌ای سفت و جوان به خود می‌گیرد.

بهبود جلوه جوانی و طراوت

پروفایلو، با افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست، جوانی و طراوت پوست گردن را برای فرد به ارمغان می‌آورد. این فرایند به کاهش علائم پیری پوست، به ویژه چین و چروک‌ها، ریزش، افتادگی و خشکی کمک می‌کند.

روش غیرتهاجمی و کم‌خطر

تزریق پروفایلو، روشی غیرتهاجمی برای بهبود ظاهر و طراوت گردن است و نیازی به برش و پارگی پوست ندارد. همچنین، از آنجا که پروفایلو از ترکیبات طبیعی موجود در بدن تشکیل شده و برای پوست ایمن و مطمئن است، احتمال وقوع عوارض جانبی واکنش‌های ناخواسته را کاهش می‌دهد.

آبرسانی، حفظ رطوبت و افزایش کلاژن در پوست

 پروفایلو، به واسطه اسید هیالورونیک موجود در ترکیبات خود، پوست گردن را آبرسانی می‌کند و باعث رفع خشکی و خستگی پوست می‌شود. تزریق پروفایلو همچنین، برای تولید مجدد کلاژن توسط سلول‌های پوستی فضای مناسبی ایجاد می‌کند و باعث بهبود کیفیت و ساختار پوست می‌شود.

“تزریق پروفایلو برای مراجعه‌کننده کلینیک مهزیار”

 

پیشنهاد مطالعه:
راهنمای کامل مراقبت بعد از تزریق ژل چانه + 4 نکته مهم

کلام آخر

گردن بوقلمونی، به شکلی از گردن گفته می‌شود که بر اثر کهولت سن و افتادگی پوست، تکه‌ای از پوست آن آویزان است و زیبایی ظاهر فرد را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. در این مواقع، تزریق پروفایلو گردن، روشی است که می‌توان به آن پناه برد. پروفایلو که از موادی مانند اسید هیالورونیک تشکیل شده است و خواص آبرسانی و تولید کلاژن و الاستین را در پوست گردن دارد، پس از تزریق، ظاهری انسجام‌یافته و شاداب به گردن می‌دهد. حتی چند مرتبه تکرارکردن تزریق، باعث بهبود قابل‌توجه ظاهر پوست گردن خواهد شد.

درصورتی که بخواهید درباره مقایسه جالپرو و پروفایلو بدانید، مجله زیبایی مهزیار اطلاعات مفیدی در این زمینه در اختیارتان گذاشته است.

در کلینیک مهزیار، برای تزریق پروفایلو، مشاوره‌های مناسب را از متخصصان مجرب مجموعه دریافت خواهید کرد. پس از مشورت با پزشک و تبادل نظر درباره روش تزریق، مزایا، معایب و شکل مورد نظر خود از نتیجه نهایی، می‌توانید برای تزریق پروفایلو به گردن اقدام کنید.

سوالات متداول

  •  آیا تزریق پروفایلو در گردن باعث درد می‌شود؟
    تزریق پروفایلو معمولا با استفاده از سوزن‌های بسیار نازک انجام می‌شود، بنابراین درد و ناراحتی به حداقل می‌رسد. علاوه بر این، بسیاری از محصولات پروفایلو حاوی لوکال آنستزیک (مخصوص کاهش درد) هستند که ناراحتی را به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌دهد.
  •  آیا نتایج تزریق پروفایلو گردن دائمی هستند؟
    خیر، نتایج تزریق پروفایلو برای مدت معینی است. این ترکیبات حدود 12 تا 18 ماه می‌توانند در پوست باقی بمانند. بعد از آن، نیاز به تزریق مجدد و به‌روزرسانی دارید تا نتایج را حفظ کنید.
  •  آیا تزریق پروفایلو عوارض جانبی دارد؟
    تزریق پروفایلو به‌طور کلی ایمن است و بروز عوارض جانبی در این فرایند، بسیار نادر است. بعضی از عوارض ممکن شامل تورم، قرمزی، خارش یا نقاط سفید روی پوست می‌شوند که معمولا به ‌صورت موقت و در محدوده‌های کوچک رخ می‌دهند.
  •  چه موادی در پروفایلو وجود دارد؟
    پروفایلو، از موادی مانند هیدروکسی‌آپاتیت کلسیم تشکیل شده است. این ماده به عنوان یک ژل پرکننده عمل می‌کند و بهبود ساختار پوست را به‌ ویژه با افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست ایجاد می‌کند.
  •  آیا تزریق پروفایلو برای همه افراد مناسب است؟
    تزریق پروفایلو برای بسیاری از افراد مناسب است. اما همچنان نیاز به مشاوره و تشخیص متخصص زیبایی دارد. برخی از افراد ممکن است به نوع پروفایلو حساس باشند یا شرایط بهداشتی خاصی داشته باشند که تزریق پروفایلو برای آن‌ها مناسب نباشد. بنابراین، مهم است که قبل از تصمیم‌گیری، مشورت و معاینه از طرف پزشک متخصص صورت گیرد.
0/5 (0 نظر)

نظرات ارزشمند شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط مجله مهزیار