Arabic | Persian | English

EN

AR

معرفی جامع ژل آلیاکسین (Aliaxin) سوئیسی “بهترین برند فیلر”

یکی از دستاوردهای جذاب و مهم در عرصه‌ زیبایی، فیلرها هستند. با ورور ژل‌های پرکننده، افراد توانستند آثار پیری و خطوط عمیق چهره خود را اصلاح کنند. ترکیبات موجود در فیلرها با گذشت زمان تغییر کردند و کیفیت آن‌ها بهبود چشمگیری یافت. در حال حاضر، بهترین برند فیلر، ژل آلیاکسین است. این ژل که از ترکیباتی همچون هیالورونیک اسید تشکیل شده، کلاژن‌سازی را در پوست تحریک می‌کند و ظاهری جوان و شاداب به آن می‌بخشد. 

در این مقاله از مجله مهزیار ، تلاش می‌کنیم تمام اطلاعاتی را که از فیلر آلیاکسین موجود است، در اختیارتان قرار دهیم. آلیاکسین در حال حاضر، برند مورد استفاده در کلینیک خدمات زیبایی مهزیار است.

نمونه‌ای از ژل بسته‌بندی ژل آلیاکسن

ژل آلیاکسین متشکل از چه موادی است؟

هیالورونیک اسید تولیدشده در شرکت IBSA سوییس، نوعی از اسید هیالورونیک با درجه فوق خالص است که از طریق فرآیند تخمیر زیستی تولید می‌شود. این ماده از نظر خلوص، ایمنی و مقاومت زیاد در دماهای بالا، به عنوان «برترین کیفیت» در تمام جهان شناخته می‌شود.

این ماده، از ترکیبات اصلی فیلر آلیاکسین است. طیف آلیاکسین که از ویژگی‌های HA (هیالورونیک اسید) بهره می‌برد، نه تنها قابلیت لیفت و پرکنندگی دارد، بلکه نقش پررنگی هم در آبرسانی مجدد و تحریک کلاژن‌سازی در بافت پوست ایفا می‌کند.

 

از آلیاکسین چه استفاده‌هایی می‌شود؟

در حوزه زیبایی، از ژل آلیاکسین استفاده‌های بسیاری می‌شود. برای مثال، در کنار پرکردن برخی اجزای صورت، آلیاکسین در موارد زیر نیز موثر است:

  • ازبین‌بردن چین‌ و چروک‌ها
  • حجم‌دادن به لب‌ها
  • مادلینگ صورت
  • تقویت و ترمیم بافت پوست
  • رفع گودی و تیرگی زیر چشم

در سال‌های اخیر، برای فرم‌دهی به لب‌ها از الیاکسین لب استفاده شده است که رضایت افراد زیادی را به دنبال داشته است. ژل‌های دیگر، به علت دارابودن ترکیبات مضر یا دائمی‌بودن، پس از مدتی، شکل لب افراد را تغییر می‌دادند. ممکن بود ژل در قسمتی از لب باقی بماند و در بخش دیگری جذب شود و ظاهر لب‌های فرد را نامتعادل و نازیبا کند.

متخصصان مجموعه مهزیار، از آنجا که نمی‌خواهند زیبایی طبیعی چهره افراد تحت‌الشعاع قرار گیرد، آلیاکسین را به عنوان ژل انتخابی خود برگزیده‌اند.

پیشنهاد مطالعه:
14 نکته ضروری "مراقبت های بعد از تزریق چربی به باسن"

کدام کشور تولید‌کننده ژل آلیاکسین است؟ فیلر آلیاکسین از کجاست؟

آلیاکسین، یکی از خطوط زیرمجموعه شرکت IBSA است که در سوئیس واقع شده است. امروزه، فیلرهای پوستی این شرکت، با اسید هیالورونیک بسیار خالص، برای تزریق ژل در مراکز خدمات زیبایی استفاده می‌شود. طبق شواهد، فیلر آلیاکسین، در حال حاضر، بهترین برند فیلر موجود بوده و عوارض بعد از تزریق آن، تقریبا صفر است. 

ژل آلیاکسین در 4 نوع عرضه می‌شود

آلیاکسین، برخلاف آنچه تصور می‌شود، در 4 نوع متفاوت عرضه می‌شود.

  • (Aliaxin SR (2 x 1ml یا درجه 1
  • (Aliaxin FL (2 x 1ml یا درجه 2
  • (Aliaxin GP (2 x 1ml یا درجه 3
  • (Aliaxin EV (2 x 1ml یا درجه 4

برای معرفی بیشتر هر کدام، توضیح مختصری را در ادامه آورده‌ایم.

4 نوع ژل آلیاکسین

آلیاکسین SR یا درجه 1 چیست؟

آلیاکسین SR ترکیبی روان دارد و به علت پخش یکنواخت آن در بافت، برای رفع افتادگی و صاف‌تر جلوه‌دادن پوست‌های چروک‌دار به کار می‌رود. برای کانتورینگ صورت و فرم‌دهی به آن، بازسازی طبیعی بافت و تزریق به نقاط حساسی همچون شقیقه و مجرای اشک، این نوع فیلر موثر است. همچنین برای ترمیم بافت در نواحی دارای پارگی نیز، از فیلر آلیاکسین SR استفاده می‌کنند.

آلیاکسین FL چیست؟

این فیلر، به آلیاکسین لب نیز معروف است و به طور خاص، برای فرم‌دهی به لب‌ها و خطوط اخم و لبخندی به کار می‌رود که با گذشت زمان روی پوست ایجاد شده‌اند. آلیاکسین FL، آبرسانی را نیز در سطوح داخلی پوست افزایش می‌دهد و حالت ارتجاعی پوست را بازمی‌گرداند.  

آلیاکسین GP چطور کار می‌کند؟

عملکرد فیلر آلیاکسینGP، کلی‌تر است و برای نوع خاصی از مشکلات پوست به کار نمی‌رود. این ژل، هرگونه چین و چروک و خطوط عمیق روی صورت را از بین می‌برد و درمانی تقریبا طولانی‌مدت برای چین و چروک‌ها به حساب می‌آید.

درباره آلیاکسین EV چه چیزهایی را باید بدانیم؟

ژل آلیاکسین EV، به اعضای گوناگون چهره حجم می‌دهد. ساختار این نوع ژل، موجب لیفت و کشیده‌ترشدن پوست می‌شود. بنابراین، جهت ایجاد حجم و تقارن میان اعضای صورت، آلیاکسین EV بهترین گزینه است. چراکه نتایجی طبیعی و ظاهری زیبا به چهره می‌بخشد.  

ماندگاری ژل آلیاکسین چقدر است؟

مدت‌زمان ماندگاری ژل آلیاکسین (Aliaxin)، بسته به نوع محصول، ناحیه‌ای که استفاده می‌شود، نوع پوست و عوامل دیگر متفاوت است. به طور کلی، فیلرهای آلیاکسین معمولا از 6 تا 18 ماه ماندگاری دارند. عواملی که مدت ماندگاری آلیاکسین را تحت تاثیر قرار می‌دهد عبارتند از:

  1. نوع ژل: محصولات مختلف آلیاکسین، ممکن است ترکیبات و فرمولاسیون‌های متفاوتی داشته باشند که بر مدت ماندگاری موثر است.
  2. ناحیه تزریق: ممکن است آلیاکسین، در ناحیه‌هایی که حرکت بیشتری دارند، زودتر جذب شده و ماندگاری کوتاه‌تری داشته باشد.
  3. نوع پوست: هر نوع از پوست (خشک، چرب، مختلط و…) ممکن است واکنش متفاوتی در برابر فیلر آلیاکسین داشته باشد و بر زمان ماندگاری تاثیر بگذارد.
  4. عوامل محیطی: تعریق، آفتاب شدید و تماس با آب، از مواردی هستند که بر ماندگاری ژل آلیاکسین تاثیر بسزایی دارند.
  5. رفتار فردی: هر فرد، براساس وضعیت فیزیکی و پوستی خود، ممکن است واکنش متفاوتی به آلیاکسین داشته و مدت ماندگاری فیلر در او متفاوت باشد. 
پیشنهاد مطالعه:
همه چیز درباره تفاوت هایفو و بوتاکس! + [4سوال پر تکرار]

نوعی دیگر از بسته‌بندی ژل آلیاکسین سوئیسی

این نکته را همیشه به خاطر داشته باشید!

با آنکه ژل آلیاکسین، بهترین برند فیلر حال حاضر است، باز هم برای تزریق این ژل با پزشک متخصص مشورت کنید و نظر او را بپرسید. حتی بی‌عارضه‌ترین فیلر نیز، ممکن است از جهاتی با پوست و بدن شما ناسازگار باشد. همچنین، میزان تزریق ژل در نواحی گوناگون صورت، متفاوت است. مثلا غلظت ژل لب با ژل گونه متفاوت است. همین امر را می‌توانید درباره سایر تزریقات زیبایی به خصوص در تزریق فیلر زیر چشم ، در نظر بگیرید.

تزریق یکسان ژل در نواحی مختلف، ممکن است باعث بروز عوارض جانبی شود. این، نکته در کلینیک مهزیار، به‌دقت، رعایت می‌شود.

ژل آلیاکسین چه مزایا و معایبی دارد؟

ژل آلیاکسین، علاوه بر آبرسانی، حجم‌دهی و جوانسازی پوست، مزایایی دارد که در جدول زیر می‌توانید ببینید.

مزایا و معایب آلیاکسین

مزایا

طبیعی و غیرجراحی:
ژل آلیاکسین از ترکیبات طبیعی تشکیل شده است و به عنوان یک روش غیرجراحی برای جوانسازی پوست و اصلاح نقاط مختلف صورت مورداستفاده قرار می‌گیرد.

مدت‌زمان بازیابی کوتاه:
اکثرا افراد، به سرعت به فعالیت‌های روزمره خود بازمی‌گردند و نیاز به زمان بازیابی طولانی کمتری دارند.

نتایج سریع و قابل مشاهده:
تفاوت‌های قابل مشاهده در پوست، پس از تزریق ژل آلیاکسین، به سرعت قابل تشخیص هستند و نتایج اولیه معمولا، بلافاصله پس از تزریق دیده می‌شوند.

معایب

قیمت بالا:
ژل آلیاکسین از نظر هزینه ممکن است گران‌تر از فیلرهای دیگر باشد.

حساسیت پوستی:
برخی افراد ممکن است به مواد موجود در ژل آلیاکسین حساسیت داشته باشند و عوارض دارویی را تجربه کنند.

نیاز به تزریق مجدد:
نتایج ژل آلیاکسین معمولا موقتی هستند و برای حفظ نتایج، تزریق‌های مکرر نیاز است.

کلام آخر

در این مقاله، ژل آلیاکسین و ترکیبات سازنده آن را به شما معرفی کردیم تا اگر تصمیم دارید برای جوانسازی و بهبود فرم صورت خود، از روش تزریق ژل استفاده کنید، اطلاعات کافی را داشته باشید. این فیلر در حال حاضر، بهترین برند موجود است که در کلینیک‌های زیادی، از جمله کلینیک مهزیار ، مورد استفاده قرار می‌گیرد. برعکس، مراکز زیادی، برای جذب مشتری بیشتر، از ترکیبات فیلر ارزان و بی‌کیفیت استفاده کرده و متقاضیان تزریق ژل را با دردسرهای پس از تزریق درگیر می‌کنند. از آنجا که مجموعه مهزیار، همیشه، رضایت مراجعان خود را اولویت قرار داده است، در عالی‌بودن کیفیت تزریق، نهایت دقت را به کار می‌گیرد.

پیشنهاد مطالعه:
شناخت کامل معایب و مزایای فیلر زیر چشم + {5 سوال متداول}

ترکیبات استفاده‌شده در فیلر آلیاکسین، نظیر هیالورونیک اسید، با خاصیت کلاژن‌سازی، حجم‌دهندگی و آبرسانی به پوست، به مرور، ظاهری زیبا، طبیعی و جوان را به شما هدیه خواهد داد. گرچه، بهترین روش این است که پیش از تزریق ژل، با پزشک متخصص مشورت کنید و با درنظرگرفتن مراقبت‌های پیش و پس از تزریق آلیاکسین، تجربه رضایت‌بخشی را از تزریق فیلر به دست آورید.

“نمونه‌ای از تزریق انواع ژل آلیاکسن برای مراجعه‌کننده عزیز مهزیار”

 

سوالات متداول

  1. ژل آلیاکسین چیست و چگونه عمل می‌کند؟
    آلیاکسین، یک نوع فیلر زیبایی است که از ترکیباتی همچون هیالورونیک اسید تشکیل شده است. این ماده به نقاط گوناگونی از پوست پوست تزریق می‌شود و با ایجاد حجم، خطوط و چین‌ و چروک‌ها را کاهش می‌دهد. این فرآیند، به پوست، ظاهری جوان‌تر و صاف‌تر می‌دهد.
  1. در چه نقاطی می‌توان از ژل آلیاکسین برای تزریق استفاده کرد؟
    ژل آلیاکسین معمولا در مناطقی مانند خطوط اطراف دهان (رفع خط خنده، چین‌ و چروک‌های خنده و غم)، پرکردن لب‌ها، تقویت کانتور چهره، جلوگیری از تشکیل چین ‌و چروک‌های جدید و ترمیم خطوط پنجه کلاغی و شکاف‌های صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  1. آیا استفاده از ژل آلیاکسین درد دارد؟
    اکثر محصولات آلیاکسین، دارای میزان اندکی از ترکیبات مسکن هستند تا درد و ناراحتی را کاهش دهد. هرچند، ممکن است متخصص، برای تسکین درد، از ترکیبات بی‌حسی موضعی در نواحی تزریق استفاده کند.
  1. چقدر طول می‌کشد تا نتایج ژل آلیاکسین مشخص شود؟
    نتایج اولیه، پس از تزریق ژل آلیاکسین، بلافاصله مشهود می‌شوند و به طور کلی، طی یک تا دو هفته بهبود می‌یابند. مدت ماندگاری نتایج ممکن است به نوع ژل، منطقه تزریق و واکنش فردی بستگی داشته باشد.
  1. آیا آلیاکسین عوارض جانبی دارد؟
    به طور کلی، ژل آلیاکسین برای اکثر افراد ایمن است. اما ممکن است بعضی افراد به ترکیبات ژل حساسیت داشته باشند و عوارضی مانند التهاب، قرمزی، و واکنش‌های پوستی را تجربه کنند. بهتر است قبل از استفاده از ژل آلیاکسین، با پزشک خود مشورت کنید تا شما را در گرفتن بهترین تصمیم راهنمایی کند.

 

0/5 (0 نظر)

نظرات ارزشمند شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط مجله مهزیار