Arabic | Persian | English

EN

AR

همه چیز درباره مزایای تزریق ژل به گونه + [ 3 ویدئو تزریق ]

اکثر افراد با بالا رفتن سنشان به فکر فرم دهی مجدد به صورتشان و انجام عمل‌های جوان سازی می‌افتند. یکی از روش‌های رایج برای این کار تزریق ژل به صورت است که یکی از سبک‌ترین و آسان‌ترین اقداماتی است که فرد برای فرم دهی به صورتش می‌تواند انجام دهد. بهتر است قبل از هر چیز، بدانیم که فیلر چیست و از عوارض تزریق فیلر گونه آگاه باشیم و سپس تصمیم به تزریق بگیریم. در بین نواحی مختلف صورت مانند بینی، چانه و گونه، این گونه است که بیشترین طرفدار را برای تزریق فیلر دارد. در این مطلب از مجله مهزیار به بررسی مزایای تزریق ژل به گونه می‌پردازیم.

دلیل آن هم این است که با برجسته سازی گونه‌ها چهره فرد تا میزان زیادی تغییر می‌کند. البته تزریق ژل به گونه تنها مختص افرادی با سن بالا نیست و بسیاری از جوان‌ترها هم برای ایجاد فرم دل‌خواه بر روی صورتشان اقدام به تزریق فیلر می‌کنند.

“تزریق ژل گونه در کلینیک مهزیار و نتیجه نهایی”

 

نواحی رایج تزریق فیلر بر روی صورت زیاد هستند. از جمله پیشانی، خط اخم، کناره‌های بینی، روی بینی، گونه‌ها، لب، چانه، خط لبخند و کناره‌های فک. در بین این‌ها گونه خود به سه بخش مجزا تقسیم می‌شود. نواحی رایج تزریق فیلر برای گونه سه نقطه است: شقیقه، مالار زیگوماتیک و ناحیه زیر مالار. این نواحی بر اساس فرم صورت و گونه تقسیم بندی می‌شوند. بسیاری از افراد جهت تزریق به ناحیه مالار زیگوماتیک به پزشک مراجعه می‌کنند زیرا این ناحیه، قسمت اصلی گونه است و برجستگی آن به زیبایی و خوش فرم شدن صورت کمک می‌کند.

 

بررسی مزایای تزریق ژل به گونه

از مزایای اصلی تزریق ژل گونه می‌توان به فرم دهی دلخواه گونه‌ها و صورت اشاره کرد. این کار با برجسته سازی گونه‌ها انجام می‌شود و یکی دیگر از مزیت‌های آن از بین رفتن خشکی و چین و چروک گونه‌ها است. از جمله مزایای دیگر تزریق فیلر می‌توان به کوتاه بودن مدت زمان عمل و ماندگاری نسبتا بالای آن اشاره کرد. به این علت که گونه‌ها زیاد تکان نمی‌خورند و استخوان زیر فیلر قرار می‌گیرد؛ تحلیل رفتن فیلر در این ناحیه دیرتر اتفاق می‌افتد. همچنین این عمل بدون بیهوشی انجام گرفته و به سرعت هم جواب می‌دهد و دوران نقاهت چندانی ندارد.

“از جهت دیگر، همانطور که در وب سایت   Advanced Dermatology اشاره شده است، با افزایش سن، توانایی کلاژن سازی کاهش پیدا می‌کند. فیلرهای گونه که برپایه هیالورونیک اسید باشند، توانایی بالایی در جدب آب دارند و روند پیری پوست را کاهش می‌دهند.”

مزایا تزریق فیلر گونه و عوارض آن

به بیهوشی نیاز ندارد

دوره نقاهت خاصی ندارد

درصورت عدم رضایت برگشت‌پذیر است

روند بهبودی و نتیجه‌بخشی سریع است

مزایای فیلر گونه

کبودی و خونمردگی

قرمزشدن ناحیه تزریق

ایجاد عدم تقارن

خونریزی جزئی

عوارض فیلر گونه
پیشنهاد مطالعه:
زاویه سازی صورت گرد و زاویه سازی صورت کشیده [8 نکته مهم]

 

معمولا افراد به سرعت بعد از انجام عمل می‌توانند به زندگی عادی خود بازگردند. به علاوه تزریق ژل به گونه به بافت‌های اطراف آن آسیبی نمی‌زند و افراد به راحتی و با خیالی آسوده می‌توانند آن را انجام دهند. و در نهایت امکان کاهش حجم ژل و یا تخلیه کامل آن هم وجود دارد و این کار هم به راحتی با مراجعه به پزشک متخصص زیبایی انجام می‌شود. البته از بین بردن ژل گونه در خانه هم امکان پذیر است اما توصیه به این کار نمی‌شود.

مزایای تزریق فیلر به گونه

تزریق ژل به گونه چگونه است؟

این عمل را بسیاری از افراد برای اینکه به صورت خود فرم دهی دل خواه را بدهند؛ انجام می‌دهند. در عمل تزریق ژل گونه ابتدا پزشک متخصص محل و میزان ژل را محاسبه می‌کند. سپس با استفاده از بی حسی موضعی محل را آماده تزریق می‌کنند. اما تزریق ژل به گونه چگونه است؟ به این صورت که بعد از تمیز کردن محل تزریق و آماده سازی فرد در نهایت ژل یا فیلر به وسیله سرنگ و سوزن مخصوص به زیر پوست تزریق می‌شود. بعد از انجام عمل هم باید مراقبت‌های بعد از تزریق فیلر گونه انجام شود. خشبختانه تزریق فیلر گونه به سرعت جواب می‌دهد و نیاز به سپری کردن دوران نقاهت ندارد.

ماندگاری تزریق ژل گونه

برخی تصور می‌کنند که پس از یک بار تزریق فیلر تا زمان دل‌خواه فرم صورت ثابت می‌ماند و ماندگاری فیلر گونه زیاد است. اما ژل گونه باکیفیت مخصوصا اگر از جنس هیالورونیک اسید باشد؛ به نوعی ساخته شده است که با آنزیم‌های بدن واکنش نشان می‌دهد و رفته رفته در بدن حل می‌شود. اگرچه عوامل مختلفی در میزان ماندگاری ژل هیالورونیک اسید دخیل هستند اما با رعایت برخی شرایط می‌توان از آن مراقبت کرد و میزان مراجعه برای تزریق دوباره را کاهش داد. به صورت معمول ماندگاری ژل تزریقی بین ۶ ماه تا ۱۲ ماه است.

پیشنهاد مطالعه:
چند و چون مراقبت های بعد از تزریق ژل لب + { 5 ویدئو تزریق}

البته این میزان کاملا بستگی به نوع نگهداری و مراقبت و همچنین شرایط سنی و فیزیکی فرد دارد. فرد باید مراقبت های بعد از تزریق فیلر گونه را جدی بگیرد تا حداکثر ماندگاری را تجربه کند.

قیمت تزریق ژل گونه

هزینه تزریق ژل گونه و قیمت تزریق ژل گونه یک عدد ثابت نیست و به عوامل مختلفی بستگی دارد. این هزینه به میزان ژلی که فرد برای تزریق نیاز دارد بستگی دارد و به تعداد نواحی‌ای که باید تزریق انجام شود. البته قیمت تزریق ژل هم به کلینیک و هم به برند فیلر بستگی دارد. همچنین برخی از برندهای معروف فیلر وارداتی هستند و از کیفیت بالایی هم برخوردارند اما باید این موضوع را در نظر داشت که قیمت این ژل‌ها با توجه به نوسانات بازار ارز ممکن است بالا و پایین شود. پس بهتر از پیش از انجام عمل از پزشک خود بخواهید تا با محاسبه، قیمت دقیق و به روز فیلر را اعلام کند.

چه افرادی کاندید بهره‌مندی از مزایای تزریق ژل به گونه

اگرچه تمام افرادی که دارای سلامت جسمی هستند و به سن قانونی رسیده‌اند می‌توانند فیلر گونه تزریق کنند؛ اما افراد بالای ۲۱ سال که می‌خواهند گونه‌های برجسته‌ای داشته باشند می‌توانند کاندیدهای مناسب‌تری برای تزریق باشند. همچنین تزریق ژل گونه برای از بین بردن خط و خطوط صورت مناسب است. افرادی که سلامت کامل فیزیکی دارند و حساسیت پوستی خاصی هم ندارند بهترین گزینه برای انجام تزریق ژل هستند و بیشتر از مزایای تزریق فیلر به گونه بهره‌مند می‌شوند.

بهترین برند ژل گونه

بهترین برند ژل گونه

قطعا هر فردی به دنبال این است که از بهترین برندها و باکیفیت‌ترین مواد برای صورت خود استفاده کند تا بهترین نتیجه را گرفته و از عوارض تزریق فیلر گونه دور بماند. ژل برند آلياكسين سوئيس، از بهترین برندهای تولید شده در اروپاست که در کشور ایران و توسط مجموعه زیبایی مهزیار هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر این برند که در اروپا طرفداران فراوانی دارد؛ می‌توان به برندهایی مثل رستيلن امريكايی، تئوسيال سوئيسی و استايلج فرانسوی هم به عنوان محصولات باکیفت حال حاضر دنیا اشاره کرد.

پیشنهاد مطالعه:
بهترین روش های "جوانسازی پوست" ( 4 روش مطمئن )

مقدار تزریق ژل گونه

ممکن است فردی بخواهد گونه‌های بسیار برجسته‌ای داشته باشد و در هر سه ناحیه گونه خود تزریق انجام دهد و یا ممکن است فرد تنها با تزریق موضعی بخواهد چین و چروک صورتش را از بین ببرد. میزان نهایی تزریق ژل با محاسبات دقیق و توسط پزشک متخصص اندازه گیری و مشخص می‌شود. البته این محاسبات بنا بر درخواست مراجعه کننده انجام می‌شود و مطابق میل مراجعه کننده میزان مناسب تزریق خواهد شد. البته برخی افراد فکر می‌کنند که برای کم کردن میزان ژل گونه و یا از بین‌بردن ژل گونه در خانه را‌ه‌های آسانی وجود دارد که این تصور کاملا غلط است.

سوالات متداول

1. تزریق ژل گونه چه مزایایی دارد؟

تزریق ژل گونه می‌تواند باعث افزایش حجم و شکل‌دهی به گونه‌ها و زاویه سازی صورت شود، که این باعث جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر رسیدن صورت می‌شود.

2. آیا تزریق ژل گونه باعث افزایش اعتماد به نفس می‌شود؟

بله، تزریق ژل گونه ممکن است باعث افزایش اعتماد به نفس شود، زیرا باعث بهبود ظاهر صورت و جوان‌تر به نظر رسیدن می‌شود.

3. آیا تزریق ژل گونه باعث کاهش خطوط و چین و چروک صورت می‌شود؟

بله، تزریق ژل گونه می‌تواند باعث کاهش خطوط و چین و چروک صورت شود، زیرااگر از فیلر مناسب استفاده کنید که بر پایه هیالورونیک اسید است، این ماده به جوانسازی پوست کمک می‌کند.

4. آیا تزریق ژل گونه باعث بهبود شکل و ظاهر لب می‌شود؟

بله، تزریق ژل گونه ممکن است باعث بهبود شکل و ظاهر لب شود، زیرا به مادلینگ صورت کمک می‌کند.

5. آیا تزریق ژل گونه باعث تغییرات دائمی در صورت می‌شود؟

خیر، تزریق ژل گونه تغییرات دائمی در صورت ایجاد نمی‌کند، بلکه عوارض و نتایج آن معمولاً بعد از چند ماه کاهش می‌یابند و نیاز به تزریق مجدد دارند.

 

0/5 (0 نظر)

نظرات ارزشمند شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط مجله مهزیار