Arabic | Persian | English

EN

AR

لیفت گونه با تزریق ژل چگونه انجام می‌شود؟ + (3 نمونه کار)

امروزه، زیبایی ظاهر برای اغلب ما اهمیت زیادی دارد. با رشد تکنولوژی و پیشرفت‌های علمی، روش‌های مختلفی برای بهبود ظاهر و زیباتربودن در اختیار ما قرار گرفته است. اما لیفت گونه، به عنوان یکی از این روش‌های مبتکرانه و موثر، به معنای واقعی کلمه، نقاط ضعف و علائم پیری را از چهره پاک می‌کند. در این مقاله از بلاگ مهزیار ، به بررسی عمیق‌ و جامع‌ لیفت گونه با فیلر و جراحی خواهیم پرداخت؛ از اصول این تکنیک تا نحوه اجرا و نتایج. همه جنبه‌ها با دقت بررسی و مورد بحث قرار خواهد گرفت. همچنین، مزایا و معایب این روش‌ها را در کنار ۳ نمونه‌کار، برای آشنایی بیشتر، در اختیار خواهیم گذاشت. 

در کلینیک مهزیار ، جراحی لیفت گونه با برند آلیاکسین سوئیسی، انجام می‌شود. فراموش نکنید که اعضای تیم مهزیار، بسیار ماهر و متخصص هستند و رضایت مشتری را در اولویت اهداف خود قرار می‌دهند.

 

چرا صورت، نیازمند جراحی لیفت گونه می‌شود؟

اغلب مواقع، با افزایش سن یا کاهش زیاد وزن، ذخایر چربی، الاستین و کلاژن در پوست تحلیل می‌رود و پوست صورت مسن، شل و افتاده به نظر می‌رسد. این رویداد طبیعی ممکن است فرد را ناراحت کند یا حتی اعتمادبه‌نفس او را به شدت تحت‌الشعاع قرار دهد. 

لیفت گونه در چنین مواقعی به کار می‌آید و زیبایی ازدست‌رفته فرد را به او باز می‌گرداند. البته، روش‌های متعددی برای جراحی لیفت گونه وجود دارند که برایتان نام می‌بریم:

  • ژل و فیلر
  • با استفاده از نخ
  • عمل جراحی
  • تزریق چربی
  • ماساژ و ورزش

تمرکز ما در این مقاله، لیفت گونه با تزریق فیلر است. روشی که کلینیک مهزیار، با بهترین کیفیت برای افراد واجد شرایط تزریق انجام می‌دهد.این مرکز، از بهترین برند فیلر استفاده می‌کند و کار را به بهترین متخصصان زیبایی سپرده است.

پیشنهاد مطالعه:
بهترین سن برای تزریق بوتاکس+{بوتاکس در سن پایین عوارض دارد؟}

لیفت گونه یعنی چه؟

فیلرها، موادی هستند که پزشکان برای لیفت گونه از آن‌ها استفاده می‌کنند. ژل و فیلر شامل هیالورونیک اسید هستند؛ یک ترکیب قندی طبیعی که در بافت‌های همبند پوست ما وجود دارد. عملکرد اصلی این ماده، حفظ آب است و به پوست کمک می‌کند تا صاف و هیدراته بماند. هنگامی که فیلر، توسط پزشک متخصص، با دقت به گونه‌ها تزریق می‌شود، با ایجاد حجم و تقارن بیشتر، ظاهر آن‌ها را بهبود می‌بخشد.

در لیفت گونه با فیلر چه فرآیندی طی می‌شود؟

آنچه پزشکان در عملیات لیفت گونه انجام می‌دهند را در چند مرحله توضیح می‌دهیم.

  1. محل تزریق توسط پزشک متخصص، ضدعفونی و آماده می‌شود.
  2. فیلر یا ژل (ممکن است پزشک از فیلر ژوویدرم استفاده کند یا مثل مجموعه مهزیار، از ژل آلیاکسین استفاده شود.) توسط سوزن کانولا که یک سوزن نازک و بلند است، به نقاط گوناگون گونه تزریق می‌شود.
  3. اگر محل تزریق، خونریزی جزئی داشت، توسط پزشک تمیز می‌شود.

همین! به همین سادگی جلسه لیفت گونه با فیلر به پایان رسید. بنابراین، یکی از مزایای این روش، نسبت به لیفت گونه با نخ یا عمل جراحی، زمان کوتاهی است که برای انجام فرآیند صرف می‌کنید. برای آشنایی بیشتر، نگاهی به این ویدئو بیندازید.

 

ظاهر گونه در جراحی لیفت گونه، چطور تغییر می‌کند؟

هیالورونیک اسید موجود در ژل و فیلر، به علت قدرت آبرسانی و جوانسازی‌‌ خود، رطوبت ازدست‌رفته را به پوست بازمی‌گردانند و در کنار آن، ظاهر افتاده یا توخالی گونه را پر و صاف می‌کنند. در نتیجه لیفت گونه، ظاهر فرورفته گونه بهتر به نظر می‌رسد، گونه‌ها برجسته‌تر می‌شوند و صورت فرد تناسب و تعادل خود را بازمی‌یابد. 

درباره مزایا و معایب لیفت گونه چه اطلاعاتی در دست است؟

مزایا و معایب لیفت گونه را در جدولی که می‌بینید برای شما آورده‌ایم.

مزایا و معایب لیفت گونه

مزایا 

فرآیند، غیرتهاجمی است و به اتاق جراحی نیاز ندارد.

بیهوشی نیاز نیست و اکثر مواقع، تزریق بدون درد انجام می‌شود.

مدت‌زمان نقاهت و استراحت پس از تزریق، بسیار کوتاه است.

نتایج، فورا قابل مشاهده هستند.

میزان فیلر مصرفی قابل تنظیم است و بسته به ظاهر دلخواه فرد، می‌تواند متغیر باشد.

معایب

نتایج دائمی نیست و پس از مدتی، به تمدید تزریق فیلر نیاز است.

فرآیند تزریق نیازمند تجربه، تخصص و دقت بسیار است.

هزینه تزریق فیلر ممکن است به طور مداوم افزایش یابد.

ممکن است فرد، عوارضی را بعد از لیفت گونه تجربه کند.

احتمال جابجاشدن فیلر و تغییر شکل گونه وجود دارد.

پیشنهاد مطالعه:
معرفی کاربردهای "مزوژل جالپرو سوپر هیدرو" در 8 بند

 

مهم‌تر از تمام مواردی که در جدول خواندید، مشورت با پزشک است. درخواست مشاوره از یک پزشک خوب و کاربلد، می‌تواند بزرگ‌ترین امتیاز لیفت گونه با فیلر باشد. همانطور که انجام فرایند توسط یک فرد ناشی یا بی‌تجربه، می‌تواند بزرگ‌ترین عیب استفاده از این روش باشد.

لیفت گونه با فیلر چه تفاوتی با جراحی لیفت گونه دارد؟

از تفاوت‌های مهم میان جراحی لیفت گونه و لیفت با فیلر، زمان ماندگاری آن‌هاست. نتایج جراحی لیفت گونه، ممکن است تا سال‌ها ماندگار باشد، اما فیلرهای پوستی این نتایج طولانی‌مدت را به شما نمی‌دهند. ماندگاری فیلرهای هیالورونیک اسید مانند ماندگاری فیلر بینی ، از 6 ماه تا 18 ماه است.  

در حالی که جراحی طولانی‌مدت لیفت گونه، به یک دوره استراحت نیاز دارد، لیفت گونه با فیلر علاوه بر زمان کوتاه جلسات، نتایجی کوتاه‌مدت نیز دارند. اکثر افراد، روز بعد از تزریق، به روال عادی زندگی خود برمی‌گردند. 

اما، هزینه‌ای که لیفت گونه با فیلر دارد با جراحی لیفت گونه، تفاوت قابل‌توجهی دارد. جراحی، هزینه‌برتر است و پیچیدگی‌های مربوط به خود را دارد. پس طبیعی است که افراد روش آسان و کم‌هزینه‌تر را انتخاب کنند.

خوبی‌ها و بدی‌های جراحی لیفت گونه را می‌دانید؟

درباره مزایا و معایب لیفت گونه با فیلر، بالاتر توضیح داده‌ایم. وقت آن رسیده است که مزایا و معایب جراحی لیفت گونه را بررسی کنیم.

مزایا و معایب جراحی لیفت گونه

مزایا

نتایج دائمی و طولانی‌مدت

افزایش اعتمادبه‌نفس 

تغییرات گونه تقریبا به طور کامل قابل کنترل است.

کارایی بالا و نتایج محسوس پس از جراحی

معایب

نیازمند بیهوشی است که عوارض خاص خود را دارد.

دوره نقاهت طولانی و نیاز به استراحت پس از جراحی

احتمال بروز عوارض جدی پس از جراحی

هزینه‌ زیاد جراحی

در کنار آگاهی از این مزایا و معایب، مشاوره با پزشک و انتخاب مرکز خدمات زیبایی و متخصص ماهر نیز اهمیت ویژه‌ای دارد. این نکته گفتنی است که در صورت بروز هرگونه علائم شدید پس از جراحی نظیر عفونت، خونریزی، درد، سوزش یا خارش شدید، حتما جراح خود را در جریان قرار دهید.

پیشنهاد مطالعه:
14 نکته ضروری "مراقبت های بعد از تزریق چربی به باسن"

3 نمونه‌کار لیفت گونه

در ادامه، سه ویدئو نمونه‌کار لیفت گونه را برای مشاهده نتایج آورده‌ایم.

“استفاده از سوزن کانولا برای تزریق و لیفت”

 

 

“نمونه کار دیگری از کلینیک مهزیار”

 

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم لیفت گونه با فیلر را معرفی و تفاوت‌هایی را که با جراحی لیفت گونه دارد، بررسی کنیم. در این بررسی، فهمیدیم که این روزها، افراد بیشتری به تزریق ژل برای لیفت گونه روی می‌آورند تا جراحی. چراکه جراحی روشی هزینه‌بر است و پیچیدگی‌ها و مراقبت‌های پس از عمل و نقاهت طولانی آن، فرد را وادار می‌کند تا در جهان شلوغ و پرسرعت این روزها، به فکر روشی باشد که از هر لحاظ، به‌صرفه‌تر است. فیلرها، بهترین روش جایگزین برای جراحی خواهند بود.

در بخش‌های قبلی، به خدمات مجموعه مهزیار در راستای تزریق ژل و فیلر، اشاره‌هایی داشتیم. برند سوئیسی آلیاکسین و تجربه و دقت متخصصان این مرکز،اعضای این تیم را به انتخاب مناسبی برای لیفت گونه با تزریق ژل بدل می‌کند.

سوالات متداول

  • لیفت گونه چه نتایجی را به دنبال دارد؟
    فیلرهایی که گونه را برجسته می‌کنند، تعادل و هماهنگی را به چهره شما بازمی‌گردانند. این تفاوت، بلافاصله پس از تزریق فیلر گونه قابل مشاهده خواهد بود.
  • لیفت گونه با فیلر، مناسب چه کسانی است؟
    افرادی که به دلایل گوناگون، به اصلاح افتادگی و عدم تناسب پوست گونه نیاز دارند، می‌توانند از روش تزریق فیلر برای لیفت گونه استفاده کنند.
  • آیا لیفت گونه با فیلر دردناک است؟
    در زمان تزریق فیلر، ممکن است دردی خفیف احساس شود، اما این درد معمولا کم وقابل تحمل است.
  • چه مدت پس از لیفت گونه می‌توان به فعالیت‌های روزمره بازگشت؟
    پاسخ این سوال، به روش انتخابی فرد برای لیفت گونه بستگی دارد. بازگشت به زندگی روزمره، پس از جراحی لیفت گونه ممکن است یک تا چند هفته طول بکشد. در حالی که با تزریق فیلر، پس از یک تا دو روز، به فعالیت‌های عادی روزانه باز خواهید گشت.
  • آیا لیفت گونه با ژل، به بیهوشی نیاز دارد؟
    خیر، فرآیند تزریق ژل در مدت‌زمانی کوتاه و اغلب با بی‌حسی موضعی در مناطق تزریق انجام خواهد شد.

 

0/5 (0 نظر)

نظرات ارزشمند شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط مجله مهزیار