Arabic | Persian | English

EN

AR

بهترین مارک ژل لب برای تزریق + ( 5 برند معروف)

چین و چروک‌های سطحی و عمیق و کوچک بودن لب‌ها از جمله عواملی هستند که افراد را به تزریق ژل لب ترغیب می‌کنند. این چین و چروک‌ها، تیرگی پوست لب و حتی مشکلاتی چون فرم نامناسب، به راحتی با تزریق ژل لب یا فیلر، قابل درمان هستند. اما انتخاب بهترین مارک ژل لب برای تزریق از اهمیت زیادی برخوردار است چون این ماده به طور مستقیم با بافت‌های لب در ارتباط بوده و کیفیت و مرغوبیت آن روی نتیجه نهایی و زیبایی لب‌ها اثرگذار است. در ادامه تعدادی از بهترین برندهای ژل لب را معرفی خواهیم کرد و از خواص و میزان ماندگاری هر کدام خواهیم گفت.

همچنین در این مقاله از بلاگ مهزیار، تعدادی از سوالات رایج افراد درباره ژل لب را پاسخ خواهیم داد.

“در ویدئو زیر نمونه‌ای از تزریق ژل لب آلیاکسین، بهترین مارک ژل لب در ایران را در مرکز زیبایی مهزیار مشاهده می‌کنیم.”

 

کدام برندها، در گروه بهترین مارک ژل لب قرار می‌گیرند؟

با وجود تعدد برندها و مارک‌های مختلف، انتخاب بهترین مارک ژل برای فرم دهی لب، کار دشواری خواهد بود. از طرفی با توجه به قیمت متفاوت برندها و هزینه تزریق ژل لب، انتخاب یک محصول شناخته شده و باکیفیت، بیشتر اهمیت پیدا خواهد کرد. در این بخش می‌توانید با بهترین مارک ژل لب آشنا شوید تا در زمان تزریق ژل، از کارایی، نحوه عملکرد و ماندگاری محصولات مختلف آگاهی داشته باشید.

ژل لب ژوویدرم (Juvéderm)

ژوویدرم به عنوان بهترین مارک ژل لب برای فرم‌دهی و حجم‌دهی شناخته می‌شود. اگر برای شما هم این سوال پیش آمده که بهترین مارک ژل لب چیست، باید بگوییم که ژوویدرم به عنوان‌ یکی از باکیفیت‌ترین و مرغوب‌ترین فیلر لب در بین تمامی افراد شناخته می‌شود و مورد تأیید سازمان غذا و داروی آمریکا یعنی FDA نیز هست.

این ژل به دلیل وجود هیالورونیک اسید، علاوه ‌بر اینکه به لب‌ها حجم و فرم مناسبی می‌دهد، با کمک به کلاژن‌سازی باعث جوانسازی پوست لب نیز خواهد شد. از ژل لب ژوویدرم برای پُرکردن خطوط ریز و حتی عمیق پوست لب نیز استفاده شده و گاهی متخصصان از آن برای از بین بردن جای زخم و جوش نیز استفاده می‌کنند. این ژل به دلیل سفت‌کردن و لیفت گونه‌ها بهترین انتخاب برای تغییر شکل و اصلاح طبیعی فرم صورت است.

پیشنهاد مطالعه:
درمان پیری زودرس{9 علت بروز چین و چروک+ پاسخ به 12 سوال مهم}

نتایج استفاده از ژوویدرم به عنوان بهترین مارک ژل برای تزریق لب و نتایج بسیار عالی و طبیعی آن پس از تزریق، منجر شده تا بسیاری از افراد این محصول را انتخاب کنند. به همین دلیل نیز به عنوان بهترین برند ژل لب شناخته می‌شود.

ژل لب استایلج (Stylage)

استایلج یکی از برندهای معروف فرانسوی است که محصولات ژل لب آن علاوه بر اسید هیالورونیک، حاوی آنتی‌اکسیدان بوده که از تخریب ژل و بروز التهابات پس از تزریق جلوگیری می‌کند. این ژل حجمی طبیعی به لب‌ها داده و بین 6 ماه تا 2 سال ماندگاری دارد. میزان ماندگاری این محصول به عواملی چون میزان تزریق، ژنتیک فرد و تکنیک‌های تزریق بستگی دارد.

ژل لب بلترو (Belotero)

این ژل در دو نوع متعادل (Balance) و پایه (Basic) مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند علاوه بر بزرگتر کردن لب‌ها، خطوط تیره روی آن‌ها را نیز از بین ببرد. این برند محصولات دیگری نیز دارد که شامل Intense و Soft هستند و به ترتیب حجم لب را افزایش داده، خطوط عمیق روی آن را از بین می‌برند و لب‌ها را صاف می‌کنند. محصولات مختلف برند ژل لب بلترو تا 12 ماه ماندگاری دارند.

ژل لب رستیلن (Restylane)

ژل رستیلن نیز مانند ژل ژوویدرم به عنوان بهترین برند ژل لب شناخته می‌شود. این محصول به دلیل وجود اسید هیالورونیک، برای فرم‌دهی به لب‌ها و درمان چین و چروک کاربرد دارد و مورد تأیید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) است.

رستلین از جمله ژل‌های بادوام بوده و بین 6 ماه تا 2 سال ماندگاری دارد. همانطور که اشاره کردیم ژل لب رستلین حاوی اسید هیالورونیک است و در نتیجه علاوه بر خواص پُرکنندگی، با کمک به کلاژن سازی پوست لب، به جوانسازی آن کمک خواهد کرد. از طرفی اگر بعد از مدتی مایل به بازگرداندن شکل لب خود به حالت قبل باشید، با تزریق آنزیم خاصی، پس از یک الی دو روز، لب‌های شما به حالت قبلی باز خواهند گشت. این موارد همگی از مزایای وجود اسید هیالورونیک در این محصول است.

جدول عوارض احتمالی و مزایای تزریق ژل لب

عوارض احتمالی

کبودی بیشتر

درد و التهاب

تورم

خون‌مردگی

مزایا

میزان کبودی بسیار کمتر

ماندگاری بالا (6 ماه الی یک سال)

درصد خیلی پایین خطا در تزریق

فرم‌دهی لب بصورت لیفت‌شده

پیشنهاد مطالعه:
درمان تعریق بدن با بوتاکس + {7 عارضه بسیار کمیاب}

 

ژل لب تئوسیال (Teosyal)

این ژل به عنوان بهترین برند ژل لب سوئیسی شناخته می‌شود و بر پایه اسید هیالورونیک و با منشاء غیرحیوانی است. محصولات این برند به صورت تخصصی برای درمان چین و چروک‌های سطحی و عمیق و همچنین برای حجم‌دهی به لب‌ها کاربرد دارند. یکی از محصولات این برند با نام Teosyal Kiss بهترین مارک ژل لب برای کسانی است که پوست‌های حساس دارند چون با اندوتوکسین باکتریایی کمتر و پروتئین تولید شده است. این ژل لب حدود 12 ماه ماندگاری دارد.

ژل لب آلیاکسین سوئیسی

ژل لب تولید شده توسط برند آلیاکسین، دارای یک تکنولوژی منحصر‌به‌فرد بوده که مبتکر آن کمپانی Institute Biochemique IBSA است. از مزایا بی‌نظیر این ژل سوئیسی می‌توان به حجم‌دهی بالا و میزان مناسب تقارن سازی لب‌های بالا و پایین اشاره کرد. افرادی که پوست حساس دارند یا پوست آن‌ها نسبت به برندهای دیگر واکنش نشان می‌دهد، می‌توانند بدون هیچ‌گونه نگرانی از این نوع ژل استفاده کنند. این ژل به‌دلیل ویژگی‌های رئولوژیکال خود، بهترین انتخاب برای افراد شناخته می‌شود.در بلاگ مهزیار به طور کامل درباره ژل آلیاکسین (بهترین مارک ژل لب موجود در ایران) و ویژگی‌های منحصر به فرد آن می‌توانید بخوانید.

ماندگاری بهترین مارک ژل لب

میزان ماندگاری بهترین ژل لب علاوه بر کیفیت محصول و مواد تشکیل‌دهنده، به نحوه تزریق، میزان تزریق و همین‌طور نحوه مراقبت از لب‌ها پس از تزریق بستگی دارد. بنابراین اگر شما از بهترین مارک ژل برای تزریق لب استفاده کنید اما از لب‌های خود به خوبی مراقبت نکنید، مدت زمان ماندگاری ژل لب کاهش پیدا می‌کند. جالب است بدانید که برندهای مختلف تزریق ژل و بوتاکس، دارای ماندگاری‌های مختلفی هستند و گاهی یک محدوده برای ماندگاری ژل در آن‌ها تعریف شده است.

کلام آخر

تزریق ژل لب یکی از روش‌های زیبایی لب‌ها و البته از بین بردن چین و چروک‌های سطحی و عمیق آن‌هاست. شما حتی اگر بهترین مارک ژل برای تزریق را انتخاب کنید، باید در مجموعه زیبایی و زیر نظر پزشک متخصص، این کار را انجام دهید. در کلینیک مهزیار از تکنیک تزریق کانولا و توسط پزشک متخصص انجام می‌شود. بنابراین برای جلوگیری از بروز عارضه و حساسیت‌های ناشی از کیفیت پایین محصول یا عدم تخصص پزشک، قبل از اقدام، حتماً مجموعه زیبایی را ارزیابی و از کیفیت خدمات آن مطمئن شوید.

در مرکز مهزیار چگونه تزریق ژل انجام می‌شود؟

 

پیشنهاد مطالعه:
میزان ماندگاری ژل لب: { 4 عامل موثر + روش افزایش ماندگاری}

سوالات متداول

۱. کدام برند فیلر لب برای تزریق بهترین است؟
درحال حاضر بهترین برند موجود در ایران که شما می‌توانید از نمونه اصل آن استفاده کنید، برند آلیاکسین سوئیسی است که در کلینیک مهزیار فقط و فقط از این برند برای انواع تزریق زیبایی استفاده می‌شود. زیرا این برند بهترین کیفیت و ماندگاری را دارد و برای جوانسازی پوست، بسیار مفید است.

۲. آیا برندهای مختلف فیلر لب با هم تفاوت دارند؟
بله، برندهای مختلف فیلر لب در ترکیبات، طول عمر، قابلیت جذب، ضخامت و سایر ویژگی ها ممکن است تفاوت داشته باشند. بعضی از برندهای ایرانی، کانادایی و چینی به دلیل کیفیت پایین قیمت پایینی دارند و ممکن از در خیلی از مراکز استفاده شود. اما توصیه نمی‌شود. ضمن اینکه برند ژوویدرم نیز که از نمونه‌های با کیفیت است، دیگر به کشور وارد نمی‌شود. بنابراین درصورتی که در مرکزی تزریق شود یا فیک است و یا از قبل بوده و با احتمال با تاریخ آن گذشته است.

۳. آیا برندهای مختلف فیلر لب در طولانی مدت تاثیرات متفاوتی دارند؟
بله، برندهای مختلف فیلر لب ممکن است در طولانی مدت تاثیرات متفاوتی داشته باشند. برخی فیلرها برای مدت زمان بیشتری در لب ها باقی می مانند و بعضی دیگر به سرعت جذب می شوند. البته در این مورد واکنش بدن فرد را نباید نادیده گرفت. برخی از افراد مکانیسم بدنی‌شان به گونه ایست که در فواصل زمانی کوتاهی نیاز به تمدید ژل لب است.

۴. آیا برندهای مختلف فیلر لب برای افراد با نوع پوست مختلف مناسب هستند؟
بله، برندهای مختلف فیلر لب برای افراد با نوع پوست مختلف مناسب هستند. بهترین راه برای انتخاب برند مناسب، مشاوره با پزشک است. به هیچ عنوان بدون مشورت با پزشک و تا قبل از اینکه وضعیت پوست و صورت شما و سایر موارد پزشکی مرتبط بررسی نشده است اقدام به تزریق ژل نکنید. زیرا ممکن است عوارض داشته باشد.

۵. آیا قیمت برندهای مختلف فیلر لب با یکدیگر تفاوت دارد؟
بله، قیمت برندهای مختلف فیلر لب ممکن است با یکدیگر تفاوت داشته باشند. قیمت بسته به برند، حجم و محل استفاده متفاوت است. فاکتور خیلی مهم در تعیین قیمت نیز، کیفیت برند،ماندگاری، مواد تشکیل‌دهنده است.

0/5 (0 نظر)

نظرات ارزشمند شما

4 پاسخ

  1. پزشک من برای تزریق لب از ژل آلیاکسی استفاده کرد و واقعا راضیم. نتیجه خیلی طبیعی شده و هیچ درد و سوزشی هم بعد از تزریق نداشتم..

    1. روز بخیر دوست عزیز
      بله برند آلیاکسین بهترین برند فیلر موجود در حال حاضر است.

  2. اگه از ژل خارجی استفاده کنیم تزریق ژل لب هر چند وقت یه بار نیاز به ترمیم داره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط مجله مهزیار