Arabic | Persian | English

EN

AR

همه چیز درباره بوتاکس مسپورت +{ 6 کاربرد مهم آن}

اگر قصد انجام خدمات زیبایی را دارید، قطعا تبلیغ‌های متنوعی در دنیای مجازی در رابطه با تزریق بوتاکس صورت دیده‌اید. تبلیغاتی از قبیل تزریق بوتاکس مسپورت، تزریق بوتاکس ارزان قیمت و… همگی از عناوینی هستند که این روزها زیاد می‌شنویم. اما اگر می‌خواهید همه چیز را در رابطه با بوتاکس مسپورت بدانید، فرق آن با بوتاکس دیسپورت را متوجه شوید و بدانید که کدام بوتاکس در حال حاضر مناسب است، با این مطلب از مجله مهزیار همراه باشید. همچنین مواردی هستند که به ظاهر ساده است و خیلی از افراد توجهی به آن ندارند؛ مثلا محل نگهداری بوتاکس و احتمال فاسدشدن آن. همه این موارد را در این مطلب مرور خواهیم کرد.

نمونه‌ای از تزریق بوتاکس کف دست در کلینیک مهزیار

 

بوتاکس مسپورت

بوتاکس نوعی سم است که سبب تضعیف و فلجی موقتی عضلات در ناحیه تزریق می‌شود و برای از بین بردن چین وچروک‌های صورت، درمان میگرن، تعرق بیش از حد و… کاربرد دارد. از اولین سوالاتی که ممکن است برای افراد پیش بیاید این است که بوتاکس مسپورت ساخت کجاست؟ این بوتاکس در کشور ایران تولید می‌شود. مسپورت مشابه یک نمونه بوتاکس خارجی پرطرفدار به نام دیسپورت است. در مطلبی جداگانه، همه چیز درباره بوتاکس دیسپورت را توضیح داده‌ایم. گرچه بوتاکس مسپورت سعی دارد با تمام ویژگی‌های خود، حد یک محصول خارجی باشد اما باید واقعیت‌ها را پذیرفت.

در مقایسه بین برند مسپورت و دیسپورت، برخی از ویژگی‌ها در دیسپورت برتری دارد. از این رو افراد زیادی برای تزریق، دیسپورت (dysport) را انتخاب می‌کنند. البته باید یادآور شویم که هر دو برند، دارای برچسب وزارت بهداشت هستند.

چرا بوتاکس مصپورت بهترین بوتاکس موجود در ایران است؟

تفاوت بوتاکس مسپورت ایرانی و بوتاکس دیسپورت

گرچه تکنیک تزریق بوتاکس در نتیجه نهایی اثرگذار است، اما از کیفیت بوتاکس نیز نمی‌توان چشم‌پوشی کرد. برخی تفاوت‌های مسپورت ایرانی و دیسپورت به شرح زیر است:

  • ماندگاری بوتاکس، یکی از تفاوت‌های مهم است. ماندگاری بوتاکس دیسپورت بیشتر است و معمولا تا 7 ماه دوام دارد.
  • برخی افراد با تزریق بوتاکس ایرانی، ممکن است دچار حساسیت شوند یا عوارضی مانند افتادگی پلک بعد از تزریق بوتاکس را تجربه کنند.
  • بوتاکس مسپورت قیمت کمتری نسبت به بوتاکس دیسپورت دارد.
  • افرادی که به دیسپورت حساسیت نشان می‌دهند، کمتر هستند. اگر دارای پوست نازک و حساسی هستید تزریق بوتاکس دیسپورت را پیشنهاد می‌کنیم.
  • مشاهده نتایج بوتاکس مسپورت نسبت به دیسپورت، به زمان بیشتری نیاز دارد. پس از تزریق بوتاکس دیسپورت، به یک روز زمان نیاز است تا نتایج را ببینید اما مسپورت، به 3 تا 10 روز زمان نیاز دارد.
  • دوز تزریق بوتاکس دیسپورت نسبت به مسپورت کمتر است. یعنی اگر یک فرد برای از بین چین و چروک‌های صورت، مسپورت را انتخاب کند، ممکن است به دو سی سی تزریق نیاز داشته باشد در صورتی که همان فرد با دیسپورت، نیاز به تزریق یک سی سی دارد.
پیشنهاد مطالعه:
بهترین مارک ژل لب برای تزریق + ( 5 برند معروف)

تفاوت بوتاکس مسپورت و دیسپورت

مسپورت

قیمت پایین‌تر

کیفیت عملکرد یکسان

در بعضی افراد با پوست حساس احتمال ایجاد حساسیت

مدت زمان دیده‌شدن نتایج بیشتر است (نهایتا 1 هفته الی 10 روز)

دیسپورت

ماندگاری بیشتر

سرعت تاثیرگذاری بیشتر

کیفیت عملکرد یکسان

نیاز به دوز کمتری برای تزریق دارد

نکته مهم: درحال حاضر بوتاکس دیسپورت در ایران وارد نمی‌شود و به همین علت تنها بوتاکس مسپورت که داخلی است و سایر برندهای چینی موجود است. در بین برندهای موجود بوتاکس مسپورت بیشترین کیفیت و امنیت را برای تزریق دارد. پس دقت کنید که بوتاکس تاریخ‌گذشته یا فیک دیسپورت برای شما تزریق نکنند.

میزان ماندگاری بوتاکس مسپورت

بوتاکس مسپورت نیز مانند دیگر برندهای بوتاکس، یک درمان موقت برای چین و چروک‌ها است. میزان ماندگاری بوتاکس در تمام برندها، به عواملی مانند نوع پوست، عمق تزریق، شدت چین و چروک‌ها، وضعیت عضلات ناحیه تزریق و… بستگی دارد. به طور کلی، میزان ماندگاری بوتاکس مسپورت بین سه تا حداکثر شش ماه است. طبق آمار، افرادی که تجربه تزریق بوتاکس در پیشانی با برند دیسپورت را داشته‌اند، از ماندگاری بوتاکس دیسپورت رضایت بیشتری دارند. ماندگاری بوتاکس دیسپورت بین 4 تا 7 ماه گزارش شده، اما باز هم در میان افراد مختلف، متفاوت است.

قیمت بوتاکس مسپورت

از آنجا که بوتاکس مسپورت ساخت کشور ایران است، قیمت آن نیز نسبت به دیسپورت کمتر است. به علت وارداتی بودن بوتاکس دیسپورت، نوسانات قیمت دلار بر قیمت آن، اثر مستقیم دارد. برای اطلاع از قیمت بوتاکس مسپورت، ‌می‌توانید به داروخانه‌ها و مراکز فروش ملزومات پزشکی مراجعه کنید. البته در هنگام تزریق در مطب یا کلینیک‌های زیبایی، هزینه‌های مربوط به دستمزد پزشک نیز به قیمت بوتاکس افزوده می‌شود.

پیشنهاد مطالعه:
3 روش پرکاربرد برای کنترل "ورم بعد از تزریق پروفایلو"

بوتاکس مسپورت بهتر است یا دیسپورت؟

تفاوت‌های بوتاکس مسپورت و دیسپورت به خوبی نشان می‌دهد که کدام یک بهتر است. اما افراد بسیاری نیز تزریق بوتاکس مسپورت را انجام داده و راضی هستند؛ ولی در نهایت، میزان رضایتمندی از برند دیسپورت بیشتر است. دلایلی مانند ماندگاری بیشتر، میزان دوز تزریق کمتر، اثرگذاری عالی روی نواحی خط اخم و پیشانی، عوارض کمتری از قبیل افتادگی پلک و… سبب محبوبیت دیسپورت شده است.

ویال حاوی بوتاکس مسپورت

مراقبت‌های پس از تزریق بوتاکس مصپورت

تزریق بوتاکس مسپورت نیاز به مراقبت‌هایی دارد که در صورت عدم رعایت آنها، ممکن است نتایج موردنظر شما در سطح مطلوبی حاصل نشود. پس از تزریق بوتاکس مسپورت، موارد زیر را رعایت کنید:

  1. تا 4 ساعت پس از تزریق، با عضلات صورت کار کنید.
  2. از ماساژ دادن ناحیه تزریق خودداری کنید.
  3. از کمپرس سرد استفاده کنید.
  4. تا 24 ساعت از مواد آرایشی استفاده نکنید.
  5. از رفتن به حمام، استخر، سونا و جکوزی تا 24 ساعت خودداری کنید.
  6. تا 4 ساعت از دراز کشیدن و خم شدن خودداری کنید.

در ویدئو زیر، توضیحات کامل مدیریت مجموعه مهزیار در رابطه با مراقبت بعد از بوتاکس را مشاهده کنید.

 

کاربردهای بوتاکس مسپورت

  • درمان تعرق زیر بغل و کف دست ( تزریق بوتاکس کف دست )
  • درمان میگیرن
  • کاهش و از بین بردن چین و چروک‌های صورت
  • رفع خطوط اخم و خنده
  • جلوگیری از ایجاد خطوط اخم در سنین پایین
  • رفع خطوط افقی پیشانی
  • از بین‌بردن چروک‌های گردن
  • بالابردن گوشه‌های لب
  • بالابردن نوک بینی

کاربردهای ژل بوتاکس مسپورت

عوارض تزریق بوتاکس مصپورت

بوتاکس مسپورت دارای تائیدیه وزارت بهداشت است. به طور کلی، تزریق بوتاکس با هر برندی، عوارض خاصی ندارد، اما یکی از شایع‌ترین عوارض تزریق بوتاکس، افتادگی پلک و ابرو است که در درصد بسیار ناچیزی از افراد رخ می‌دهد. همچنین ممکن است بعد از تزریق در همان روز، سردرد و علائمی مانند سرماخوردگی را تجربه کنید که موقتی است و نهایت بعد از 24 ساعت از بین می‌رود. می‌توان گفت درصورتی که تزریق بوتاکس، توسط یک پزشک متخصص و مجرب انجام شود، امکان وقوع عوارض بسیار کم است.

پیشنهاد مطالعه:
بهترین سن برای تزریق بوتاکس+{بوتاکس در سن پایین عوارض دارد؟}

همان‌طور که خوانید، بوتاکس مسپورت تولید داخل و یک محصول ایرانی است. مسپورت نیز مانند دیگر برندهای بوتاکس که دارای تائیدیه وزارت بهداشت هستند، یک محصول ایمن است با این تفاوت که میزان ماندگاری و درصد بروز عوارضی مانند افتادگی پلک و ابرو پس از تزریق این برند، نسبت به برند دیسپورت بیشتر است. رضایت بیماران پس از تزریق بوتاکس برای مرکز زیبایی مهزیار اهمیت زیادی دارد به همین علت در هر بازه زمانی، بهترین برند موجود در ایران برای مراجعین مهزیار تزریق خواهد شد.

در حال حاضر برند مصپورت در ایران بهترین برند موجود است. سابقا در کلینیک مهزیار دیسپورت تزریق می‌شد؛ اما همانطور که اشاره کردیم، این برند فعلا وارد ایران نمی‌شود و نمونه‌های موجود در مراکز، یا تقلبی هستند یا تاریخ‌گذشته. بنابراین بهتر است تمام دقت و توجه خود را در انتخاب مرکز مطمئن برای تزریق بوتاکس به خرج دهید.

سوالات متداول

  1. قیمت بوتاکس مسپورت چقدر است؟
    بوتاکس مسپورت هزینه مقرون به صرفه‌ای دارد که برای آگاهی از قیمت بوتاکس می‌توانید در قسمت کامنت‌ها نواحی مورد نظر و دلیل تمایل به تزریق بوتاکس را به ما بگویید و همکاران در کلینیک مهزیار این هزینه را به شما اطلاع دهند.
  2. آیا تزریق بوتاکس مسپورت عوارض دارد؟
    تزریق بوتاکس یکی از بدون‌ریسک‌ترین تزریقات زیبایی محسوب می‌شود که البته رابطه زیادی با برند مورد استفاده، اصل بودن برند و تخصص تکنیک فردی که تزریق را برای شما انجام می‌دهد دارد. اما به طور کلی بروز عوارضی مانند قرمزی، سردرد، خارش و التهاب طبیعی و رایج است و بعد از چند ساعت یا چند روز برطرف خواهد شد.
  3. شرایط نگهداری بوتاکس مصپورت چگونه است؟

    “به نقل از داروخانه آنلاین داروکالا، بوتاکس نباید در فریزر نگهداری شود و باعث فاسدشدن آن می‌شود. بهتر است در درجه تعیین شده نگهداری کنید و هنگام تزریق در هر مرکزی هم از شرایط نگهداری آن اطمینان حاصل کنید.”

0/5 (0 نظر)

نظرات ارزشمند شما

22 پاسخ

    1. بوتاکس مصپورت ایرانی و بوتاکس دیسپورت ساخت انگلستان است. در حال حاضر بهترین و با کیفیت‌ترین بوتاکس موجود در ایران همان مصپورت ایرانی است. نمونه‌های دیگر و یا دیسپورت (اگر جایی ارائه شود) یا تاریخ‌گذشته است و یا فیک.
      در کلینیک مهزیار در حال حاضر فقط از بوتاکس مصپورت استفاده می‌شود.

    1. درورد بر شما دوست عزیز
      بستگی به میزان عمق چروک‌ها و بافت پوست شما دارد که این امر بعد از جلسه مشاوره با پزشک متخصص، مشخص خواهد شد. اما به صورت کلی هر 4 -6 ماه یکبار باید برای تمدید بوتاکس مراجعه کرد.

    1. خیر تزریق بوتاکس عوارض خاصی ندارد اما مهم است که در یک کلینیک معتبر و توسط فرد متخصص تزریق شود تا مشکلی برای فرد ایجاد نکند.

    1. بله از بوتاکس برای از بین بردن چروک صورت و اطراف چشم و خط اخم استفاده می‌شود.

    1. درورد بر شما
      بله بوتاکس مصپورت برای خطوط پیشانی، اخم، پنجه کلاغی و … تاثیر گذار است.

    1. بله بوتاکس مسپورت برند ایرانی است که کیفیت بسیار بالایی دارد و در صورت نبود بوتاکس دیسپورت، بهترین گزینه بوتاکس مسپورت است که در مجموعه مهزیار نیز از این برند استفاده می‌شود.

    1. مینا عزیز
      لطفا با شماره تلفن‌های کلینیک تماس بگیرید. همکاران شما رو در این مورد راهنمایی می‌کنند.
      ۰۲۱-۲۲۳۸۳۴۰۰
      ۰۲۱-۲۲۳۸۳۴۳۰
      ۰۲۱-۲۲۰۲۰۰۷۳

    1. سلام دوست عزیز
      برای برای کنترل تزریق مزمن در نواحی زیر بغل و کف دست، متخصصین مهزیار از بوتاکس مصبورت که بهترین بوتاکس موجود در حال حاضر است، استفاده خواهند کرد.

  1. من میگرن دارم و برای جلوگیری از حمله های مجدد میگرن بوتاکس مسپورت تزریق کردم، واقعا خیلی خوب بود

    1. سلام دوست عزیز
      هزینه تزریق بوتاکس در حال حاضر 1 میلیون و پانصد است.
      در خدمتتون هستیم.

    1. سلام دوست عزیز
      لطفا با شماره‌ تلفن های کلینیک تماس بگیرید. همکاران مجموعه راهنماییتون می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط مجله مهزیار