Arabic | Persian | English

EN

AR

فرق جالپرو کلاسیک و سوپرهیدرو (بررسی 3 تفاوت مهم)

هرچه در زندگی پیش می‌رویم، کم‌کم آثار بالا رفتن سن خود را مشاهده می‌کنیم و چین و چروک‌ها روی پوست ما نمایان می‌شوند. امروزه با استفاده از مزوژل جالپرو می‌توانیم خطوط چین و چروک را از صورت خود محو کنیم و دوباره صوتی شفاف و جوان به خود هدیه دهیم. جالپرو را می‌توانید بر روی صورت، گردن، دست، زیر بغل، شکم، ران و زانو استفاده کنید. انواع جالپرو در دو نوع کلاسیک و سوپرهیدرو است. در این مقاله مجله مهزیار قصد داریم فرق جالپرو کلاسیک و سوپرهیدرو را به شما معرفی کنیم.

فرق جالپرو کلاسیک و سوپرهیدرو در چیست؟

اگر به فکر انتخاب یکی از مزوژل‌های جالپرو برای پوست خود هستید، باید بگوییم که انتخاب به شرایط پوستی و سن شما بستگی دارد. فرق جالپرو کلاسیک و سوپرهیدرو در نوع عملکرد آنها مشخص است.

اگر قصد دارید از ایجاد چین و چروک در پوست جلوگیری کنید، بهتر است از جالپرو کلاسیک استفاده کنید تا با آبرسانی، خشکی پوست را درمان کنید. اما اگر چین و چروک در پوست شما آشکار است و قصد درمان دارید، ممکن است مزوژل جالپرو سوپرهیدرو به دلیل آبرسانی عمیق و کلاژن‌سازی، گزینه مناسب‌تری برای شما باشد.

همچنین به دلیل تفاوت در ترکیبات، دستور استفاده از هر کدام نیز متفاوت است. برای مزوژل جالپرو کلاسیک، معمولاً سه بار تزریق در بازه یک ماهه روی نقاط مورد نظر پوست انجام می‌شود و بهتر است فاصله بین تزریقات دو هفته باشد.

اما برای مزوژل جالپرو سوپرهیدرو، به دلیل ساختار قوی‌تر و میزان هیالورونیک اسید بیشتر، بهتر است تزریقات در فاصله حداقل ۲۰ روزه انجام شود تا مشکلات دیگری برای پوست شما ایجاد نشود. بنابراین، بهتر است فاصله زمانی استفاده از دوزهای مختلف را بسیار طولانی‌تر از جالپرو سوپرهیدرو در نظر بگیرید و حداقل ۹ ماه تاثیرات آن را بر روی پوست انتظار بیاورید.

به صورت کلی فرق جالپرو کلاسیک و سوپرهیدرو در این 3 مورد خلاصه می‌شود:

  • عملکرد آن‌ها
  • ترکیبات هرکدام
  • فواصل زمانی تزریق
پیشنهاد مطالعه:
آشنایی با خطوط پنجه کلاغی[پاسخ به 5 سوال مهم + بهترین درمان]

جالپرو کلاسیک

اگر پوستی نازک و ضعیف دارید که روز به روز در حال خشک شدن است، می‌توانید از مزوژل جالپرو کلاسیک یا جالپرو آبی استفاده کنید. استفاده از جالپرو کلاسیک به عنوان یک مرطوب‌کننده قوی برای پوست شما می‌تواند بسیار مفید باشد و در حفظ سلامتی پوست شما نقش مهمی ایفا کند.

جالپرو کلاسیک برای همه سنین مناسب است، اما به ویژه در سنین زیر ۴۰ سال و برای کسانی که با خطوط ریز و علائم اولیه پیری روبرو هستند، می‌تواند موثر باشد. از این محصول به خوبی در افزایش آب‌رسانی پوست و از بین بردن علائم پیری مانند خطوط ریز استفاده کنید.

بسته بندی جالپرو کلاسیک

اگر به تازگی خطوطی روی پوستتان ایجاد شده است، جالپرو آبی یک گزینه مناسب است. به طور کلی، جالپرو کلاسیک بهترین گزینه برای از بین بردن خطوط ریز و جلوگیری از چین و چروک‌های ناشی از پیری است.

ویژگی‌های جالپرو کلاسیک شامل موارد زیر می‌شود:

  • اصلاح صدمات ناشی از آفتاب سوختگی و جای زخم
  • ارائه مرطوب‌سازی قوی برای پوست
  • حاوی دو ویاله ۳ میلی لیتری
  • تولید ایتالیا با مشارکت سوئیس
  • دارای خواص آبرسان و کلاژن
  • حاوی اسیدهای آمینه و مواد مغذی
  • درمان خطوط ریز و چروک‌های پوستی
  • دارای تاییدیه CE اروپا و وزارت بهداشت جهانی

جالپرو سوپرهیدرو

جالپرو سوپرهیدرو، با بالاترین حجم اسید هیالورونیک، به یک مزوژل بسیار قوی برای آبرسانی عمیق و لیفتینگ پوست تبدیل شده است. این محصول دارای حدود ۸۰ میلی گرم اسید هیالورونیک است که باعث شده جالپرو سوپرهیدرو به عنوان یکی از بهترین مزوژل‌های سال ۲۰۲۳ شناخته شود. با تزریق جالپرو سوپرهیدرو به ۷ نقطه‌ مختلف صورت، شما می‌توانید به ‌سرعت جوانسازی پوست خود را تجربه کنید. این مزوژل در یک جعبه مشکی طلایی عرضه می‌شود.

جالپرو سوپر هیدرو

ویژگی‌های جالپرو سوپر هیدرو شامل:

  • تولید ایتالیا با مشارکت سوئیس
  • دارای برچسب بهداشت و درمان از وزارت بهداشت جهانی و ایران
  • استفاده از تکنیک تزریق ۱+۶
  • آبرسانی عمیق برای پوست‌های خشک
  • ارائه لیفت به پوست‌هایی که به فرو رفته‌اند
پیشنهاد مطالعه:
مادلینگ صورت چیست؟ | 5 روش دائم جوانسازی صورت شما

ژل سوپرهیدرو جالپرو با دو وزن مولکولی کم و زیاد، به عنوان یک داربست برای هیدراتاسیون پوست در طولانی مدت عمل می‌کند و افزایش تولید کلاژن در پوست را تسهیل می‌کند. با تزریق این محصول در هفت نقطه از صورت، نتایج فوری و سریعی در جوانسازی پوست به دست می‌آید. از جمله تاثیرات مثبت ژل سوپرهیدرو می‌توان به ترمیم، لیفتینگ، و آبرسانی عمیق پوست خشک، دهیدراته و کم‌آب، که به طور مطلوب و با کیفیت صورت می‌پذیرد، اشاره کرد. همچنین، همانطور که تکنیک تزریق بوتاکس در ماندگاری آن اهمیت دارد، تکنیک تزریق این ژل به صورت ۱+۶ انجام می‌شود، به این معنا که نسبت به سایر مزوژل‌ها یک مورد اضافی از پوست صورت را پشتیبانی می‌کند.

عملکرد مزوژل جالپرو سوپرهیدرو و کلاسیک

پس از تزریق مزوژل جالپرو به پوست، فعالیت سلول‌های فیبروبلاست که مسئول تولید کلاژن و الاستین هستند، افزایش می‌یابد. این فراورده حاوی هیالورونیک اسید و الاستین است که به عنوان جایگزین مناسبی برای هیالورونیک اسید از دست رفته در پوست عمل می‌کند. این افزایش در فعالیت سلول‌ها منجر به آبرسانی قوی‌تر و افزایش قوام پوست می‌شود، که به تدریج روند پیری پوست را معکوس می‌کند.

مزوژل جالپرو، به لطف حاوی آمینو اسیدهای مورد نیاز، فیبروبلاست‌ها را تغذیه کرده و به افزایش تولید کلاژن توسط آنها کمک می‌کند. این محلول تزریقی قابل جذب مجدد استریل است که به عنوان یک ماده احیا کننده پوست عمل می‌کند و می‌تواند برای درمان نقص پوست، فرورفتگی ناشی از چین و چروک و زخم‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

مزوژل جالپرو مناسب چه کسانی است؟

استفاده از مزوژل جالپرو می‌تواند به نتایج بی‌نظیری در بهبود پوست منجر شود. اما برای برخی افراد، استفاده از این محصول به نتایج بهتری منجر می‌شود. در زیر به افرادی که استفاده از جالپرو برای آن‌ها موثرتر است، اشاره می‌کنیم:

  1. افرادی که علائم پیری زودرس را تجربه می‌کنند.
  2. افرادی که با استرچ‌مارک مواجه هستند.
  3. افرادی که در حال انجام عمل‌های زیبایی تکمیلی هستند.
  4. افرادی که پس از جراحی در مناطق صورت اقدام به استفاده می‌کنند.

“مزوژل‌ها و ژل‌های جالپرو برای جوانسازی و احیای پوست در مناطق مختلفی از بدن مانند صورت، زیر چشم، گردن، ران و شکم استفاده می‌شوند. استفاده از این محصولات جنسیتی ندارد و همچنین برای خانم‌ها و آقایان مناسب است. معمولا می‌توان این ژل را سه تا پنج بار در طول یک سال تزریق کرد، اما تعداد دفعات تزریق برای هر فرد ممکن است متفاوت باشد و بستگی به شرایط پوستی و نیازهای آن دارد. اما بنابر آنچه در وب سایت Jalupro آمده است، به صورت کلی 4 بار تزریق نیاز است.”

سخن پایانی

در این مقاله با فرق جالپرو کلاسیک و سوپرهیدرو آشنا شدید. تفاوت این دو به شرایط پوستی و انتظارات شما بستگی دارد که در مرکز تخصصی مهزیار با توجه به شرایط پوستی و آنچه که شما تمایل داشته باشید برای جوانسازی پوست از انواع مزوژل مانند پروفایلو یا جالپرو استفاده می‌شود. انواع جالپرو با آب‌رسانی و تغذیه پوست اثر فوری روی پوست می‌گذارد. جالپرو مانند یک معجزه عمل می‌کند و هر مدلی را که انتخاب کنید، تاثیر بی‌نظیری روی صورت و بدن خود می‌بینید.

پیشنهاد مطالعه:
مهمترین "مراقبت های بعد از تزریق پروفایلو " + عکس قبل و بعد

سوالات متداول

  1. جالپرو سوپرهیدرو چه کاربردی دارد؟

مزوژل جالپرو سوپرهیدرو برای جوانسازی استفاده می‌شود و این مزوژل دارای هیالورونیک اسید بالا و محرک فوق العاده هیبروبلاست‌های پوست در جهت تولید کلاژن و الاستین است.

  1. جالپرو کلاسیک چه استفاده‌هایی دارد؟

JALUPRO یک محلول تزریقی قابل بازجذب استریل است که به عنوان یک بیورویتالیزر پوستی عمل می کند که برای بهبود بافت پوست، روشن کردن پوست و به حداقل رساندن خطوط ریز و چین و چروک استفاده می شود.

  1. آیا جالپرو همان بوتاکس است؟

خیر. Jalupro، همانطور که گفته شد، یک تقویت کننده پوست است که برای تحریک کلاژن و الاستیک برای بهبود کیفیت و رنگ کلی پوست استفاده می شود.

  1. آیا جالپرو برای خطوط زیر چشم مناسب است؟

جالپرو HMW درمان هدفمندتری برای خطوط ریز و چین و چروک برای هر نواحی خاص مانند زیر و اطراف چشم، لب ها و ناحیه ماریونت است.

0/5 (0 نظر)

نظرات ارزشمند شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط مجله مهزیار