Arabic | Persian | English

EN

AR

3 نکته مهم برای “درمان لبخند لثه ای (گامی اسمایل) با بوتاکس”

وقتی لبخند می‌زنیم، معمولا لب‌ها و دندان‌ها مورد توجه قرار می‌گیرند. اینکه توجه افراد به بخش بالایی دندان‌ها جلب شود، خیلی معمول نیست. لبخند لثه‌ای، هنگام خندیدن، به شدت حواس فرد را جمع می‌کند تا زشت نخندد و ممکن است باعث شود او دیگر از ته دل قهقهه نزند. خبر خوب اینکه تزریق بوتاکس، یکی از روش‌های آسان و کم‌هزینه برای درمان لبخند لثه ای است. درمان لبخند لثه‌ای با بوتاکس، موضوعی است که این مقاله بلاگ مهزیار ، تمام تمرکز خود را بر آن خواهد گذاشت. 

از آنجا که درمان گامی اسمایل با بوتاکس، یکی از رایج‌ترین روش‌های درمانی است، کلینیک مهزیار نیز، این خدمت را برای کمک به درمان این اختلال لبخندی ارائه می‌دهد.

“بخشی از توضیحات مدیریت مجموعه مهزیار در رابطه با مراقبت‌های مهم بعد از تزریق بوتاکس”

 

درمان لبخند لثه‌ای با بوتاکس، در چه صورت لازم می‌شود؟

اصطلاح “لبخند لثه‌ای”، به نمایش بیش از حد لثه به هنگام خندیدن یا لبخندزدن گفته می‌شود. زمانی که فردی لبخند می‌زند و بافت لثه بیش از حد در بالای دندان‌های بالایی ظاهر می‌شود. چنین رویدادی، باعث می‌شود لب‌ها و دندان‌ها کوچک‌تر از حد معمول به نظر برسند. این اتفاق می‌تواند تاثیر زیادی بر اعتمادبه‌نفس و تصویر افراد از خودشان داشته باشد. وقتی به نقطه‌ای برسید که احساس کنید داشتن لبخند لثه‌ای ناراحت‌تان می‌کند، درمان گامی اسمایل با بوتاکس لازم می‌شود. این روش، هرچند موقت و نیازمند تمدید تزریق، شکل و ظاهر لبخند شخص را اصلاح می‌کند.

درمان گامی اسمایل در مهزیار

دلیل ایجاد لبخند لثه‌ای چیست؟

پیش از درمان لبخند لثه‌ای با تزریق بوتاکس، بد نیست علل شایع ایجاد گامی اسمایل را نیز باهم بررسی کنیم. اصلی‌ترین علل لبخند لثه‌ای عبارت است از:

  • عضله بیش‌فعال که لب بالایی را بالا می‎‌برد.
  • لب بالایی نازک که لثه بالایی را بیشتر نمایان می‌کند.
  • ژنتیک، که می‌تواند عامل بیش‌فعالی یا کوتاهی لب باشد.
  • کوتاه‌بودن دندان‌ها
  • ساختار استخوان‌ها
  • مشکلات یا اندازه دندان‌ها
  • ممکن است لثه‌ها بلند یا بزرگ شده باشند.

خوشبختانه در بیشتر موارد، درمان گامی اسمایل با تزریق بوتاکس، به راحتی قابل اصلاح است. به عنوان مثال، زمانی که به علت نازک‌بودن لب بالا، درگیر گامی اسمایل باشید، می‌توانید با تزریق ژل لب، این مشکل را برطرف کنید. خدمتی که در مجموعه مهزیار، با برند سوئیسی آلیاکسین (بهترین برند موجود در ایران) ارائه می‌شود. در جدول زیر به طور خلاصه با تفاوت ژل و بوتاکس آشنا خواهید شد. این آشنایی به شما کمک می‌کند نحوه تاثیر بوتاکس و ژل را در برطرف‌کردن گامی اسمایل متوجه شوید.

پیشنهاد مطالعه:
علت و درمان افتادگی پلک بعد از بوتاکس {4 نکته ضروری}

تفاوت تزریق ژل و بوتاکس

بوتاکس

رفع خطوط اخم


رفع خطوط پیشانی


رفع خطوط پنجه‌کلاغی

ژل

پرکردن گودی زیر چشم


بهبود فرم بینی


پرکردن گونه


رفع خط خنده و لب

 

آیا درمان درمان لبخند لثه ای، تنها روش درمان گامی اسمایل است؟

 نمی‌توان گفت که درمان گامی اسمایل با بوتاکس، تنها روش اصلاح لبخند لثه‌ای است؛ اما به طور قطع، آسان‌ترین است. دو روش دیگر برای اصلاح گامی اسمایل وجود دارد که تهاجمی هستند و به فرآیندهای جراحی نیاز دارند. این 2 روش را بیشتر توضیح می‌دهیم، اما پیش از آن، هر متد را نام می‌بریم:

  • جراحی بافت لب
  • جراحی فک

برند بوتاکس و تجربه فردی که تزریق را انجام می‌دهد، در کیفیت درمان شما به شدت موثر است. انتخاب یک کلینیک معتبر که با متخصصان مجرب همکاری می‌کند و از بهترین برندها برای فرآیندهای زیبایی بهره می‌برد، علاوه بر اعتباربخشی مضاعف به مجموعه، رضایت شما را نیز، پس از تزریق به دنبال خواهد داشت. 

جراحی بافت لب

در این روش از درمان لبخند لثه ای، جراح فک و صورت، بخشی از بافت لب بالا و بخشی از بافت لثه بالایی را برمی‌دارند و سپس، با بخیه‌زدن بافت باقیمانده، از بازشدن بیش از حد دهان هنگام خنده جلوگیری می‌کنند. 

در این صورت، لب‌ها هنگام خندیدن، امکان زیاد بالارفتن را نخواهند داشت و لبخند لثه‌ای اتفاق نخواهد افتاد.

این نکته را نیز به خاطر بسپارید که این روش درمان، موقتی است و بافت لب و لثه، پس از 6 تا 12 ماه، خود را ترمیم می کنند و به جراحی مجدد نیاز است.. پس طبیعی است که فرد بخواهد تزریق بوتاکس را تمدید کند، نه جراحی را.  در هر حال، تزریق بوتاکس، زخم، خونریزی، درد و 1 هفته سکوت مطلق برای ترمیم بافت را به دنبال ندارد.

جراحی فک

در موارد حاد که ساختار استخوان مشکل دارد یا تناسب صحیحی میان فک بالا و پایین وجود ندارد، جراح فک و صورت، طی یک عمل جراحی سخت، طولانی و نیازمند دقت بالا، ساختار استخوانی فک بالا را برش داده و آن را کوتاه‌تر می‌کند. این جراحی دقت و تجربه بالایی می‌طلبد و دوره نقاهت آن به نسبت، طولانی خواهد بود.

درمان لبخند لثه ای با بوتاکس به چه شکل است؟

زمانی که برای درمان گامی اسمایل با بوتاکس، به مطب متخصص مراجعه می‌کنید، پزشک قبل از تزریق مواد، تمام فرآیند را برای شما توضیح می‌دهد تا با آمادگی کامل و خاطر آسوده در این مسیر پیش بروید. یکی از نقاط قوت کلینیک مهزیار هنگام ارائه خدمات تزریق ژل و بوتاکس همین است؛ شما به طور کامل با فرآیند درمانی خود آشنا می‌شوید و لحظه به لحظه جلسه تزریق، در جریان اتفاقات قرار می‌گیرید. دانستن اینکه این مجموعه از بهترین برند بوتاکس برای درمان گامی اسمایل شما استفاده می‌کند نیز، تا حدی، خیال‌تان را راحت‌تر خواهد کرد.

پیشنهاد مطالعه:
مادلینگ صورت چیست؟ | 5 روش دائم جوانسازی صورت شما

در حال حاضر بهترین برند بوتاکس موجود در ایران برند مسپورت ایرانی است. بوتاکس مسپورت به قدر با کیفیت است که به خارج از ایران هم صادر می‌شود. قبلا بوتاکس دیسپورت انگلیسی در ایران موجود بود و میشد گفت که بهترین برند موجود، آن برند است اما در حال حاضر نمونه‌های مشاهده شده یا تاریخ‌گذشته هستند و یا فیک. بنابراین بهتر است از نوع برند و اصل و فیک بودن آن اطمینان حاصل کنید.

 بوتاکس، به عنوان شل‌کننده عضلات عمل می‌کند. بنابراین، هنگامی که تزریق می‌شود، عضلات دخیل در خندیدن را ضعیف می‌کند تا دیگر بیش‌فعال نباشد. یک تزریق کوچک بوتاکس در دو طرف سوراخ بینی، همچنین خطوط بینی تا دهان، به تضعیف پاسخ‌دهی این عضلات کمک می‌کند. این تقریبا تمام عملیات درمان لبخند لثه ای با بوتاکس است و شاید سرجمع، 1 ساعت هم طول نکشد.

نتایج این روش کم‌تهاجمی، طی 5 تا 7 روز نمایان خواهند شد. پس از گذشت 1 هفته، هنگام خندیدن، احساس رضایت بیشتری دارید. می‌توانید آزادانه و بدون تلاش برای پنهان‌ماندن لثه‌هایتان، بخندید و لبخند زیبایتان را به دیگران نشان دهید. عکس‌های زیباتر بگیرید و اعتمادبه‌نفس گمشده‌تان را دوباره پیدا کنید. 

درمان لبخند لثه ای با بوتاکس، چه مزایایی دارد؟

مزایای درمان لبخند لثه ای با بوتاکس عبارتند از:

  • کم‌تهاجمی‌بودن
  • فاقد عوارض جراحی
  • دوره بهبودی کوتاه
  • دقیق و احتمال پایین آسیب جدی به ساختار و فرم فک و لب‌ها
  • ماندگاری طولانی‌تر با دنبال‌کردن جلسات تمدید 
  • تفاوت قیمت قابل توجه با عمل جراحی (هزینه بسیار کمتر)

این مزایا نشان می‌دهند که درمان گامی اسمایل با بوتاکس، یک راهکار جذاب و موثر برای افرادی است که به دنبال بهبود زیبایی لبخند و کاهش نمایش لثه‌ها هستند.  

در ادامه، 3 نکته مهم از فرآیند درمان لبخند لثه ای با بوتاکس را باهم مرور می‌کنیم.

مراقبت‌های پس از درمان لبخند لثه ای با بوتاکس

بیشتر درمان‌هایی که با بوتاکس انجام می‌شوند، هیچ وقفه‌ای و زمان استراحتی نیاز ندارند. شما می‌توانید بلافاصله، فعالیت‌های روزمره را از سر بگیرید. مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس ساده است. تمام کاری که باید انجام دهید، این است که طی 24 تا 48 ساعت آینده، از انجام این کارها اجتناب کنید: 

  • لمس ناحیه درمان
  • ورزش‌های سنگین که باعث تعریق می‌شوند
  • روی صورت خوابیدن
  • اجتناب از داروهای رقیق‌کننده خون
  • پرهیز از سیگار و مشروبات الکلی

یادتان نرود!

تا 1 هفته، سعی کنید در محیط‌های خیس یا مرطوب نظیر استخر و سونا قرار نگیرید. رعایت این نکات، بهترین نتایج را از درمان لبخند لثه ای، برای شما به دنبال خواهد داشت. در کلینیک خدمات زیبایی مهزیار، تمام مراقبت‌های قبل و بعد از درمان لبخند لثه ای با بوتاکس، توسط متخصصان مجموعه، شرح داده می‌شود. بنابراین، می‌توانید از نتیجه‌بخشی فرآیند تزریق‌تان مطمئن باشید.

پیشنهاد مطالعه:
تفاوت جالپرو و پروفایلو؛ {مقایسه جالپرو و پروفایلو+2 ویدئو}

کلام آخر

آنچه در این مقاله خواندید، راجع به درمان لبخند لثه ای (Gummy smile) با بوتاکس، به عنوان یک روش غیرجراحی و موثر برای اصلاح نمایش بیش از حد لثه‌ها بود. این روش، نه تنها عوارض جراحی مانند التهاب و خونریزی را ندارد، بلکه ظهور نتایج در آن فوری است و امکان بازگشت سریع به فعالیت‌های روزانه را برای افراد فراهم می‌کند. بوتاکس، با تضعیف و کنترل عضلات مرتبط با لبخند، می‌تواند به لبخند مطلوب‌تان را به شما هدیه کند. به علاوه، این روش معمولا اقتصادی‌تر از جراحی‌های لبخند لثه‌ای است.

به طور کلی، درمان گامی اسمایل با بوتاکس، گزینه‌ای موثر برای افرادی است که به دنبال زیباتر خندیدن هستند. با توجه به نتایج مثبت و عوارض کمتر نسبت به جراحی‌های موجود، این روش، یک راه‌حل معتبر در دنیای زیبایی است. به همین دلیل، انتخاب بوتاکس برای درمان لبخند لثه ای می‌تواند تجربه موفقیت‌آمیزی باشد. هدف تیم مجرب و باانگیزه مهزیار، کسب اعتبار به واسطه رضایتمندی مراجعانش است؛ همانطور که اعتبار این سال‌هایش را به دست آورده است.

سوالات متداول

  • درمان لبخند لثه ای با بوتاکس چیست؟
    درمان لبخند لثه‌ای با بوتاکس، یک روش غیرجراحی است که با تزریق بوتاکس به عضلات اطراف دهان، از نمایش بیش از حد لثه‌ها در هنگام لبخند جلوگیری می‌کند.
  • چگونه بوتاکس، به درمان لبخند لثه ای کمک می‌کند؟
    بوتاکس با تضعیف عضلات مرتبط با حرکت لثه‌ها در هنگام لبخند، در وضعیت لثه‌ها تغییر ایجاد می‌کند. این تزریق‌ها باعث کاهش حرکت غیر ضروری لثه‌ها می‌شود.
  • درمان لبخند لثه‌ای با بوتاکس چه مزایایی دارد؟
    مزایای درمان لبخند لثه‌ای با بوتاکس شامل غیرجراحی و غیرتهاجمی‌بودن، نداشتن عوارض جراحی، نتايج سریع، کنترل دقیق و پیشرفته لبخند و مقرون به صرفه بودن آن است.
  • آثار تزریق بوتاکس در درمان لبخند لثه ای، چه مدت ماندگار است؟
    اثرات بوتاکس در درمان لبخند لثه‌ای، می‌تواند تا چند ماه ماندگار باشد. این اثرات موقتی هستند و پس از گذشت مدتی، به وضعیت قبلی بازمی‌گردند و نیاز به تزریق مجدد دارند. ماندگاری بوتاکس به عوامل مختلفی بستگی دارد که می‌توانید در جلسه مشاوره، از پزشک خود تمام موارد را دقیق سوال کنید.
  • آیا درمان لبخند لثه ای با بوتاکس عوارض جانبی دارد؟
    درمان با بوتاکس معمولا ایمن است، اما ممکن است بعضی عوارض جانبی از جمله التهابات موضعی، خونریزی معمولی یا احساس سنگینی موقت در دهان رخ دهد. این عوارض بوتاکس عموما کوتاه‌مدت هستند و پس از مدتی بهبود می‌یابند. قبل از درمان با بوتاکس، با پزشک خود مشورت کنید تا اطلاعات دقیق‌تری در مورد عوارض احتمالی و نکات مرتبط با درمان دریافت کنید.

 

0/5 (0 نظر)

نظرات ارزشمند شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط مجله مهزیار