Arabic | Persian | English

EN

AR

راهنمای جامع “تزریق فیلر زیر چشم” + {3 عارضه احتمالی}

هنگامی که تولید کلاژن و الاستین در پوست کاهش می‌یابد، پوست خاصیت کشسانی خود را از دست داده و چین و چروک‌هایی روی پوست و به خصوص در ناحیه زیر چشم ایجاد می‌شوند که باعث می‌شوند چهره فرد خسته و بیمار به نظر برسد. هدف تزریق فیلر زیر چشم، پرکردن و رفع گودیِ زیر چشم‌ و حجم دادن به صورت از طریق تصحیح فرم چشم‌ها است.

نمونه تزریق فیلر زیر چشم در کلینیک زیبایی مهزیار 

 

با تزریق فیلر زیر چشم، از کبودی، تیرگی، پف و چین و چروک چشم‌ها تا حد بسیار زیادی کاسته می‌شود و در نتیجه چهره فرد بسیار شاداب‌تر خواهد شد.

هزینه تزریق فیلر زیر چشم

مجموعه مهزیار با در اختیار داشتن بهترین برند موجود فیلر (برند آلیاکسین سوییسی = Aliaxin ) و تجربه پزشکان متخصص زیبایی، یکی از مراکز زیبایی در تهران است که با اطمینان خاطر می‌توانید جهت انجام انواع روش‌های تزریق زیبایی اعم از تزریق ژل، بوتاکس، فیلر زیر چشم و فیلر بینی و … به آن مراجعه کنید و استرس این را نداشته باشید که سلامتی شما کمتر از سود مجموعه اهمیت داشته باشد.

این ادعا به این معنیست که ویژگی منحصر به فرد کلینیک زیبایی مهزیار این است که کیفیت را فدای قیمت نمی‌کند و اگر به هر دلیلی انجام تزریق و عمل زیبایی برای کیس شما مناسب نباشد، سلامتی و زیبایی شما را به خاطر سود مالی، به خطر نمیندازد.

 

دلیل ایجاد گودی زیر چشم چیست؟

  • افزایش سن و در نتیجه، فرورفتگی محل پایین پلک‌ها و گونه‌ها
  • قرار گرفتن مداوم در معرض آفتاب شدید که باعث می‌شوند فرد چشمان خود را جمع کند
  • استعمال دخانیات و مصرف الکل
  • عوامل ژنتیکی
  • اضطراب، استرس، مشکلات خواب و …

بهترین روش برای درمان گودی زیر چشم

تزریق فیلر، یکی از بهترین و کم خطرترین روش‌ها برای درمان گودی و تیرگی زیر چشم است که می‌تواند با افزایش انعطاف‌پذیری و رطوبت پوست، چهره فرد را شاداب‌تر کرده و او را چندین سال جوان‌تر نشان دهد. ماندگاری فیلر زیر چشم، بسته به برند مورد استفاده، بین 6 تا 2 سال است و بعد از آن، به تزریق مجدد نیاز است.
در بلاگ مزایای تزریق فیلر زیر چشم ، به طور کامل درباره موارد مورد استفاده و مفید تزریق فیلر در ناحیه زیر چشم توضیح‌ داده‌ایم.

 “تزریق فیلر زیر چشم به وسیله تکنیک کانولا در کلینیک مهزیار”

تزریق فیلر زیر چشم چگونه انجام می‌شود؟

فیلر زیر چشم، حاوی اسید هیالورونیک است. این فیلر در زیر بافت‌های صورت و دقیقا روی استخوان آن تزریق می‌شود تا نواحی مربوطه پر شوند. در صورت نیاز، پزشک فیلر را در نقاط مورد نیاز تزریق می‌کند که بسیار بستگی به شرایط مراجعه کننده دارد اما معمولا فیلر به صورت یکنواخت در تمامی نواحی تزریق می‌شود.

پس از تزریق، نواحی که فیلر به آنها تزریق شده، ماساژ داده می‌شود. در این عمل از تکنیک کانولا استفاده می‌شود که به واسطه آن، هیچگونه درد و یا کبودی در زیر چشم به وجود نمی‌آید.معمولا برای کاهش درد تزریق فیلر زیر چشم، قبل از اینکه در محل مورد نظر تزریق انجام شود، با استفاده از کرم بی‌حسی، نواحی مربوطه را به‌صورت موضعی بی‌حس می‌کنند تا هنگام تزریق دردی متوجه مراجعه کننده نشود.

مراحل تزریق فیلر زیر چشم به این صورت است:

  1. در ابتدا باید با پزشک قابل اعتمادی مشورت کنید و مطمئن شوید برای هدفی که مد نظر دارید، تزریق فیلر زیر چشم مناسب است و با توجه به وضعیت سلامتی‌تان، خطر و آسیبی متوجه پوست شما نخواهید بود.
  2. در مرحله بعد برای تزریق، ابتدا محل مورد نظر با الکل ضد عفونی می‌شود.
  3. سپس متخصص زیبایی با استفاده از بی‌حسی موضعی، قسمت مورد نظر را بی‌حس خواهد کرد.
  4. در این مرحله با استفاده از تکنیک کانولا محل‌هایی که پزشک مشخص کرده است، سوراخ شده و از آن ناحیه فیلر تزریق خواهد شد.
  5. در نهایت پزشک به صورت موزون و اندازه، محل مورد نظر را ماساژ می‌دهد تا فیلر به اندازه کافی پخش و جذب شود.
  6. در نهایت باید از پزشک خود نحوه مراقبت از صورت خود را بپرسید و تا چند روز فشاری به ناحیه تزریق وارد نکنید.

تزریق فیلر زیر چشم

عوارض تزریق فیلر زیر چشم

تزریق فیلر زیر چشم برای همه افراد و در تمام سنین توصیه نمی‌شود. پوست اطراف چشم بسیار حساس است به همین دلیل باید نسبت به تزریق فیلر زیر چشم منطقی و واقع بین باشید. درصورتی کاندید مناسبی برای تزریق فیلر نباشید، از برند فیلر معتبر و قابل اطمینانی استفاده نکنید و تزریق توسط افراد غیر متخصص انجام شود، ممکن است عوارض زیر برای شما اتفاق بیفتد:

  • کبودی زیر چشم
  • تورم 
  • برآمدگی 
  • پوست زیر چشم

کبودی زیر چشم

ممکن است بعد از تزریق، کبودی مختصری زیر چشم‌ها پدید آید که موقتی است و طی چند روز برطرف می‌شود.

تورم زیر چشم

در بعضی موارد زیر چشم‌ها تورم و قرمزی به وجود می‌آید.

برآمدگی پوست زیر چشم

برآمدگی مختصر در پوست زیر چشم از موارد رایج بعد از این تزریق است که جای نگرانی برای مراجعه‌کنندگان ندارد.

چک‌لیست اقدامات قبل و بعد از تزریق فیلر زیر چشم

همانطور که رعایت بعضی از موارد مهم و توصیه‌های پزشک در جهت افزایش مدت ماندگاری فیلرها اهمیت دارد، رعایت موارد قبل از اقدام به تزریق نیست در کیفیت فرآیند تزریق بسیار حائز اهمیت است: جدول زیر به طور خلاصه و مفید، اقدامات قبل و بعد از تزریق فیلر چشم یادآوری می‌کند:

اقدامات قبل و بعد از تزریق فیلر زیر چشم

اقدامات قبل از تزریق فیلر خودداری از مصرف الکل از حدود 2 هفته قبل

قطع مصرف دخانیات از 2 هفته قبل

قطع مصرف داروهای ضد انعقاد خون با دستور پزشک

رعایت رژیم غذایی سالم و نوشیدن آب فراوان

اقدامات بعد از تزریق فیلر عدم شست و شوی ناحیه تا حدود 1 روز بعد

عدم استفاده از لوازم آرایش تا روز بعد از تزریق

رعایت شیوه درست نشستن و خوابیدن را طبق نظر پزشک

هزینه تزریق فیلر زیر چشم چقدر است؟

به طور کلی نمی‌توان برای هزینه فیلر زیر چشم، مبلغ ثابتی را مشخص کرد، زیرا این هزینه برای هر شخص، بسته به میزان فیلر مورد نیاز برای رفع گودی زیر چشم متفاوت خواهد بود. پارامتر دیگری که در تعیین قیمت تزریق تکنیک متخصص زیبایی است.

برای آگاهی از قیمت قطعی تزریق فیلر بهتر است با کلینیک تماس گرفته با دریافت مشاوره، از قیمت نهایی تزریق فیلر برای خودتان مطلع شوید.

نمونه کارهای تزریق فیلر زیر چشم

چشم‌ها از مهم‌ترین بخش‌های صورت هستند، از همین رو، اگر قصد تزریق فیلر زیر چشم را دارید، باید برای انجام این کار، به بهترین پزشکان متخصصان زیبایی مراجعه کنید و از مراجعه به مراکز نامعتبر خودداری کنید. در ادامه نمونه کارهای پزشکان توانمند مجموعه مهزیار را مشاهده خواهید کرد.

سوالات متداول

  1. آیا نازکی پوست دور چشم مانعی برای تزریق فیلر زیر چشم است؟
    افرادی که پوست دور چشمشان خیلی نازک است معمولا مورد مناسبی برای تزریق فیلر نیستند و ممکن است متحمل عوارض احتمالی شوند.
  2. ماندگاری فیلر زیر چشم چقدر است؟
    ماندگاری فیلر زیر چشم در حدود یک سال می‌تواند ماندگاری داشته باشد؛ اما تا حد زیادی این مدت به شخص شما، مراقبت‌های بعد از تزریق و واکنش خاص بدن شما بستگی دارد. اما به صورت کلی با توجه به این که برند مورد استفاده در مجموعه مهزیار آلیاکسین(بهترین برند حال حاضر فیلر) و حاوی هیالورونیک است، خاصیت کلاژن‌سازی برای پوست شما مدت بسیاری باقی می‌ماند.
  3. تمدید فیلر زیر چشم چه زمانی باید اتفاق بیفتد؟
    متخصصی که فیلر را برای شما تزریق می‌کند بهترین زمان را می‌تواند برای شما مشخص کند اما به صورت کلی، اگر تمام موارد مشخص‌شده را رعایت کنید، ممکن است 2-3 سال نیز نیاز به تزریق مجدد نداشته باشید.
  4. چه کسانی کاندید مناسبی برای تزریق فیلر زیر چشم نیستند؟
    افرادی که داروهای ضد انعقاد خون مصرف می‌کنند، افرادی که دارای سنین بالا هستند و پوست اطراف چشمانشان بسیار نازک و حساس شده است، افراد سیگاری و الکلی که تحت تاثیر مصرف زیاد این مواد، پوستشان آسیب دیده است، افراد مبتلا به دیابت که انسولین مصرف می‌کنند.

 

0/5 (0 نظر)

نظرات ارزشمند شما

6 پاسخ

    1. سلام دوست عزیز
      ماندگاری فیلر زیر چشم به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. از جمله برند فیلر،کیفین تزریق و بافت پوست شما؛ اما به طور کلی بین 3تا 6 ماه ماندگاری دارد. با تمدید فیلر این مدت بیشتر خواهد شد.

    1. سلام دوست عزیز
      در حال حاضر بهترین برند فیلر موجود در ایران، آلیاکسین سوئیسی است که در کلینیک مهزیار فقط از این برند برای تزریق زیبایی با فیلر، استفاده می شود.

  1. من زیر چشمم پف داره. تزریق فیلر میتونه تاثیری تو برطرف کردن پف زیر چشم داشته باشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط مجله مهزیار