Arabic | Persian | English

EN

AR

0 تا 100 “ژل لب روسی” |{ویدئو نمونه کار+ معرفی بهترین برند}

انسان به طور ذاتی به زیبایی علاقه دارد و برای رسیدن به استانداردهای زیبایی جهان از روش‌های مختلفی کمک می‌گیرد. استفاده از ژل لب روسی از سال 2021 از محبوب‌ترین روش‌های تزریق ژل لب در دنیای زیبایی است و روند روبه رشدی نیز دارد. از گذشته تا به امروز، داشتن لب‌های برجسته جزو ملاک‌های زیبایی بوده‌ است. به همین دلیل در این مطلب از مجله مهزیار درباره ژل لب روسی، همه آن چیزی که نیاز است بدانید را آورده‌ایم. این را نیز  بگوییم که ژل لب روسی چیزی جدا از همان فیلری که تزریق می‌شود نیست و فقط فیلر در لب به نحوی تزریق می‌شود و لب شما را به شکل لب روسی درآورد. در واقع یک مدل است.

ویدئو زیر تزریق ژل لب به فرم روسی در کلینیک مهزیار را برای یکی از مراجعه‌کننده‌ها نشان می‌دهد:

 

ژل لب روسی چیست؟

امروزه برای ازبین بردن چروک‌های صورت و تغییر شکل ظاهری با استفاده از روش‌های غیر جراحی از تکنیک‌هایی مانند تزریق ژل و بوتاکس استفاده می‌شود. ژل لب روسی درواقع یکی از تکنیک‌های تزریق ژل لب است. در این روش از ژل لب برای فرمدهی لب به شکل قلبی ظریف استفاده می‌کنند. که تمرکز آن روی افزایش حجم، بیش‌تر در مرکز لب و افزایش ارتفاع لب‌ها است (مانند یک عروسک روسی). در این حالت با اینکه لب‌ها حالت پرتری دارند اما کمی تخت به نظر می‌رسند و مانند روش سنتی حجیم و مصنوعی دیده نمی‌شوند.

تکنیک تزریق ژل لب روسی

در روش‌های سنتی هدف، اصلاح کمبود حجم لب است که این کار در روش روسی پیشرفته‌تر است. مدل ژل لب روسی به این صورت است که ماده ژل را بصورت عمودی از بالا به لب تزریق می‌کنند و آهسته به سمت لبه‌های بیرونی لب حرکت می‌کنند تا ارتفاع لب را افزایش دهند. این فرآیند حدودا بین  30 تا 45 دقیقه زمان می‌برد که این مدت زمان به میزان ژل و تراکم بافت لب بستگی دارد. در نهایت لب شما ظاهری قلبی شکل با حجم بیش‌تر در قسمت مرکزی خواهدداشت. درواقع بیش‌تر از اینکه لب شما قلوه‌ای شود، ارتفاع لب بالایی و پایینی بیش‌تر خواهدشد.

پیشنهاد مطالعه:
اقدامات بعد از تزریق فیلر خنده:بایدها و نبایدها+(فیلم تزریق)

این کار نیاز به مهارت و تجربه بالا و هم‌چنین دانش آناتومی دارد. پس برای تزریق ژل لب اکیدا به مکان‌های نامناسب و غیراستاندارد مثل سالن‌های آرایشگاهی مراجعه نکنید. عدم انتخاب یک کلینیک معتبر عوارض جبران نشدنی‌ای برای شما خواهد داشت مانند: عدم تقارن، ترک خوردن لب، گلوله شدن ژل لب، عفونت و حتی مرگ. به همین دلیل برای انجام هرگونه تزریق ژل، به خوبی تحقیق کرده و کلینیکی را انتخاب کنید که در این زمینه تخصص، تجربه کافی، استانداردها و مجوزهای لازم را داشته باشد.

هم‌چنین از مراجعه به مکان‌هایی که تزریق ژل لب روسی را با قیمت پایین و غیرمتعارف انجام‌ می‌دهند پرهیز کنید و سلامتی و زیبایی خود را فدای قیمت پایین نکنید تا عمری پشیمانی برای خود بوجود نیاورید. بهتر است مطمئن شوید که کلینیک موردنظرتان  از بهترین مارک ژل لب استفاده می‌کند.

ماندگاری ژل لب روسی چقدر است؟

ماندگاری ژل لب به نوع ژلی که استفاده می‌شود بستگی دارد. در بازار انواع مختلفی ژل وجود دارد که هرکدام خواص و ماندگاری مختص به خود را دارند که با توجه به آن بین 6 ماه تا یکسال ماندگاری روی لب به وجود می‌آورند و بعد از 3 تا 9 ماه نیاز به ترمیم دارند. در ضمن مراقبت صحیح پس از انجام تزریق نیز روی مدت زمان ماندگاری ژل تاثیر دارد.

مقایسه تزریق ژل لب روسی با روش سنتی

  • همان‌طور که گفته شد در روش روسی ژل را بصورت عمود وارد لب کرده و به سمت بیرون حرکت می‌هند که این عمل در روش سنتی برعکس است و ژل از بیرون به سمت داخل تزریق می‌شود. در نتیجه در روش سنتی لب‌ها ظاهری حجیم و پر به خود می‌گیرند ولی در تزریق ژل روسی، لب بالا و پایین ارتفاعشان زیادتر می‌شود. شناخت انواع ژل لب به شما کمک می‌کند به راحتی همه مدل‌ها را تشخیص دهید.
  • تزریق ژل لب سنتی برای کسانی مناسب است که درنمای نیم‌رخ برآمدگی بینی و چانه دارند. درنتیجه برای ایجاد هارمونی صورت نیاز به لب‌های برجسته دارند.
  • ژل لب روسی روی قد لب تمرکز دارد و موجب کشیده دیده شدن لب خواهدشد. یعنی لب بالایی بلندتر از قبل دیده‌ خواهد شد و به همین ترتیب لب پایین به شکلv به سمت پایین کشیده می‌شود در نتیجه از نمای نیم‌رخ تخت دیده می‌شود ولی در عین حال اندازه لب بزرگ شده ‌است.
  • ماندگاری ژل در هر دو روش یکسان است زیرا همانظور که پیش‌تر گفته شد، میزان ماندگاری به نوع ژل ربط دارد.
پیشنهاد مطالعه:
آشنایی کامل با فواید جالپرو سوپرهیدرو

مزایای تزریق ژل لب روسی

  • برجسته کردن قوس بالای لب (کمان کوپید)
  • ایجاد ظاهر زیبای قلبی شکل و تقریبا طبیعی به لب
  • تمرکز بر افزایش ارتفاع لب به جای پر کردن حجم آن
  • ماندگاری بالا مانند روش‌های سنتی

ژل لب روسی برای چه کسانی مناسب است؟

با توجه به مطالبی که گفته شد؛ این تکنیک برای کسانی بیش‌تر مناسب است که لب بالایی نازک دارند. هم‌چنین اگر جزو افرادی هستید که اجزای صورت کوچکی دارید، این روش برای شما بهتر از روش سنتی است. در ضمن تزریق ژل لب روسی، در حالتی که قبلا از تزریق ژل استفاده نکرده‌ باشید، نتیجه بهتری خواهدداشت زیرا فیلر قبلی مانع از بلند شدن لب خواهدشد پس اگر قبلا تجربه تزریق ژل داشته و حالا مجددا تمایل به تزریق ژل لب روسی دارید بهتر است ابتدا تخلیه ژل لب قبلی را مدنظر داشته باشید.

قیمت ژل لب روسی

هزینه تزریق ژل لب روسی به موارد مختلفی بستگی دارد. مهم‌ترین عامل، میزان حجم ژلی که مورد استفاده قرار می‌گیرد است که برای لب معمولا 0.5 سی‌سی یا 1 سی‌سی کافی است. مورد دیگر نوع ژلی است که استفاده می‌شود. ژل‌های لب انواع مختلفی دارند و هرکدام با توجه به ویژگی‌ها و خواصشان، قیمت متفاوتی نیز دارند. انواع ژل‌ها مانند: آلیاکسین، ژوویدرم، رستیلن، تئوسیال و … در بازار موجودند که خواص و ماندگاری در نتیجه قیمت متفاوتی هم دارند.

شناخت انواع ژل لب موجب افزایش آگاهی شما خواهدشد تا از ژل‌های غیراستانداردی مانند ژل پاژ استفاده نکنید که نتایج نامناسبی در پی دارد.

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل لب

مراقبت صحیح و اصولی از لب پس از تزریق ژل روسی، موجب افزایش مدت زمان ماندگاری و هم‌چنین گذر سریع از دوران نقاهت خواهد شد. همچنین در صورت تزریق همزمان ژل و بوتاکس باید از پزشک خود درباره مراقبت‌های ضروری سوال کنید. مراقبت‌های ساده‌ای که بعد از تزریق ژل باید انجام دهید در قسمت زیر آورده شده اند.

  • تا 24 ساعت، از ورزش و تمرین شدید خودداری کنید.
  • تا 24 ساعت، از قرارگرفتن در دمای بالا خودداری کنید.
  • برای کاهش تورم، از کیسه یخ استفاده کنید.
  • از مصرف زیاد نمک پرهیز کنید زیرا موجب کم‌آبی بدن می‌شود.
  • آب زیاد بنوشید.
پیشنهاد مطالعه:
شناخت کامل معایب و مزایای فیلر زیر چشم + {5 سوال متداول}

جدول عوارض احتمالی و مزایای تزریق ژل لب

عوارض احتمالی

کبودی بیشتر

درد و التهاب

تورم

خون‌مردگی

مزایا

میزان کبودی بسیار کمتر

ماندگاری بالا (6 ماه الی یک سال)

درصد خیلی پایین خطا در تزریق

فرم‌دهی لب بصورت لیفت‌شده

 

فارغ از روش تزریق ژل لب، مهم‌ترین نکته انتخاب یک کلینیک بهداشتی و حرفه‌ای مانند کلینیک تخصصی مهزیار با بیش از 16 سال سابقه در این حوزه، برای انجام هرگونه تزریق است. پس قبل از شروع کار به خوبی برای تحقیق وقت بگذارید تا از ظاهر جدید خود لذت ببرید. تجارب مثبت و منفی خود، در این زمینه را با ما درمیان بگذارید.

سوالات متداول

  1. آیا تخلیه ژل لب امکان‌پذیر است؟
    درست است که تخلیه ژل لب امکان‌پذیر است اما این امر کاملا به نوع ژل بستگی دارد. روش‌های تخلیه یا حل کردن ژل، فقط برای ژل‌های اسید هیالورونیک (HA) مؤثر است و روی  Radiesse، Artefill  یا  Silicone تاثیری ندارد. برای اطلاعات بیشتر بلاگ “ تخلیه ژل لب ” را مطالعه کنید.
  2. آیا تزریق ژل لب درد دارد؟
    درد یک امر نسبی است که فرد به فرد می‌تواند متفاوت باشد. اما در مورد تزریق ژل لب، با وجود دوز بالای لیدوکائین مورد استفاده جهت بی‌حسی استفاده می‌شود، ممکن است یا دردی احساس نکنید یا اگر هم احساس کنید میزان آن بسیار اندک باشد.
  3. بعد از تزریق ژل لب می‌توان بوسید؟
    بهتر است در این مورد از پزشک خود سوال کنید اما آنچه که به طور کلی اغلب پزشکان توافق دارند این است که بهتر است تا 2-3 روز از بوسیدن خودداری کنید تا درد، التهاب و سوزش لب‌ها آزارتان ندهد.
  4. برای ماندگاری بیشتر ژل لب چه باید کرد؟
    میزان ماندگاری ژل لب ، وابستگی زیادی به برند ژل لب به کار رفته، نحوه مراقبت‌های بعد از تزریق توسط فرد، تکنیک تزریق و حتی ژنتیک فرد دارد.
  5. آیا تخلیه ژل لب در خانه شدنی است؟
    بهتر است این کار را دکتر انجام دهد و یا روش آن ‌را پزشک مربوطه به شما آموزش داده باشد.
0/5 (0 نظر)

نظرات ارزشمند شما

5 پاسخ

  1. سلام وقتتون بخیر. آیا بعد از تزریق ژل لب میتونم دوش بگیرم یا ناهار بخورم؟

  2. من میخوام لبم فرم برجسته و بزرگتری بگیره ولی نمیخوام خیلی بیرون زده و پهن باشه… این مدل برای من مناسبه؟

    1. درود بر شما
      اینکه چه فرم لبی برای شما مناسب است، در طی جلسه مشاوره و بعد از اینکه پزشک شما را معاینه کند، با توجه به انتظار شما صورت خواهد گرفت. به همین منظور برای دریافت اطلاعات بیشتر و هماهنگی می‌تونید با شماره‌های کلینیک در ساعت کاری تماس بگیرید. همکاران ما راهنماییتون می‌کنند.
      ۰۲۱-۲۲۳۸۳۴۰۰

      ۰۲۱-۲۲۳۸۳۴۳۰

      ۰۲۱-۲۲۰۲۰۰۷۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط مجله مهزیار