Arabic | Persian | English

EN

AR

0 تا 100 تزریق “فیلر بینی”: [بهترین برند فیلر + فیلم تزریق]

اصلاح فرم بینی و تغییر آن به نحوی که به چهره شما بیاید و ایرادات قبلی را نداشته باشد، همیشه به جراحی ختم نمی‌شود. بسیاری از افراد به دلایل مختلفی ترجیح می‌دهند از سایر روش‌ها مانند تزریق فیلر بینی برای اصلاح فرم بینی خود استفاده کنند. این دلایل می‌تواند ترس از رفتن زیر تیغ جراحی باشد. در این مطلب به صورت کامل و همراه با تصاویر و ویدئوهایی از تجربه‌ مراجعه‌کنندگان مرکز زیبایی مهزیار، 0 تا 100 تزریق فیلر بینی را با شما بررسی خواهیم کرد. لذا با آگاهی کامل از این روش، می‌توانید بدون نیاز به عمل، به شکل بینی دلخواه و مناسب صورتتان برسید.

نمونه کار تزریق فیلر بینی مهزیار

 

فیلر بینی چیست؟

فیلر بینی یک روش جدید برای رفع نواقص ظاهری بینی و ایجاد یک بینی خوش‌فرم است و روش انجام بسیار راحت‌تری نسبت به عمل جراحی دارد. تزریق، بدون عمل جراحی صورت می‌گیرد و تنها با تزریق فیلر، تغییرات اتفاق می‌افتد. در این روش، پزشک متخصص با بررسی دقیق آناتومی بینی، محل‌هایی را برای تزریق ژل مشخص می‌کند. اگر پزشک در این کار متبحر باشد؛ می‌تواند با تزریق فیلر، نوک بینی را بالاتر ببرد (لیفت نوک بینی) و همچنین تیغه بینی را صاف‌تر کند. افرادی که تیغه بینی آنها صاف نیست و دارای قوز یا فرورفتگی در بینی هستند؛ می‌توانند با کمک تزریق ژل این مشکل را برطرف کنند.

انواع فیلر بینی

فیلر بینی در 2 نوع کلی دائمی و موقت وجود دارد که هرکدام بر پایه مواد بخصوصی هستند و کارایی خاص خودشان را دارند. بیشترین کاربرد تزریق فیلر برای افرادی است که قصد دارند ایرادات جزئی و نواقص بینی خود را بدون عمل جراحی برطرف کنند یا بعد از عمل جراحی بینی، مشکلات کوچکی برای آن‌ها به وجود آمده است که قصد رفع آن را دارند. 

فیلر بینی دائمی

فیلر دائمی یا بلافیل، حاوی کلاژن و سایر مواد معدنی است و ماندگاری آن به نسبت ژل هیالورونیک اسید و کلسیم هیدروکسی لپاتیت بسیار بیشتر است. البته بسیاری از پزشکان برای تزریق فیلر دائمی بینی از شما می‌خواهند که آزمایشات مربوط به حساسیت به کلاژن گاوی و آلرژی را انجام دهید.

فیلر بینی موقت

امروزه فیلرهای موقت همگی  بر پایه ماده‌ای به نام هیالورونیک اسید ساخته شده است. این ماده (هیالورونیک اسید) به صورت طبیعی در پوست وجود دارد و برای جوانسازی پوست بسیار کاربردی است. برندهای مختلفی وجود دارد که هرکدام کاربرد خاص خود را دارد. 

بهترین برند فیلر موجود در ایران کدام است؟

درحال حاضر فیلر برند آلیاکسین سوئیسی (Aliaxin) از بهترین فیلرهای حاوی هیالورونیک اسید است؛ به همین علت، استفاده از آن، بر روند جوانسازی پوست نیز به شدت تاثیرگذار است.

آلیاکسین در بین تمام فیلرهای موجود در ایران، بهترین و با کیفیت‌ترین برند محسوب می‌شود. در گذشته فیلر ژوویدرم از بهترین فیلرها بود اما اکنون دیگر این برند وارد نمی‌شود. بنابراین اگر در مراکز دیگری به شما گفتند که این برند را دارند بدانید که یا تاریخ‌گذشته است و یا فیک.

تزریق فیلر بینی برای چه کسانی مناسب است؟

بهترین نتیجه از تزریق فیلر بینی برای افرادی حاصل می‌شود که به دنبال رفع مشکلات زیر هستند:

  • اگر بینی کوتاه و تورفته‌ای دارید؛ تزریق فیلر بینی می‎تواند ظاهر بینی شما را بلندتر نشان دهد.
  • اگر تیغه بینی کمی پایین‌تر از حالت استاندارد است؛ فیلر به شما کمک خواهد کرد.
  • برای بینی‌هایی با قوز کوچک، تزریق فیلر بینی می‌تواند ظاهر بینی را صاف‌تر نشان دهد.
  • تزریق فیلر بینی به قرینه‌شدن بینی کمک خواهد کرد.
  • با تزریق فیلر بینی می‌توانید نوک بینی را بالا بکشید.
  • استفاده از فیلر برای کسانی که قبلا عمل جراحی بینی داشته‌اند و تمایل دارند تغییرات کوچکی در آن ایجاد کنند هم مناسب است.

ماندگاری فیلر بینی

روش‌های اصلاح مشکلات بینی با تزریق فیلر

فیلرها حاوی ترکیبات مختلف و موثری هستند که منجر به ایجاد تغییرات در ظاهر بینی می‌شوند. پرکاربردترین فیلرهایی که برای تزریق بینی مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ معمولا حاوی اسید هیالورونیک یا کلسیم هیدروکسی لپاتیت هستند. البته فیلرهای مخصوص بینی در برندها و با ترکیبات مختلفی در بازار موجود هستند که توسط پزشکان متخصص مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در روش تزریق فیلر به بینی، طی مدت بسیار کوتاهی (بین 10 تا 20 دقیقه) و بدون نیاز به بیهوشی، پزشک فیلر را در نقاط مشخص شده داخل بافت‌های عمقی تزریق می‌کند. با ورود فیلر به این بافت‌ها، ظاهر بینی تغییر کرده و تا مدتی این تغییر باقی خواهد ماند.

نحوه عملکرد هیالورونیک اسید بیشتر بر مبنای لیفت بینی و پرکردن فرورفتگی‌هاست. کلسیم هیدروکسی لپاتیت یک ماده شبه معدنی است که در ساخت استخوان‌ها کاربرد دارد. فیلرهایی که حاوی این ماده هستند؛ کمک می‌کنند که خطوط روی بینی از بین رفته و تورفتگی نقاط مختلف پر شود.

بلافیل هم نوع دیگری از فیلرهای بینی است که به عنوان ژل دائمی شناخته می‌شود و تاثیر آن مدت طولانی‌تری باقی می‌ماند. انتخاب نوع فیلر، میزان ژل یا فیلر تزریق شده و نقاط تزریق، بر عهده پزشک متخصص است و بر اساس نوع بینی (گوشتی یا استخوانی بودن آن) و ایرادات ظاهری بینی درباره آن تصمیم‌گیری می‌شود.

مزیت‌های تزریق فیلر به بینی

تزریق فیلر بینی چگونه انجام می‌شود؟

برای تزریق فیلر بینی ابتدا باید به پزشک متخصص مراجعه کنید. پزشک پس از بررسی ساختار بینی شما و مشکلات آن، روشی را به شما پیشنهاد خواهد کرد. سپس در یک جلسه بسیار کوتاه، تزریق فیلر بینی انجام خواهد شد. معمولا تزریق فیلر بدون بیهوشی انجام می‌شود. حتی در اغلب موارد نیازی به بی‌حسی موضعی هم نیست و تزریق کاملا سرپایی انجام می‌شود. با تزریق فیلر، ژل وارد قسمت مورد نظر شده و فرم دلخواه را حفظ می‌کند.

البته نوع بینی نقش مهمی در نحوه تزریق فیلر خواهد داشت و به همین دلیل برای افرادی با بینی استخوانی از روش تزریق فیلر متفاوتی نسبت به بینی گوشتی استفاده می‌شود.

نحوه تزریق فیلر بینی استخوانی و گوشتی

بینی‌های استخوانی بهترین کاندید برای انجام تزریق فیلر هستند. معمولا افرادی که دارای بینی استخوانی هستند از قوز روی بینی یا افتادگی نوک بینی خود ناراضی هستند. غالبا پزشک برای این افراد مقدار مشخصی ژل میتواند منجر به رفع قوز بینی شده تا ظاهر بینی صاف‌تر به نظر برسد.

همچنین برای افرادی که دوست دارند نوک بینی سربالا داشته باشند هم می‌توان از تزریق فیلر بینی استفاده کرد. البته برخی از پزشکان در کنار فیلر بینی از نخ هم به منظور لیفت بینی و رفع افتادگی نوک آن استفاده می‌کنند. در این روش نخ زیر پوست قرار گرفته و باعث کشیدگی بینی خواهد شد.

تزریق فیلر بینی برای افرادی با بینی گوشتی چندان توصیه نمی‌شود. البته افرادی که بینی بزرگ ندارند هم می‌توانند از تزریق فیلر استفاده کنند اما میزان آن بسیار کمتر از افرادی با بینی استخوانی خواهد بود. برای افرادی با بینی گوشتی و ظاهر پهن و کوبیده معمولا تزریق در تیغه صورت می‌گیرد تا بینی کشیده‌تر و بلندتر به نظر برسد.

اما اگر جراحی بینی استخوانی گزینه مناسبی برای شما نباشد و علاقه‌ای به عمل و فرآیندهای آن نداشته باشید، خیالتان راحت باشد که روش تزریق فیلر، بهترین نتیجه را برای شما رقم خواهد زد.

مزیت‌های تزریق فیلر به بینی

مزایای تزریق فیلر به بینی برای افرادی با مشکلات جزئی در ظاهر بینی، بیشتر از عمل جراحی است و به همین دلیل بسیاری این روش را ترجیح می‌دهند. از مهم‌ترین مزیت‌های تزریق فیلر به بینی می‌‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انجام تزریق فیلر بینی بسیار راحت‌تر از عمل جراحی است و شما نیازی به بستری شدن یا بیهوشی نخواهید داشت.
  • بعد از انجام تزریق به سرعت می‌توانید به کارهای عادی و روزمره خود برگردید و نیازی به طی دوره نقاهت طولانی نیست.
  • تزریق فیلر به بینی بدون درد، خونریزی و یا عوارض جانبی گسترده خواهد بود.
  • هزینه تزریق فیلر به بینی بسیار کمتر از عمل جراحی است.
  • تزریق فیلر بینی بازگشت‌پذیر است و می‌توانید در صورت نارضایتی از نتیجه آن را تمدید نکنید.

فواید فیلر بینی نسبت به جراحی در چه سطحی است؟

افرادی که سابقه عمل جراحی بینی دارند یا اطرافیان آنها اقدام به عمل جراحی کرده‌اند؛ تصور می‌کنند که تزریق فیلر به بینی هم دارای همان مشکلات و دردها خواهد بود؛ در حالی که این روش غیرتهاجمی، بسیار آسان‌تر و کم عارضه‌تر از جراحی بینی صورت می‌گیرد.

در عمل جراحی، شما تحت بیهوشی عمومی قرار می‌گیرید که می‌تواند عوارض و مشکلات فراوانی در پی داشته باشد. اما در تزریق فیلر به بینی نیازی به این کار نیست. همچنین در صورتی که بعد از عمل جراحی از نتیجه کار رضایت نداشته باشید؛ کار زیادی از دستتان برنخواهد آمد؛ در صورتی که بعد از تزریق فیلر بعد از چند ماه بینی به حالت اولیه خود باز خواهد گشت.

از جمله دیگر فواید فیلر بینی نسبت به جراحی هم می‌توان به دوره نقاهت طولانی پس از عمل اشاره کرد. بعد از عمل جراحی تا مدت‌های بسیار طولانی باید از انجام کارهایی مثل ورزش و.. خودداری کنید. اما بعد از تزریق فیلر به بینی نیازی به دوره طولانی استراحت نخواهید داشت.

علاوه بر این موارد، نکاتی مانند هزینه پایین‌تر تزریق نسبت به عمل جراحی، ریسک و درد کمتر هم از جمله فواید فیلر بینی نسبت به جراحی هستند. برای اطلاعات بیشتر مطالعه مقاله لیفت بینی با ژل یا جراحی پلاستیک پیشنهاد می‌شود.

از دیگر فواید فیلر بینی، ترمیم بینی بعد از عمل جراحی و همچنین ترمیم قوس و غوز روی بینی است که با تزریق فیلر، نتیجه، بسیار طبیعی‌تر و خوش‌فرم‌تر خواهد شد.

خطرات و عوارض تزریق فیلر بینی چیست؟

با توجه به حساسیت بالای بینی، تزریق فیلر در این ناحیه نسبت به سایر قسمت‌های صورت ممکن است عوارض بیشتری داشته باشد. اما به صورت کلی، تزریق فیلر به بینی عملی بسیار ساده است و اگر توسط پزشک و فرد متخصص انجام شود؛ بدون عارضه مهمی خواهد بود. در صورت بروز عوارض جزئی هم، در مدت کوتاهی برطرف خواهند شد. از جمله عوارض جانبی تزریق فیلر به بینی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • التهاب و تورم در نقاط تزریق
  • احساس سوزش جزئی
  • کبودی بینی مخصوصا در نواحی تزریق
  • در برخی موارد ممکن است پس از تزریق خونریزی بسیار جزئی هم اتفاق بیفتد.

 

مزایا و معایب تزریق فیلر بینی

به بیهوشی نیاز ندارد

دوره نقاهت خاصی ندارد

درصورت عدم رضایت برگشت‌پذیر است

روند بهبودی و نتیجه‌بخشی سریع است

مزایای فیلر

کبودی و خونمردگی

قرمزشدن ناحیه تزریق

ایجاد عدم تقارن

خونریزی جزئی

معایب فیلر

 

مدت زمان ماندگاری تزریق ژل بینی چقدر است؟

فیلر بینی یک روش موقت است و برعکس عمل جراحی، تاثیر آن به صورت دائمی باقی نمی‌ماند. تزریق فیلر به بینی هم مانند سایر تزریق‌ها، مدت ماندگاری کوتاه مدت و متغیری دارد و بسته به ژنتیک، برای هر فرد با فرد دیگر متفاوت است.

در حالت کلی و برای افراد و مشکلات نرمال، مدت زمان ماندگاری تزریق ژل بینی بین 6 تا 18 ماه است و بعد از این مدت باید ژل بینی تمدید شود. البته بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند پس از یک یا چند دوره استفاده از ژل تزریقی و اطمینان از کسب نتیجه دلخواه، به سراغ عمل جراحی بینی بروند.

البته اگر از ژل دائمی یا همان بلافیل استفاده کنید؛ ژل بینی تزریق شده ماندگاری بسیار طولانی‌تری خواهد داشت. اما حتی ماندگاری ژل بلافیل هم مثل عمل جراحی نخواهد بود. بنابراین اگر از تصمیم‌تان برای تغییر شکل بینی خود مطمئن نیستید می‌توانید با خیال آسوده تزریق ژل به بینی را امتحان کنید.

افزایش ماندگاری فیلر بینی

“همانطور که در سایت پزشکی هاروارد نیز اشاره شده است، هیالورونیک اسید (Hyaluronic acid) یکی از مواد طبیعی موجود در بدن است.”

اغلب ژل‌های تزریقی بینی حاوی هیالورونیک اسید (Hyaluronic acid) هستند. به همین دلیل به راحتی و بدون ایجاد مشکل خاصی جذب خواهد شد. همین جذب شدن تدریجی ماده تزریق شده باعث می‌شود که بعد از مدتی تاثیر فیلر کمتر شود. با رعایت چند نکته ساده و کوچک می‌توانید ماندگاری فیلر بینی را افزایش دهید:

  • معمولا پزشک بعد از تزریق محل تزریق را ماساژ می‌دهد. این کار به فرم گرفتن بهتر بینی و افزایش ماندگاری ژل کمک خواهد کرد.
  • اقداماتی که شریان‌ها را گشاد کرده و جریان خون را افزایش می‌دهند باعث کاهش ماندگاری ژل تزریقی به بینی خواهند شد.
  • با کاهش مصرف کافئین، چای سبز و داروهای رقیق کننده خون مخصوصا در روزهای نزدیک به تزریق، ماندگاری ژل را افزایش دهید.

چه کسانی نباید تزریق فیلر به بینی را انجام دهند؟

اگرچه تزریق فیلر به بینی، عملی بی‌خطر و نسبتا ساده است؛ اما ممکن است برخی از افراد به دلیل مشکلاتی قادر به انجام تزریق نباشند. همچنین ممکن است پزشک متخصص تشخیص بدهد که تزریق فیلر به بینی برای شخصی مناسب نیست. به همین دلیل بهتر است که حتما برای معاینه به یک فرد متخصص مراجعه کنید.

اما افرادی که به دلایل عمومی پزشکی نباید تزریق فیلر به بینی را انجام دهند چه کسانی هستند؟

  • افراد دارای بیماری‌های پوستی
  • افرادی که دارای آلرژی هستند
  • افرادی با مشکل سینوزیت
  • کسانی که دارای عفونت‌های کلی یا جزئی هستند و آنتی بیوتیک مصرف می‌کنند.
  • افراد دارای بیماری‎‌های خود ایمنی و مبتلا به اختلالات بهبود زخم مثل دیابتی‌ها
  • برخی از پزشکان زنان باردار و شیرده را از تزریق ژل منع می‌کنند.
  • به اعتقاد برخی پزشکان، تزریق ژل به بینی برای کسانی که بینی‌های بسیار گوشتی و بزرگی دارند، مناسب نیست.

علاوه بر این موارد کلی، ممکن است در مواردی پزشک تشخیص دهد که تزریق فیلر برای فردی با مشخصات و آناتومی بینی خاصی مناسب نیست.

اقدامات قبل از تزریق فیلر بینی

خوشبختانه تزریق فیلر به دلیل سادگی و راحتی، نیاز به اقدامات قبلی خاصی ندارد. اما مانند تمام تزریقات و عمل‌های جراحی لازم است که از 2 تا 3 هفته قبل از مصرف مواد خوراکی و داروهایی که باعث رقیق شدن خون می‌شوند خودداری کنید. مصرف این مواد موجب می‌شوند که احتمال کبودی و خونریزی پس از تزریق بیشتر شود.

از جمله مهم‌ترین مواد رقیق‌کننده خون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کافئین
  • آسپرین
  • ایبوپروفن
  • و…

مراقبت های بعد از تزریق فیلر بینی

برای این که ماندگاری تزریق را افزایش داده و احتمال کبودی و التهاب را کمتر کنید؛ بهتر است چند نکته را به عنوان مراقبت‌های بعد از فیلر بینی رعایت کنید:

  • باید از فشار دادن ،ضربه زدن و یا حتی لمس کردن ناحیه تزریق شده تا ۴٨ ساعت خودداری شود.
  • از گذاشتن عینک روی بینی به مدت 2 روز خودداری شود.
  • شست و شو محل تزریق و یا حمام رفتن، حداقل به مدت ٢۴ ساعت نباید انجام شود.
  • از انجام فعالیت‌های سنگین و ورزش کردن تا ۴٨ ساعت خودداری شود.

قیمت فیلر بینی چقدر است؟

هزینه تزریق فیلر بینی به مواردی مانند نوع ژل و برند آن، اندازه تغییرات مورد نظر، میزان استفاده از ژل و تیم درمانی بستگی دارد. برای اینکه مطمئن شوید بعد از پرداخت هزینه فیلر بینی نتیجه دلخواه را خواهید دید؛ باید حتما قبل از انجام تزریق با یک تیم پزشکی متخصص و متبحر مشورت کنید.

مجموعه مهزیار با در اختیار داشتن کادری مجرب و متخصص که اولویت برای آن‌ها سلامت و رضایت مراجعه‌کنندگان است، می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

سوالات متداول

  1. آیا تزریق فیلر بینی، آن را کوچک‌تر می‌کند؟
    تزریق فیلر بینی کمک می‌کند تا فرم بینی شما اصلاح شود، مثلا اگر روی بینی قوز وجود داشته باشد، تیغه بینی را صاف می‌کند یا اگر عدم تقارن وجود داشته باشد، آن را برطرف می‌کند.
  2. تزریق فیلر بینی عوارض دارد؟
    به صورت کلی تزریق ژل بینی، روشی به مراتب کم عارضه‌تر از جراحی بینی است، اما خالی از عارضه هم نیست! برای مثال خونمردگی و قرمزی پوست نوک بینی یکی از مواردی است که ممکن است پیش بیاید. عفونت و بهم‌خوردن تقارن بینی نیز از دیگر عارضه‌های احتمالی است که همه این موارد بستگی زیادی به مرکز زیبایی انتخابی شما و تکنیک تزریق دارد. به همین علت است که می‌گوییم بدون تحقیق و بررسی و صرفا به دلیل ارزان بودن خدمات مرکزی، به آن اعتماد نباید کرد.
  3. ماندگاری فیلر بینی چقدر است؟
    فیلر بینی حدود 8 ماه الی 12 ماه ماندگاری دارد که بسته به واکنش بدن هر فرد می‌تواند متفاوت باشد. اما برای طولانی‌ترشدن زمان ماندگاری، بهتر است قبل از برگشت کامل به حالت اولیه، تمدید تزریق ژل بینی را انجام دهید تا به این شکل مدت‌زمان ماندگاری را به مرور زمان افزایش داده باشید.
  4. آیا بعد از تزریق فیلر بینی نیاز به چسب‌زدن است؟
    خیر؛ تزریق فیلر بینی نیاز به زدن چسب ندارد.
5/5 (1 نظر)

نظرات ارزشمند شما

11 پاسخ

  1. سلام و عرض ادب.
    بینی من گوشتی و بزرگ و قوز دارد . چندتا سوال داشتم اول اینکه این تزریق برای اصلاح و زیبایی بینی گوشتی توصیه میکنید؟
    دوم! آیا عوارضی ب ای بدن همانند جهش ژنتیکی یا سلولی و بطور کلی خطری دارد یا خیر ؟ ماندگاری فرمودید چندماه است تا چند دوره می‌توان تزریق کرد و نگه داشت ؟
    هزینه آن چقدر می‌شود و چند جلسه نیاز است ؟ و اینکه آیا اضافه وزن و چاقی تاثیری دارد یا خیر ؟ ممنون

    1. سلام روزتون بخیر
      اصولا تزریق فیلر بینی کمک‌کننده به برطرف‌شدن فرورفتگی‌های ناموزون و یا برامدگی‌های ناخوشایند در قسمت بینی است. درصورتی که صرفا قصد کوچک‌کردن بینی گوشتی را داشته باشید جراحی بینی گزینه مناسب‌تری می‌تواند باشد. ژل ها ساختار هیالورونیک اسید دارند که به طور طبیعی در بدن افراد وجود دارد.؛ بنابراین عوارضی ندارد و بی ‌خطر است. ماندگاری فیلر بسته به میزان بافت هر فرد و میزان جذب در بدن هر فرد متفاوت و از 6 ماه تا 1 سال تعریف شده است. در آخر هم چاقی و لاغری تاثیری ندارد و در یک جلسه انجام می‌شود.
      برای آگاهی از هزینه‌ نیز لطفا با شماره های کلینیک تماس بگیرید تا مشاورین ما شما رو راهنمایی کنند.
      ۰۲۱-۲۲۳۸۳۴۰۰
      ۰۲۱-۲۲۳۸۳۴۳۰
      ۰۲۱-۲۲۰۲۰۰۷۳

  2. سلام
    روزتون بخیر
    در صورتی که تحمل درد فرد پایین باشد ، امکان استفاده از بی حسی وجود دارد؟

    1. با سلام روزتون بخیر
      بله اصولا تمام تزریقات در کلینیک مهزیار با بی‌حسی انجام می‌شود.

    1. سلام دوست عزیز
      خیر بعد از تزریق فیلر بینی نیازی به چسب‌زدن نیست.

  3. سلام
    من بینیم استخوانی نیست. فیلر دماغ گوشتی میتونه گزینه مناسبی برای خوش فرم شدن بینی من باشه؟

    1. درود بر شما دوست عزیز
      فیلر دماغ گوشتی در واقع همان فیلر است که برای بینی‌های گوشتی به کار می‌رود. به طور کلی فیلر در بینی‌های گوشتی ممکن است تمام و کمال پاسخگو نباشد و انتظارات شما را براورده نکند. اما همه اینها بستگی به فرم بینی شما دارد. به همین علت اگر دارای بینی گوشتی هستید، بهتر است با کلینیک مهزیار تماس بگیرید، شرایط خود را به متخصصین کلینیک بگویید، در صورت نیاز با شما جلسه مشاوره هماهنگ می‌شود تا به صورت حضوری معاینه شوید. و اگر کیس مناسبی برای تزریق فیلر بینی باشید، این اقدام برای شما انجام خواهد شد.

  4. میشه درمورد فیلر دماغ استخوانی توضیح بدید؟ فرقی با سایر فیلرهایی داره که برای بینی استفاده میشه؟

    1. سلام نسیم عزیز
      فیلر دماغ استخوانی درواقع همان تزریق فیلر در بینی استخوانی است. با معاینه فرم بینی، برای اصلاح ایرادات تیغه بینی در افرادی که دماغ استخوانی دارند، از تزریق فیلر دماغ استخوانی استفاده میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط مجله مهزیار