Arabic | Persian | English

EN

AR

لیفت میدفیس؛ [ 2 دلیل برای اینکه میدفیس شما را جوان می‌کند!]

وسط صورت! این معنای تحت‌الفظی میدفیس است. یکی از فرآیندهای جوانسازی صورت که با تکنیک‌های گوناگونی قابل اجراست، لیفت میدفیس است. اگر صورت را به سه قسمت تقسیم کنید، قسمتی که زیر پیشانی و بالای چانه قرار می‌گیرد، میدفیس خواهد بود. اما آنچه در این مقاله به بررسی آن می‌پردازیم این است که: لیفت میدفیس چیست؟ چگونه انجام می‌شود؟ به چه دلیل شما را جوان‌تر نشان می‌دهد و چه مزایا و معایبی دارد.

در کنار این موارد، تکنیک‌های مورد استفاده برای لیفت میدفیس در کلینیک مهزیار را نیز، شرح خواهیم داد.

لیفت میدفیس چیست؟

یکی از روش‌های نوین جوانسازی صورت، لیفت میدفس است که برای رفع علائم پیری در قسمت میانی صورت انجام می‌شود.

ناحیه میانی صورت، به قسمتی از صورت، تقریبا زیر پلک‌ها و اطراف استخوان گونه، تا لب بالایی اشاره دارد. لیفت میدفیس شامل بازیابی موقعیت و برجستگی استخوان گونه افراد و همچنین، بهبود پیوستگی میان پلک پایین و گونه است.

بررسی نقاط مورد نظر برای فرایند میدفیس لیفت

آیا لیفت میدفیس با لیفت صورت متفاوت است؟

بله، این دو فرآیند با یکدیگر متفاوتند هستند. لیفت میدفیس، زیر پلک‌ها و اطراف استخوان گونه، تا لب بالایی را درمان می‌کند. اما لیفت صورت، بر قسمت پایین صورت (دهان، گردن و…) متمرکز است. بهبودی پس از لیفت میدفیس سریع‌تر از جراحی لیفت صورت است.

چه روش‌هایی برای انجام لیفت میدفیس وجود دارد؟

این روش ممکن است با استفاده از روش‌های گوناگون انجام شود. دو متد رایج لیفت میدفیس عبارتند از:

لیفت میدفیس جراحی

 این روش، دارای 2 زیرمجموعه است:

  • میدفیس کلاسیک: در این روش، جراح پوست را برش می‌زند و آن را به طور موقت می‌کشد، برش‌ها سپس، دوخته می‌شوند.
  • میدفیس بدون برش: در این روش، برش‌های کمتری در مقایسه با میدفیس کلاسیک انجام می‌شود. در واقع پوست، کمتر کشیده می‌شود. این روش، برای افرادی که به تازه‌سازی نسبی چهره نیاز دارند، مناسب است.

لیفت میدفیس غیرجراحی

 متدهای غیرجراحی میدفیس نیز، زیرمجموعه‌هایی دارند؛ نظیر:

  • میدفیس با فیلر: این روش شامل تزریق مواد پرکننده مانند هیالورونیک اسید، به مناطق خاصی از چهره است تا چین و چروک‌ها را پر کند و با لیفت چهره، آن را جوان‌تر نمایان کند.
پیشنهاد مطالعه:
بررسی کامل تزریق فیلر پیشانی {6 مزیت + مراقبتها}

 لیفت میدفیس با فیلر، در مجموعه مهزیار، با برند سوئیسی آلیاکسین انجام می‌شود که بهترین برند موجود در ایران است. این برند، کیفیت بسیار بالایی دارد و عوارض جانبی آن، نسبت به سایر ژل‌ها و فیلرها، کمتر است.

  • میدفیس با بوتاکس: در این روش، به عضلات چهره بوتاکس تزریق می‌شوند تا افتادگی عضلات را کاهش دهند و از به‌وجودآمدن انباشته‌های چربی در صورت پیشگیری کنند.

خدمات لیفت ناحیه میانی صورت با بوتاکس نیز، در کلینیک مهزیار، با بهترین دقت، کیفیت و توسط متخصصان مجرب ارائه می‌شود.

تا اینجای کار، متوجه شدیم که میدفیس چیست؟ و با چه روش‌هایی انجام می‌شود. لیفت میدفیس ممکن است با توجه به نیاز فرد، سطح تغییرات موردنظر و توصیه جراح پلاستیک، با هر یک از روش‌هایی که نام بردیم، انجام شود. انتخاب بهترین روش برای هر فرد نیاز به مشاوره با یک جراح پلاستیک دارد تا بهترین نتیجه برای شرایط و اهداف فرد تضمین شود.

 

مزایا و معایب متدهای غیرجراحی برای میدفیس چیست؟

تکنیک غیرجراحی لیفت میدفیس (midface lift) را در قسمت قبل، برای شما معرفی کردیم. از آنجا که روش‌های غیرجراحی آسان‌ترو کم‌ریسک و عارضه‌تر هستند، اغلب، افراد برای اصلاح افتادگی پوست و شل‌شدن عضلات قسمت میانی صورت‌شان این روش‌ها را انتخاب می‌کنند. بیایید مزایا و معایب این روش‌ها را بررسی کنیم. به جدول زیر نگاه کنید.

لیفت میدفیس غیرجراحی

کم‌تهاجمی و بدون نیاز به بیهوشی

جلسات کوتاه‌مدت

مدت‌زمان کوتاه نقاهت

کمترین ریسک و عوارض

نتایج فوری

مزایا

ماندگاری موقت

بروز عوارض احتمالی 

هزینه مکرر برای تمدید تزریق

نیازمند تخصص و مهارت

احتمال رخ‌نداد نتایج دلخواه

معایب

 

برای جلوگیری از وقوع عوارض احتمالی، بهتر است از یک متخصص باتجربه مشاوره بگیرید و برای انجام این فرآیندهای زیبایی، یک کلینیک معتبر و شناخته‎‌‌شده را انتخاب کنید. کلینیک زیبایی مهزیار، با تجربه و اعتباری که طی سال‌ها از ارائه خدمات زیبایی به دست آورده است، انتخاب خوبی برای دریافت خدماتی نظیر میدفیس لیفت است.

لیفت میدفیس برای چه افرادی مناسب است؟

میدفیس برای همه مناسب نیست. اگر می‌خواهید ببینید که کاندید مناسبی برای لیفت میدفیس هستید، می‌توانید از مواردی که در ادامه نام می‌بریم، برای تشخیص مناسب‌بودن میدفیس برای خودتان استفاده کنید. 

شما کاندید مناسبی هستید اگر:

  • زیر گونه‌های خود احساس سنگینی دارید (افتادگی)
  • گودی زیر چشم دارید
  • میان محل اتصال چشم و گونه‌تان فاصله به وجود آمده است
  • از ظاهر فعلی خود ناراضی هستید و می‌خواهید شاداب‌تر و جوان‌تر به نظر برسید
  • به واسطه بلفاروپلاستی، ضربه یا فلج عصب صورت، به جراحی اصلاحی نیاز دارید
  • خطرات را درک می‌کنید و در پیروی از توصیه‌های قبل و بعد از عمل، مشکلی ندارید
  • در سلامت کامل هستید و از بیماری‌های خودایمنی یا عصبی-عضلانی رنج نمی‌برید
پیشنهاد مطالعه:
معرفی "بهترین مارک فیلر زیر چشم" + {معتبرترین کلینیک تهران}

نتایج لیفت میدفیس، چه مدت ماندگار است؟

به طور متوسط، فیلر گونه و میدفیس، بین 12 تا 18 ماه ماندگاری دارد. با این حال، برای برخی افراد، ممکن است به دلیل متابولیسم آن‌ها، فیلر سریع‌تر جذب شود و برای برخی افراد ممکن است طولانی‌تر باشد. نکته قابل توجه این است که با درمان‌های بعدی، ماندگاری نتایج، طولانی‌تر خواهد شد. 

پس از 2 جلسه اول، ممکن است از متخصص‌تان بشنوید که تا چند سال دیگر نیازی به بازگشت و تزریق مجدد ندارید. به یاد داشته باشید، اکثر افراد در جلسات بعدی، به مقادیر کمتری فیلر برای گونه‌ها نیاز دارند.

مراقبت‌های بعد از انجام میدفیس چیست؟

اگر برای اصلاح ظاهر خود از لیفت میدفیس استفاده می‌کنید، از موارد زیر، پس از جلسه میدفیس، دوری کنید:

  • ورزش سنگین، حداقل به مدت 1 هفته
  • ماساژ ناحیه تحت درمان در 4 هفته اول بعد از درمان
  • مصرف آسپرین، ایبوپروفن یا سایر داروهای ضد التهاب تا 24 ساعت پس از درمان. 
  • مصرف الکل تا 24 ساعت پس از درمان 
  • سونا، جکوزی و سولاریوم، به مدت 2 هفته پس از درمان 
  • انجام فرکانس رادیویی، IPL، لیزر یا هر عملیات حرارتی دیگری در نزدیکی ناحیه تحت درمان به مدت 2 هفته 

2 دلیل مهم که نشان می‌دهد لیفت میدفیس شما را جوان می‌کند

زمانی که برای لیفت میدفیس اقدام می‌کنید، تغییراتی در بافت پوست شما ایجاد می‌شود که نتیجه‌شان، شادابی و جوانی بیشتر چهره شماست. اما در این قسمت، 2 دلیل عمده و علمی کابردی‌بودن میدفیس را برای شما توضیح خواهیم داد.

تحریک تولید کلاژن و الاستین

با گذشت زمان و سالخوردگی، پوست چهره ترشح کلاژن و الاستین کمتری خواهد داشت که باعث ازدست‌رفتن انعطاف‌پذیری و شادابی پوست می‌شود. با لیفت میدفیس (با فیلر یا بوتاکس)، پوست، به واسطه دریافت هیالورونیک اسید موجود در فیلر، کلاژن‌سازی را دوباره شروع می‌کند. فیلر، علاوه بر حجم‌دهی، شادابی را به پوست بازمی‌گرداند. 

کاهش چین و چروک‌ها

 بسیاری از روش‌های زیبایی می‌توانند چین و چروک‌های پوست را کاهش دهند یا حتی از بین ببرند. در لیفت میدفیس، این خطوط با تزریق بوتاکس از بین می‌رود و عضلاتی که در به‌وجودآمدن چروک‌ها دخیل هستند، ضعیف‌تر می‌شود. درست است که تزریق بوتاکس به تنهایی، لیفت را انجام نمی‌دهد. برای بالارفتن عضلات افتاده، از ژل و فیلر استفاده می‌شود.

پیشنهاد مطالعه:
فیلر چیست ؟ [8کاربرد فیلر + بررسی عوارض آن]

 با انجام این روش‌ها، خطوط و چین و چروک‌ها به طور قابل توجهی کاهش می‌یابند و پوست، ظاهری جوان‌تر به خود می‌گیرد.

معاینه پزشک برای انجام لیفت میدفیس

کلام آخر

در مقاله حاضر، به معرفی و بررسی لیفت میدفیس با روش‌های جراحی و غیرجراحی پرداختیم. این روش‌ها شامل استفاده از تزریقات فیلر و بوتاکس است. این روش‌ها با تحریک مجدد تولید کلاژن و الاستین در پوست، کاهش چین و چروک‌ها و بهبود ساختار پوست، به ظاهر جوان‌تر پوست کمک می‌کنند. با توجه به نتایج فوری، ریسک و عوارض کم و همچنین، زمان نقاهت کوتاه، لیفت میدفیس غیرجراحی، به عنوان گزینه‌ای موثر برای افرادی که به تازه‌سازی چهره خود علاقه دارند، مطرح می‌شوند.

از آنجا که مجموعه مهزیار ، ارائه‌دهنده خدمات تزریق ژل و فیلر با بهترین کیفیت و بهترین متخصصان است، برای انجام فرآیند میدفیس لیفت، گزینه مناسبی خواهد بود.

 

سوالات متداول

  • لیفت میدفیس چیست و چگونه کار می‌کند؟
    لیفت میدفیس یک روش جراحی/غیرجراحی برای بهبود ظاهر چهره و کاهش علائم پیری است. این روش، شامل اصلاح مجدد پوست است و ممکن است با استفاده از تزریقات فیلر یا بوتاکس نیز انجام شود.
  • لیفت میدفیس چه چیزی را ترمیم می‌کند؟
    لیفت میدفیس می‌تواند چین و چروک‌های پوست را کاهش دهد، انعطاف پوست را افزایش دهد و ساختار چهره را بهبود ببخشد. همچنین می‌تواند تغییراتی را در نواحی مانند گونه‌ها، گردن و فرم چهره ایجاد کند.
  • آیا لیفت میدفیس باعث افتادگی پوست نیز می‌شود؟
    خیر، لیفت میدفیس به عنوان یک روش تازه‌سازی پوست، باعث افتادگی پوست نمی‌شود. بلکه با کمک به بازسازی پوست و اصلاح ساختارهای بافتی، از افتادگی و شل‌شدن پوست جلوگیری می‌کند.
  • چقدر طول می‌کشد تا نتایج لیفت میدفیس مشخص شود؟
    ظهور نتایج لیفت میدفیس، بسته به روش مورد استفاده، متفاوت است. بسیاری از افراد، پس از روش‌های غیرجراحی، نتایج فوری را مشاهده می‌کنند. نتایج نهایی روش‌های جراحی البته، ممکن است به مرور زمان مشهود شوند.
  • آیا لیفت میدفیس مناسب همه افراد است؟
    لیفت میدفیس به عنوان یک روش زیبایی، نه تنها برای بهبود ظاهر چهره مناسب است، بلکه باید با توجه به نیازها و وضعیت هر فرد انتخاب شود. افرادی با علائم پیری چهره ممکن است از این روش استفاده کنند، اما مشاوره با یک پزشک متخصص بسیار مهم است تا بهترین روش را برای هر فرد تعیین کند.
0/5 (0 نظر)

نظرات ارزشمند شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط مجله مهزیار