Arabic | Persian | English

EN

AR

معرفی “بهترین مارک فیلر زیر چشم” + {معتبرترین کلینیک تهران}

پوست زیر چشم یکی از نواحی حساس صورت محسوب می‌شود و بسیاری از افراد برای برطرف کردن چین و چروک این بخش از صورت به سراغ عمل‌های زیبایی می‌روند. تزریق فیلر زیر چشم یکی از راهکارهای درمانی برای از بین بردن چروک‌های زیر چشم است که در بسیاری از مطب‌های زیبایی توسط متخصصان انجام می‌شود. تزریق ژل در زیر چشم باعث جوانسازی دور چشم می‌شود و علاوه بر چین و چروک، گودی و سیاهی‌ اطراف چشم را از بین می‌برد. البته در این بین انتخاب برند ژل مورد استفاده هم بسیار مهم است، زیرا برخی از مارک‌های فیلر زیر چشم به ‌دلیل فرمولاسیون منحصر به‌فردی خود، تاثیر بیش‌تری روی چروک‌های اطراف چشم دارند.

در ادامه این مقاله از بلاگ مهزیار، قصد داریم شما را با بهترین مارک فیلر زیر چشم آشنا کنیم تا در هنگام مراجعه به مطب زیبایی بتوانید از این تزریق نتیجه حداکثری بگیرید. همچنین جهت دریافت مشاوره یا انجام انواع تزریق‌های زیبایی می‌توانید با وقت قبلی به مرکز مهریاز مراجعه کنید و برای زیبایی پوست خود بهترین تصمیم را بگیرید.

نحوه انتخاب بهترین مارک فیلر زیر چشم

بهترین مارک فیلر زیر چشم را بشناسید!

تزریق فیلر می‌تواند به از بین‌رفتن خطوط ریز و چروک‌های زیر چشم کمک کند، تقویت پوست دور چشم و از بین بردن حباب‌های ریزی که زیر آن ایجاد می‌شود، از دیگر مزیت‌های تزریق فیلر محسوب می‌شود. در حال حاضر برندهای مختلفی در دنیا ژل‌های زیر چشم یا در اصطلاح ژل‌های مخصوص فیلر را تولید می‌کنند، اما کیفیت و تاثیرگذاری همه این ژل‌ها یکسان نیست.

ژل‌های مورد مصرف برای جوانسازی زیر چشم باید از بهترین مواد اولیه تهیه شوند و از مراجع بهداشتی داخل و خارج کشور همچون FDA تاییدیه داشته باشد، مدت زمان تاثیرگذاری یکی از تمایزهای برندهای مختلف فیلر زیر چشم است که باید در زمان تزریق به آن توجه شود. بهترین مارک فیلر زیر چشم بستگی به نیازها و ویژگی‌های پوست هر فرد متغیر بوده و انتخاب برند مناسب باید با تشخیص پزشک متخصص زیبایی انجام شود.

  • فیلر زیر چشم ژوویدرم

ژوویدرم (Juvederm) را می‌توان به‌عنوان بهترین برند فیلر زیر چشم، لب و صورت در دنیا معرفی کرد، این برند معروف جز اولین تولیدکنندگان فیلر در دنیا محسوب می‌شود و بسیاری از چهر‌ه‌های هالیودی از ژل این برند برای جوانسازی پوست اطراف چشم خود استفاده می‌کنند. ژوویدرم محصول کشور فرانسه است و جز برندهای شناخته شده در دنیای زیبایی محسوب می‌شود. این ژل تاییدیه FDA یعنی سازمان غذا و دارو آمریکا را هم دارد و به دلیل عوارض بسیار محدود بسیاری از پزشکان از ژل‌های این برند برای بیماران خود استفاده می‌کنند. ماندگاری فیلر زیر چشم ژوویدرم براساس نوع پوست افراد متغیر بوده اما به‌طور معمول بین 6 الی 12 ماه تاثیرگذاری دارد.

  • فیلر زیر چشم رستیلن
پیشنهاد مطالعه:
راهنمای جامع عوارض بوتاکس [دسته‌بندی انواع عوارض+فیلم تزریق]

ژل رستیلن (Restylane) یکی از بهترین برندهای فیلر زیر چشم است، این ژل محصول کشور سوند بوده و حاوی مقادیر زیادی هیالورونیک اسید است که باعث افزایش آبرسانی در ناحیه دور چشم می‌شود. ژل رستیلن باعث برطرف شدن چین و چروک‌های زیر چشم می‌شود و ماندگاری طولانی در مقایسه با ژل برندهای دیگر دارد. مدت زمان ماندگاری تاثیر این ژل برای افراد مختلف یکسان نیست ولی به‌صورت کلی حدود 6 الی 12 ماه می‌توان اثر این ژل روی پوست اطراف چشم را مشاهده کرد.

  • فیلر زیر چشم تئوسیال

ژل تئوسیال (Teosyal) جز بهترین برندهای فیلر زیر چشم در دنیا است که به دلیل عوارض بسیار محدود پس از تزریق در بین پزشکان و طرفداران عمل‌های زیبایی به شهرت رسیده است. این ژل محصول کشور سوئیس بوده و تاثیر استفاده از آن روی کاهش گودی زیر چشم بسیار زیاد است. این فیلر بر پایه اسید هیالورونیک ساخته شده و در حال حاضر در فهرست بهترین فیلر زیر چشم قرار دارد.

  • فیلر زیر چشم استایلج

فیلر زیر چشم استایلج (Stylage) جز برندهای معتبر فرانسوی است که از سال 2011 تولید آن آغاز شده و در حال حاضر جز برندهای معتبر و مورد اعتماد پزشکان زیبایی محسوب می‌شود. ژل زیر چشم استایلج دو مدل لیدوکائین و بدون لیدوکائین دارد، تاثیر این ژل در بین بردن گودی زیر چشم در مقایسه با ژل زیر چشم برندهای دیگر بسیار بیش‌تر است.

  • فیلر زیر چشم بلوترو

در فرمولاسیون اغلب ژل‌های زیر چشم از هیالورونیک اسید استفاده شده و در ترکیبات بلوترو هم مقدار زیادی از این ماده موجود است که باعث افزایش آبرسانی به پوست اطراف چشم می‌شود. بسیاری از متخصصان زیبایی از این ژل برای از بین بردن چروک‌های ریز و فرورفتگی‌های کم عمق زیر چشم استفاده می‌کنند، زیرا این ژل تاثیر زیادی روی گودی‌های عمیق زیر چشم ندارد.

  • فیلر زیر چشم پرفکتا

اگر برای از بین بردن ریزترین خطوط دور چشم خود به یک فیلر با کیفیت نیاز دارید، فیلر پرفکتا محصول کشور فرانسه یک گزینه عالی برای از بین بردن پف دور چشم شما است. این محصول ماندگاری قابل قبولی دارد و از نظر پزشکان می‌تواند بهترین مارک فیلر زیر چشم برای افراد میانسال باشد. ژل پرفکتا به‌دلیل فرمولاسیون منحصر به‌فردی که دارد حاوی مقادیر زیادی اسید هیالورونیک که باعث باز شدن خطوط پنجه کلاغی دور چشم هم می‌شود. این فیلر پیوند متقاطع مولکولی با BDDE دارد که باعث تزریق آسان به لایه‌های داخلی پوست می‌شود.

  • فیلر زیر چشم نورامیس

بسیاری از متخصص‌های زیبایی جهت از بین بردن چین و چروک ریز اطراف چشم از ژل فیلر زیر چشم برند نورامیس استفاده می‌کنند. این فیلر روی اولین لایه پوست تزریق شده و باعث آبرسانی به پوست دور چشم می‌شود. حذف چین و چروک‌ها، حجم دهی لب، حجم دهی چانه، اصلاح خط خنده و حجم دهی گونه از دیگر مزیت‌های استفاده از این فیلر برای نواحی دور لب و دور چشم است.

پیشنهاد مطالعه:
ماندگاری تزریق چربی به سینه چقدر است؟+[4سوال متداول]

نحوه انتخاب بهترین مارک فیلر زیر چشم

انتخاب بهترین مارک فیلر زیر چشم بستگی به شرایط بیمار و تصمیم پزشکی پس از ارزیابی شرایط دور چشم بیمار دارد. ژل‌های حاوی اسید هیالورونیک همچون Restylane اغلب به عنوان گزینه محبوب در این زمینه شناخته می‌شوند زیرا مدت زمان تاثیرگذاری آن‌ها روی پوست اطراف چشم بسیار طبیعی است. همچنین استفاده از ژل‌های زیر چشم حاوی کلسیم هیدروکسیل آپاتیت (CaHA) برای افزایش ماندگاری و از بین بردن چین‌های عمیق جز توصیه‌های اغلب پزشکان زیبایی محسوب می‌شود. در زمان تزریق فیلر زیر چشم حتما از پزشک خود بخواهید که از ژل‌های حاوی اسید پلی‌لاکتیک استفاده کند تا بدون عوارضی همچون حساسیت و قرمزی این عمل زیبایی را انجام دهید.

عوارض احتمالی تزریق فیلر زیر چشم

در زمان انتخاب بهترین مارک فیلر زیر چشم یکی از نکاتی که پزشکان متخصص زیبایی به آن توجه ویژه دارند، عوارض ناشی از تزریق این ژل زیبایی است. تجربه پزشک تاثیر بسیار زیادی در کاهش عوارض احتمالی دارد. رعایت بهداشت و دنبال کردن توصیه‌های پزشک متخصص هم برای جلوگیری از عوارض بسیار مهم است، اما از برخی عوارض هم نمی‌توان چشم‌پوشی کرد که این موارد عبارتند از:

  • قرمزی و تورم: عوارض متداول پس از تزریق ژل زیر چشم ممکن است شامل قرمزی و تورم اندک باشد. این امر معمولا به صورت موقت و در طی چند روز بعد از انجام تزریق کاهش یافته و از بین می‌رود.
  • خونریزی محدود: خونریزی محدود در ناحیه تزریق یکی از عوارض متداول تزریق فیلر زیر چشم است. این عارضه هم معمولا موقتی بوده و بیمار در صورت بروز طولانی مدت خونریزی باید تحت نظر پزشک قرار بگیرد.
  • درد اندک: درد کمی در ناحیه تزریق ممکن است به وجود آید. این درد عمدتا خفیف است و در مدت کوتاهی بعد از تزریق هم از بین می‌رود.
  • عفونت (نادر): یکی از موارد بسیار نادر پس از تزریق فیلر زیر چشم عفونت در محل تزریق است. این عفونت معمولا به دلیل عدم رعایت بهداشت و نکات پزشکی به‌وجود می‌آید و باید بیمار تحت نظر پزشک این مشکل را درمان کند.

تزریق بهترین مارک فیلر زیر چشم

سوالات متداول

  • ۱. آیا تزریق انواع ژل و فیلر روی گودی زیر چشم هم تاثیر دارد؟
    بله، برخی از برندهای ژل زیر چشم ادعا دارند که فیلر تولید شده توسط آن‌ها روی گودی چشم هم تاثیر مثبت دارد و باعث از بین رفتن کبودی می‌شود. اما هدف از تزریق این ژل‌ها نباید فقط این موضوع باشد، زیرا کاربرد اصلی فیلر از بین بردن چین و چروک اطراف چشم است.
  • چه مدت طول می‌کشد تا تاثیر تزریق فیلر زیر چشم ظاهر شود؟
    اثرات تزریق فیلر زیر چشم معمولا فوری نیست و این موضوع به شرایط پوست و مارک فیلر مرتبط است. در واقع تاثیر تزریق ژل زیر چشم معمولا به مرور زمان مشخص می‌شود و در برخی افراد نیاز به تزریق مجدد با نظر پزشک هم وجود دارد.
  • تزریق فیلر زیر چشم معمولا چقدر زمان می‌برد؟
    تزریق فیلر زیر چشم یک نوع عمل سرپایی است که پزشکان متخصص زیبایی معمولا در مطب خود در بازه زمانی کوتاهی بین 20 تا 30 دقیقه انجام می‌دهند. اغلب پزشکان این تزریق را در دو نوبت انجام می‌دهند تا تاثیر آن بهتر مشخص شود. معمولا پزشک در ابتدا نیم سی سی از ژل زیر چشم را تزریق می‌کند و تا زمان اتمام تاریخ انقضا فیلر بیمار برای تزریق نوبت دوم فرصت دارد.
  • معمولا چند سی سی از ژل زیر چشم تزریق می‌شود؟
    میزان ژل مورد نیاز برای تزریق زیر چشم، بستگی به میزان گودی زیر چشم و خط اشکی دارد. اما معمولا 1 سی سی ژل از یک مارک ژل زیر چشم جهت تزریق کافی است. معمولا مقدار ژل مورد نیاز جهت تزریق را پزشک متخصص تعیین می‌کند.
  • بهترین مارک فیلر زیر چشم کدام است؟
    انتخاب بهترین برند فیلر زیر چشم  کاملا بستگی به شرایط بیمار و تشخیص پزشک دارد، اما برخی برندها به دلیل سابقه طولانی و کیفیت ثابت شده به پزشکان از محبوبیت بیش‌تر برخوردار هستند. فیلر زیر چشم رستیلن حاوی مقادیر زیادی اسید هیالورونیک است که باعث از بین رفتن چروک دور چشم می‌شود و ماندگاری طولانی دارد.
  • آیا افراد مختلف به تزریق فیلر زیر چشم واکنش یکسانی نشان می‌دهند؟
    خیر، فیلر زیر چشم روی همه افراد تاثیر و ماندگاری یکسانی ندارد.
پیشنهاد مطالعه:
علت و درمان افتادگی پلک بعد از بوتاکس {4 نکته ضروری}

کلام آخر

انتخاب بهترین مارک فیلر زیر چشم بستگی به نظر و تجربه پزشک متخصص دارد و بیمار به‌صورت سرخود نمی‌تواند در مورد برند مناسب برای دور چشم خود تصمیم‌گیری نماید. برندهایی همچون رستیلن و  ژوویدرم به دلیل ترکیبات منحصر به فرد خود به‌عنوان گزینه‌های محبوب در دنیا شناخته می‌شوند. البته دریافت مشاوره از پزشک متخصص در این مسیر نقش بسیار مهمی در انتخاب ژل مناسب و انجام تزریق فیلر زیر چشم دارد. جهت دریافت مشاوره در زمینه انواع جراحی و تزریق برای افزایش زیبایی و شادابی پوست می‌توانید با پزشکان متخصص کلینیک مهزیار تماس بگیرید و از نظرات حرفه‌ای آن‌ها قبل از هر گونه اقدام زیبایی بهره‌مند شوید.

0/5 (0 نظر)

نظرات ارزشمند شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط مجله مهزیار