Arabic | Persian | English

EN

AR

معرفی کاربردهای “مزوژل جالپرو سوپر هیدرو” در 8 بند

آیا دیدن چین و چروک‌ها روی پوست صورتتان شما را آزار می‌دهد اما دوست ندارید از بوتاکس و فیلر استفاده کنید؟ برای حل این مشکل می‌توانید از مزوژل جالپرو سوپر هیدرو که نسل جدید محصولات جوانساز پوست محسوب می‌شود؛ استفاده کنید. مزوژل جالپرو سوپر هیدرو یک ژل تزریقی قابل بازجذب استریل است که به عنوان یک درمان طبیعی عمیق منحصر به فرد با استفاده از فناوری درمان جایگزینی اسیدهای آمینه ترکیب شده با بیوپپتیدها و غلظت بالای اسید هیالورونیک جوانسازی پوست شما را تضمین می‌کند.

این مزوژل کاربردی با هدف حمایت از بافت عضلانی پوست و افزایش حالت الاستیک آن، یک راه عالی برای به حداقل رساندن علائم پیری، اصلاح عیوب و نقص‌های بافت پوست است. در این مقاله از مجله مهزیار قصد داریم شما را با مزوژل جالپرو سوپر هیدرو، کاربردها، فواید و ویژگی‌های آن بیشتر آشنا کنیم.

جالپرو سوپر هیدرو

 

مزوژل جالپرو سوپر هیدرو چیست؟

امروزه در اکثر کشورهای دنیا تقویت کننده‌های پوست به پرطرفدارترین و کاربردی‌ترین درمان های ضد پیری تبدیل شده اند. آنها نتایج فوری را ارائه می‌دهند که کاملا هم طبیعی هستند. مزوژل جالپرو سوپر هیدرو نوعی ژل درمانی از نوع تزریقی است که حاوی اسیدهای آمینه می‌باشد. این مزوژل فیبروبلاست‌های پوست را برای تولید کردن بیشتر کلاژن و الاستین تحریک می‌کند و حالت ارتجاعی و حجم را به پوست باز می‌گرداند. قبلا درباره تفاوت پروفایلو و جالپرو در بلاگ مهزیار صحبت شده بود. در ادامه جالپرو سوپر هیدرو که ورژن جدیدی از جالپرو به شمار می‌رود، بررسی شده است.

مزوژل جالپرو سوپر هیدرو دارای نوعی اثر لیفتینگ قوی است و پوست را با رطوبت اشباع و به طور کامل آبرسانی می‌کند. این مزوژل کاربردی با ترکیب اسید آمینه غنی خود، سنتز کلاژن و الاستین را در ساختار عضله‌های صورت پشتیبانی و تقویت می‌کند. ترکیبات این مزوژل کاربردی به طور دقیق به شرح زیر می‌باشد.

  • 80 میلی گرم اسید هیالورونیک (HA LMW + HMW
  • 3 نوع پپتید مختلف برای تغذیه پوست
  • 7 نوع آمینو اسید کاربردی برای جوانسازی پوست
پیشنهاد مطالعه:
مراقبت‌ های بعد از تزریق ژل زیر چشم + {4 نکته مهم و موثر!}

در مزوژل جالپرو سوپر هیدرو (Jalupro Super Hydro) این ترکیبات قوی از مواد مغذی برای پوست با درجه بالا با هم ترکیب می شوند تا یک ژل تزریقی بسیار موثر برای تقویت پوست ایجاد کنند که ترکیبی از اسیدهای آمینه و اسیدهای هیالورونیک برای پرشدن و بازگرداندن جوانی به پوست و جوانسازی پوست است، اما مانند پرکننده‌ها و فیلرهای قدیمی پوست باعث از بین رفتن حالت طبیعی پوست نمی‌شود و حالت مصنوعی به چهره فرد نمی‌دهد.

مزوژل جالپرو سوپر هیدرو برای پوست صورت و به خصوص در حذف چروک‌های زیر چشم و همچنین ایجاد یک بافت و ظاهر طبیعی در پوست بسیار خوب عمل می‌کند و یک جایگزین عالی برای کسانی که علاقه‌ای به استفاده از پرکننده‌های پوستی ندارند؛ محسوب می‌شود.

کاربردهای جالپرو سوپر هیدرو

کاربردهای مزوژل جالپرو سوپر هیدرو در 8 بند

  1. مزوژل جالپرو سوپر هیدرو پوست را تغذیه می‌کند و به جوانسازی طبیعی آن کمک می کند.
  2. این مزوژل کاربردی به عنوان یک “بیورویتالایزر” پوست (تقویت کننده کلاژن پوست) عمل می‌کند که می‌تواند برای بهبود بافت پوست و نرم کردن خطوط ریز و چین و چروک استفاده شود.
  3. این مزوژل یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین تقویت کننده‌های پوست محسوب می‌شود که ظاهری طبیعی و جوان‌تر در چهره افراد ایجاد می‌کنند.
  4. استفاده از این مزوژل باعث بازیابی درخشندگی و استحکام پوست، جلوگیری و کاهش افتادگی پوست و کاهش خطوط ریز می‌شود.
  5. مزوژل جالپرو سوپر هیدرو می‌تواند سیاهی دور چشم شما را درمان کند و در صورت آسیب دیدگی پوست، حجم پوست را بازگرداند.
  6. از آنجایی که کلاژن تولید می‌کند، روند پیری پوست را کند می‌کند. جالپرو سوپر هیدرو می‌تواند درمانی برای چین و چروک و خشکی پوست باشد.
  7. این محلول دارای توانایی قوی برای حجیم کردن و آبرسانی پوست است. از پرکردن چین و چروک‌های عمیق گرفته تا پاک کردن علائم کشیدگی پوست، این مزوژل هر آسیبی را درمان می‌کند و در بهبود نتیجه سایر درمان‌های زیبایی مانند درم ابریژن و لیزر درمانی نیز موثر است.
  8. استفاده از مزوژل جالپرو سوپر هیدرو برای افرادی که می‌خواهند ظاهری طبیعی‌تر داشته باشند یا کسانی که برای استفاده از پرکننده‌های پوست آماده نیستند؛ انتخابی مناسب و ایده‌آل است.

آیا جالپرو سوپر هیدرو همان پرکننده است؟

شاید خیلی افراد فکر کنند که جالپرو سوپر هیدرو همان فیلر و پرکننده پوستی است؛ اما در واقع این طور نیست. درست است که شاید این طور به نظر برسد که هر دو یک کار را انجام می‌دهند و برخی از نقص‌های پوست صورت را رفع می‌کنند و به صورت حجم می‌دهند؛ اما مزوژل جالپرو سوپر هیدرو که نسل جدیدی از بهبود دهنده‌های ظاهر پوست افراد محسوب می‌شود یک برتری مهم در مقایسه با بوتاکس‌ها، ضد چروک‌ها و پرکننده‌ها دارد. بر خلاف فیلرها که ممکن است حالتی مصنوعی به پوست صورت بدهند و حالت چهره فرد را تغییر دهند؛ مزوژل جالپرو سوپر هیدرو نتیجه‌ای کاملا طبیعی با آبرسانی پوست ایجاد می‌کند.

پیشنهاد مطالعه:
مادلینگ صورت چیست؟ | 5 روش دائم جوانسازی صورت شما

چه کسانی باید از مزوژل جالپرو سوپر هیدرو استفاده کنند؟

“به نقل از وب سایت Inside Aesthetics،افرادی که از انواع چین و چروک، خشکی و کم آبی پوست، چروک و تیرگی زیر چشم و دیگر مشکلات پوست صورت رنج می‌برند؛ می‌توانند برای حل آسیب‌های پوستی خود از مزوژل جالپرو سوپر هیدرو استفاده کنند اگر می‌خواهید از پرکننده‌های پوستی استفاده نکنید و فقط قصد جوان‌سازی دارید، استفاده از مزوژل جالپرو برای شما بهترین گزینه است.”

در صورتی که قصد دارید فقط جوان‌سازی کنید، استفاده از فیلر و بوتاکس برای شما مناسب نیست؛ چون فیلر و بوتاکس خاصیت پرکنندگی نیز دارند. ممکن است فقط دچار شلی و خشکی پوست شده باشید و نگران پیری زودرس پوست خود هستید. در این صورت استفاده از مزوژل جالپرو به شما توصیه می‌شود.

تزریق مزوژل جالپرو سوپر هیدرو برای چه کسانی ممنوع است؟

تزریق مزوژل جالپرو به عنوان یک روش جوان‌سازی بی‌خطر و امن شناخته می‌شود، اما در برخی شرایط، استفاده از آن توصیه نمی‌شود:

۱. در دوران بارداری و شیردهی.

۲. در صورت داشتن عفونت یا التهاب در ناحیه‌ای که فیلر قرار است تزریق شود.

۳. در صورت داشتن اختلالات خونی و انعقادی.

۴. در صورت وجود برخی از آتروفی‌های پوستی ناشی از استفاده از داروهای استروئیدی.

۵. در صورت وجود نقض ایمنی.

۶. در صورت داشتن اگزما یا حساسیت به پوست.

۷. در صورت داشتن سابقه آلرژی یا واکنش‌های آنافیلاکسی.

ویژگی‌های مزوژل سوپر هیدور جالپرو

سوالات زیادی در مورد مزوژل سوپر هیدرو ممکن است برای شما پیش آید که در جدول زیر پاسخ آن را دریافت خواهید کرد:

پیشنهاد مطالعه:
5 درمان موثر برای رفع "کبودی بعد از تزریق ژل لب"

جدول توضیحات مزوژل سوپر هیدرو جالپرو

دردناک‌بودن مزوژل سوپر هیدرو

برآمدگی مزوژل سوپر هیدرو

کبودی بعد از تزریق مزوژل سوپر هیدرو

ظاهرشدن آثار مزوژل سوپر هیدرو

ماندگاری

ویژگی‌ها 

حداقل درد. با تزریق بی‌حسی موضعی هیچ دردی حس نخواهید کرد

ظرف چند ساعت برآمدگی رفع می‌شود

کبودی و قرمزی طبیعی است و ظرف چند روز ناپدید می‌شود

بعد از 72 ساعت آثار آن در صورت شما نمایان می‌شود

تا 6 ماه ماندگاری دارد

توضیحات

فواید مزوژل جالپرو سوپر هیدرو

تزریق جالپرو سوپر هیدرو مانند تزریق پروفایلو فواید بسیار و قابل توجهی دارد که باعث شده محبوبیت زیادی در میان مردم سراسر جهان داشته‌باشد. برخی از مهم‌ترین فواید این مزوژل کاربردی به شرح زیر هستند:

  • تاثیر آنی و فوری
  • ایجاد نتیجه کاملا طبیعی
  • پروسه سریع و راحت
  • غیر تهاجمی و بدون نیاز به عمل
  • ماندگاری خیلی خوب
  • آبرسانی عالی پوست
  • جوانسازی پوست
  • قابل استفاده برای مشکلات متعدد پوست از چین وچروک گرفته تا تیرگی دور چشم و خشکی پوست
  • بدون عوارض جانبی جدی

شادابی پوست بعد از تزریق مزوژل جالپرو سوپر هیدرو

کلام آخر

در این مقاله از مرکز مهزیار در مورد مزوژل جالپرو سوپر هیدرو صحبت کردیم و به بررسی ترکیبات، کاربردها و موارد مصرف، فواید و ماندگاری آن پرداختیم. اگر شما هم قصد تزریق مزوژل جالپرو سوپر هیدرو و جوانسازی پوست خود را دارید؛ پیشنهاد ما به شما مراجعه به کلینیک مهزیار است که با پرسنل باتجربه و حرفه‌ای، بهترین نتایج را با مناسب‌ترین قیمت به شما ارائه خواهد داد.

سوالات متداول

  1. آیا تزریق مزوژل جالپرو سوپر هیدرو درد دارد؟

خیر، درد این تزریق معمولا فقط در حد سوزش است که آن هم به خاطر تاثیر پماد بی حسی موضعی احساس نمی‌شود.

  1. نتایج تزریق مزوژل جالپرو سوپر هیدرو چقدر باقی می‌ماند؟

نتایج تزریق این مزوژل با توجه به دوز مصرف و شرایط شما متفاوت است؛ اما به طور کلی حداکثر شش ماه باقی می‌مانند.

  1. آیا زنان باردار هم می‌توانند این مزوژل را تزریق کنند؟

خیر، استفاده کردن از مزوژل جالپرو سوپر هیدرو برای زنان باردار یا شیرده ممنوع است.

  1. تاثیرات مزوژل جالپرو سوپر هیدرو چقدر بعد از تزریق آشکار می‌شوند؟

نتایج تزریق مزوژل جالپرو سوپر هیدرو در پوست به صورت آنی و سریع قابل مشاهده هستند؛ البته این نتایج بعد از 72 ساعت واضح‌تر می‌شوند.

0/5 (0 نظر)

نظرات ارزشمند شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط مجله مهزیار