Arabic | Persian | English

EN

AR

تفاوت جالپرو و پروفایلو؛ {مقایسه جالپرو و پروفایلو+2 ویدئو}

اگر به دنبال داشتن پوستی شاداب و درخشنده هستید، روش‌های درمانی و تقویت کننده پوست گزینه های ایده آلی برای شما محسوب می‌شوند. یکی از بهترین روش‌های شادابی پوست استفاده از مزوژل‌های پروفایلو و جالپرو است.با توجه به ماهیت استفاده این دو مزوژل، حتما این سوال برای شما نیز پیش آمده که تزریق پروفایلو بهتر است یا جالپرو؟ تفاوت جالپرو و پروفایلو چیست؟

برای اطلاع از تفاوت جالپرو و پروفایلو و اینکه بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید با ما در این مقاله از کلینیک زیبایی مهزیار همراه باشید.

 

ژل جالپرو چیست؟

برای انتخاب بهترین مزوژل و آگاهی از تفاوت حالپرو و پروفایلو، بهتر است با هریک آشنا شوید. ژل جالپرو چیست ؟ جالپرو حاوی انواع اسیدهای آمینه و هیالورونیک اسید است که قابل استریل و تزریق هستند. سازنده این ژل کشور سوییس است (همانطور که برند با کیفیت فیلر، آلیاکسین سوئیسی است.) و به راحتی جذب پوست شده و نتایج حاصل از تزریق آن نیز سریع آشکار می شود. Jalupro یک مزوژل تزریقی است که برای بهبود کیفیت پوست و رفع مشکلات پوستی مانند چین و چروک استفاده می شود و اثرات شگفت انگیزی بر روی پوست خواهد داشت

این محصول دارای فرمولاسیون منحصر به فردی است که حاوی ترکیبات اسید آمینه ضروری و اسید هیالورونیک برای جوانسازی و بازسازی بافت پوست می باشد.

 

جالپرو مزوژل چگونه با آمینو اسیدهای خود پوست را جوان می کند؟

همانطور که گفته شد، مزوژل جالپرو از دو قسمت اسید هیالورونیک و اسیدهای آمینه تشکیل شده است. قسمت هیالورونیک اسید باعث آبرسانی و بهبود کیفیت پوست می شود و قسمت اسید آمینه در بهبود عملکرد بافت همبند و افزایش بافت پوست موثر است.

پیشنهاد مطالعه:
فرق جالپرو کلاسیک و سوپرهیدرو (بررسی 3 تفاوت مهم)

سلول های بافت همبند زیر پوست فیبروبلاست نامیده می شوند. فیبروپلاست ها کلاژن تولید می کنند و پوست را ترمیم می کنند و در نتیجه باعث بهبود رنگ پوست و افزایش خاصیت ارتجاعی آن می شوند. عملکرد فیبروبلاست های طبیعی پوست به مرور زمان با افزایش سن یا به دلایل دیگر مانند رژیم غذایی، سیگار کشیدن، فعالیت بدنی شدید یا قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید کاهش می یابد. این عوامل باعث ایجاد چین و چروک، پیری، تغییر رنگ، کاهش خاصیت ارتجاعی، کاهش درخشندگی و حجم پوست می شوند.

“درباره تفاوت بوتاکس و پروفایلو به طور خلاصه در جدول زیر توضیح داده‌ایم:”

تفاوت بوتاکس و پروفایلو

بوتاکس ماندگاری کم نسبت به پروفایلو

تعداد مورد نیاز بیشتر

مختص قسمت‌های بالایی صورت

عملکرد با فلج‌کردن عضلات

پروفایلو ماندگاری زیادتر نسبت به بوتاکس

تعداد جلسات مورد نیاز کمتر

برای تمام قسمت‌های صورت و حتی دست و گردن

عملکرد با تقویت کلاژن‌سازی

 

انواع جالپرو

Jalupro به دو دسته تقسیم می شود که به شرح زیر است:

  • جالپرو کلاسیک
  • JALUPRO MHW

جالپرو کلاسیک

جالپرو کلاسیک بیشتر مناسب جوانانی است که اخیراً چین و چروک صورت را تجربه کرده اند. در این روش به سه جلسه درمان نیاز دارید که با فاصله 10 روز انجام می شود.

JALUPRO MHW

Jalupro HMW بیشتر برای افرادی که 45 سال به بالا هستند استفاده می شود و علائم پیری در صورت بسیار نمایان است. این محصول حاوی مقادیر بیشتری اسید هیالورونیک است که به ترمیم فیبروبلاست هایی که مسئول تولید کلاژن و الاستین هستند کمک می کند.

پیشنهاد مطالعه:
ژل هیالورونیک اسید چیست و چه تاثیری بر پوست دارد؟

مراحل و روش تزریق جالپرو مزوژل

پزشک ابتدا مطمئن می شود که شما کاندید مناسبی برای درمان هستید، سپس اطلاعاتی در مورد نحوه انجام آن و نتایج مورد انتظار به شما می دهد. هنگامی که برای درمان آماده شدید، پزشک از شما می‌خواهد که یک فرم رضایت نامه را امضا کنید. توجه داشته باشید که تزریق مزوژل جالوپرو باید توسط پزشک مجرب انجام شود. پزشک باید سرنگ را قبل از تزریق به پوست برای بازسازی ژل با سوزن در بطری خالی کند، سپس بطری را تکان دهد تا محلولی یکنواخت به دست آید. در نهایت باید محلول به دست آمده را با سرنگ آسپیره کرده و سرنگ را تعویض کند.

قبل از تزریق، پزشک محل تزریق را ضد عفونی کرده و حدود 30 دقیقه قبل از تزریق، محل تزریق را با بی حسی موضعی بی حس می کند تا درد کاهش یابد، سپس ژل را به آرامی تا عمق مناسب تزریق می کند. در نهایت، پزشک به آرامی محل تزریق را ماساژ می دهد تا از توزیع مناسب مواد تزریق شده اطمینان حاصل شود.

پروفایلو چیست؟

Profhilo-product

 

آیا تا به حال فکر کرده اید که پروفایلو پوست چیست؟ یا حتی به دنبال لیفت صورت هستید اما به شکلی که حالت مصنوعی ژل های رایج موجود در بازار را نداشته باشد؟ هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی است که در بدن یافت می شود و وظیفه حفظ رطوبت پوست را بر عهده دارد. وجود این ماده در پروفایلو به تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست کمک می کند.

 

Profhilo به دلیل ساختارش به عنوان یک آبرسان عمل می کند تا یک پرکننده. به همین ترتیب، به دلیل افزایش حجم و درخشندگی، گزینه ای عالی برای پوست های پیر، تیره و چروکیده است. این ماده طی 2 جلسه در مدت 4 هفته زیر پوست تزریق می شود. ژل پروفیلو به سرعت در زیر پوست پخش می شود تا رطوبت را افزایش دهد. چنین عملکردی در نهایت منجر به بهبود بافت پوست و جوانسازی پوست می‌شود.

پیشنهاد مطالعه:
"ماندگاری فیلر بینی" | عوامل + 4 روش افزایش مدت ماندگاری

پروفایلو چقدر دوام دارد؟

نتایج درمان Profhilo اغلب تا 6 ماه باقی می ماند. اما ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد. فقط پس از یک دوره پروفایلو، که شامل 3 تزریق به فاصله 4 هفته است، می توانید انتظار آبرسانی قابل توجهی به پوست داشته باشید. این آبرسانی پوست را روشن می کند و خطوط ریز را از بین می برد.

“مشاهده نحوه تزریق ژل پروفایلو در کلینیک زیبایی مهزیار”

 

مراقبت های پس از تزریق ژل پروفایلو و جالپرو

  • پس از تزریق ژل پروفایلو بهتر است تا 7 روز پس از نور خورشید دوری کنید.
  • تا 24 ساعت بعد از هیچ وسیله آرایشی استفاده نکنید.
  • به مدت 72 ساعت از استخر، جکوزی و سونا دوری کنید.
  • تا 24 ساعت بعد، از ورزش شدید یا شرایطی که می تواند باعث تعریق بیش از حد شود، خودداری کنید.
  • آب فراوان بنوشید و از نوشیدن الکل خودداری کنید. این کار شما را هیدراته نگه می دارد.

 

تفاوت عوارض جالپرو و پروفایلو

اگرچه این محلول تزریقی تا حدی از ترکیبات موجود در بدن انسان تشکیل شده است، عوارض جانبی رایجی که ممکن است رخ دهد عبارتند از درد، قرمزی، تورم، خارش، کبودی. با این حال، این عوارض معمولا در عرض دو روز پس از تزریق ناپدید می شوند.

تفاوت جالپرو و پروفایلو از جهت هزینه چگونه است؟

هزینه تزریق ژل جوان کننده به عوامل مختلفی بستگی دارد که به شرح زیر است:

  • مقدار ژل مصرفی
  • وسعت مناطق تحت درمان
  • تعداد جلسات مورد نیاز برای جوانسازی پوست
  • فاصله بین جلسات درمانی
  • تخصص پزشک
0/5 (0 نظر)

نظرات ارزشمند شما

2 پاسخ

    1. سلام روزتون بخیر
      هیچکدام از این دو مورد خاصیت درمانی برای اسکار و آکنه ندارند و تاثیر زیادی روی اسکار و آکنه نمیگذارند. همچنین در مجموعه مهزیار، تزریق ژل پروفایلو صورت می‌گیرد و نه جالپرو.
      در این مقاله می‌توانید با پروفایلو و نحوه تاثیرگذاری آن آشنا شوید.
      همچنین برای دریافت مشاوره، می‌توانید با شماره‌های 02122383400 ، 02122383430 و 02122020073 در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط مجله مهزیار