Arabic | Persian | English

EN

AR

تزریق بوتاکس دیسپورت | هزینه تزریق + مزایا

همانطور که می‌دانید امروزه استفاده از روش‌های نوین زیبایی در اکثر جوامع، بین افراد رواج پیدا کرده است. یکی از پرطرفدارترین آنها تزریق بوتاکس صورت است که بدون جراحی انجام می‌شود. اگر تجربه تزریق بوتاکس را داشته باشید حتما از نتایج عالی و سادگی آن باخبر هستید و به همین دلیل است که اکثر افراد تزریق آن را تمدید می‌کنند.

توضیحات مدیریت مجموعه مهزیار در راستای مراقبت‌های مهم بعد از تزریق بوتاکس – مشاهده کنید.

 

بوتاکس دیسپورت چیست؟

بوتاکس از سم بوتولینوم تشکیل شده است و برای فلج کردن موقت عضلات، به‌منظور از بین بردن و محو کردن خطوط خنده، خطوط افقی پیشانی، چین و چروک‌های گردن و خطوط اخم از آن استفاده می شود. بوتاکس جنبه‌های درمانی هم دارد مانند درمان میگرن با بوتاکس، درمان تعریق زیاد کف دست و پا و زیر بغل، درمان غیر قرینگی صورت، درمان خطوط پنجه کلاغی … که همگی از مزایای تزریق آن هستند.

بوتاکس دیسپورت (Dysport)ساخت کشور انگلیس و یکی از مرغوب‌ترین برندها با اثر گذاری زود هنگام و ماندگاری بالا است. به علت وارداتی بودن این محصول در هنگام تزریق، باید دقت بیشتری داشته باشید و به مراکز معتبر مراجعه کنید تا مطمئن شوید که از بوتاکس دیسپورت اصل استفاده می‌شود.

بوتاکس دیسپورت چیست؟

انواع بوتاکس

بوتاکس انواع مختلفی دارند که هر شخص با توجه به نظر پزشک متخصص، محل تزریق بوتاکس، کیفیت آن و میزان هزینه‌ای که برای این منظور در نظر گرفته، می تواند یکی از آنها را انتخاب کند. انواع بوتاکس به شرح زیر است:

پیشنهاد مطالعه:
ژل پروفایلو بهتر است یا هایفو؟ (نکات جالبی که بهتر است بدانید!)

بوتاکس دیسپورت

اثرات این نوع بوتاکس معمولاً در همان روز و حداکثر تا چهار روز قابل رویت است اما در بیشتر افراد بعد از گذشت یک تا دو روز مشاهده می‌شود. بوتاکس دیسپورت یکی از بهترین انواع بوتاکس‌ها است.

بوتاکس کانیتوکس

محصول چین است نام‌های دیگر آن درماتوکس، لینوریز، ریفاین است. در هفته‌های اول تزریق احتمال وجود عوارضی مانند افتادگی پلک ،تاری دید و دوبینی وجود دارد.

بوتاکس زئومین

هزینه این نوع بوتاکس کمی پایین‌تر از انواع دیگر آن است. کاربرد بوتاکس زئومین در از بین بردن و محو کردن چین و چروک صورت و همچنین پلک زدن بی‌اختیار است.

تزریق بوتاکس مسپورت

بوتاکس نرونوکس

ساخت کره است مانند انواع دیگر بوتاکس در محو کردن چین و چروک صورت و درمان بیماری‌هایی مانند میگرن و تعریق زیاد موثر است.

بوتاکس مسپورت

تولید ایران و دارای قیمت کمتری است. شباهت زیادی به بوتاکس دیسپورت دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله همه چیز در مورد بوتاکس مسپورت را مطالعه کنید.

بهترین نوع بوتاکس کدام است؟

در بین انواع بوتاکس گفته شده، اثربخشی بوتاکس دیسپورت از بقیه بیشتر است و اکثر پزشکان آن را توصیه می‌کنند. تزریق بوتاکس دیسپورت برای از بین بردن چین و چروک های عمقی صورت استفاده می‌شود. تزریق بوتاکس در پیشانی، نیاز به مقدار کمتری دارد و در نتیجه مقرون به صرفه است . پس از تزریق، عضله آن قسمت از صورت ثابت مانده و دیگر شما قادر به اخم کردن نخواهید بود و چین و چروک ها محو می‌شود.

ماندگاری بوتاکس دیسپورت

ماندگاری انواع  بوتاکس در افراد مختلف با یکدیگر متفاوت است و به عواملی مانند منطقه تزریق شده در صورت، نوع بوتاکس، تعداد دفعات تزریق، تکنیک تزریق بوتاکس و میزان تزریق دارو بستگی دارد. مسلمأ  ماندگاری  در افرادی که برای چندمین بار تزریق را انجام می‌دهند، بیشتر خواهد بود. در کنار همه این موارد تبحر پزشکی که تزر یق بوتاکس را انجام می‌دهد نیز در ماندگاری اثرات بوتاکس حائز اهمیت است. بسیاری از افراد به علت شباهت اسم بین دیسپورت و مسپورت، آن‌ها را اشتباه می‌گیرند.

پیشنهاد مطالعه:
مادلینگ صورت چیست؟ | 5 روش دائم جوانسازی صورت شما

دقت کنید که بوتاکس dysport محصول خارجی است و ماندگاری آن از 4 الی 7 ماه است. افرادی که تعداد دفعات تزریق بیشتری دارند ماندگاری بیشتر از 7 ماه را نیز تجربه کرده‌اند.  ژل بوتاکس مسپورت ایرانی است و ماندگاری آن از 3 ماه تا حداکثر 6 ماه است.

ماندگاری بوتاکس دیسپورت

قیمت بوتاکس دیسپورت

اگرچه قیمت بوتاکس دیسپورت در مقایسه با انواع دیگر کمی بالاتر است ولی ماندگاری بهتری دارد. اگر با اثرات استفاده از بوتاکس دیسپورت آشنا باشید، شما هم این موضوع را تایید خواهید کرد. گاهی هزینه بیشتر باعث می‌شود تجربه بهتری در استفاده از یک محصول را داشته باشید.

عوارض و مزیت‌های بوتاکس دیسپورت

بوتاکس یک روش بی‌خطر و امن برای از بین بردن چین و چروک‌های صورت در کل جهان است. در کشور ما نیز رایج‌ترین نوع بوتاکس خارجی دیسپورت، که توسط وزارت بهداشت آزمایش و تائید شده و عوارض خاصی برای بوتاکس دیسپورت گزارش نشده است. برخی افراد که به مراکز نامعتبر مانند آرایشگاه‌ها مراجعه می‌کنند با تزریق بوتاکس تقلبی دیسپورت و عدم مهارت فرد تزریق کننده دچار عوارض تزریق بوتاکس مانند افتادگی پلک، افتادگی ابرو و… شده‌اند.

ویال بوتاکس دیسپورت

 

قیمت بوتاکس یا کیفیت بوتاکس؟

کیفیت بوتاکس و مرغوب بودن آن، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و قیمت آن فاکتور مهمی برای تصمیم‌گیری محسوب نمی‌شود. اگر در خرید لباس صرفه جویی کنید و لباس ارزان قیمیت خریداری کنید به سلامتی شما لطمه‌ای وارد نمی‌شود، اما اگر یک بوتاکس ارزان قیمت و بی‌کیفیت را تزریق کنید، به سلامتی و زیبایی خود آسیب زده‌اید.

بوتاکس دیسپورت یک برند انگلیسی معتبر در تمام جهان و نوع رایج بوتاکس خارجی در ایران است. دیسپورت امتحان خود را با نتایج فوق‌العاده پس داده است. اگر قصد تزریق بوتاکس دیسپورت را دارید، به مراکز معتبر مراجعه کنید. کلینیک مهزیار با تزریق بوتاکس دیسپورت اصل یکی از معتبرترین کلینیک‌ها برای خدمات زیبایی است. پزشکان متخصص این مجموعه با تکنیک‌های تزریق درست و اصولی، تجربه متفاوتی را ارائه می‌دهند.

پیشنهاد مطالعه:
5 نشانه عفونت لب بعد از تزریق ژل لب {پیشگیری و روش تشخیص}

سوالات متداول

  • بوتاکس دیسپورت چیست؟
    بوتاکس دیسپورت یک نوع تزریق بوتاکس است که برای کاهش چین و چروک صورت و درمان بعضی از بیماری‌های عضلانی استفاده می‌شود. 
  • چگونه بوتاکس دیسپورت عمل می‌کند؟
    بوتاکس دیسپورت با مسدود کردن سیگنال‌های عصبی به عضلات صورت، باعث کاهش فعالیت آن عضلات و کاهش چین و چروک صورت می‌شود.
  • آیا بوتاکس دیسپورت خطرناک است؟
    بوتاکس دیسپورت به طور کلی از اثرات جانبی کمتری نسبت به داروهای دیگر برای درمان چین و چروک صورت برخوردار است. با این حال، همیشه باید توسط پزشک مجرب و متخصص تزریق شود.
  • چه مدت زمان لازم است تا نتیجه بوتاکس دیسپورت مشاهده شود؟
    نتایج بوتاکس دیسپورت عموماً در چند روز پس از تزریق قابل مشاهده هستند و به مدت چند ماه پایدار می‌مانند.
  •  آیا بوتاکس دیسپورت می‌تواند باعث افزایش وزن صورت شود؟
    خیر، بوتاکس دیسپورت نمی‌تواند باعث افزایش وزن صورت شود، اما ممکن است باعث کاهش فعالیت عضلات صورت شود که موجب بهبود ظاهر چین و چروک صورت می‌شود.
0/5 (0 نظر)

نظرات ارزشمند شما

33 پاسخ

    1. سلام پیشنهاد میکنم برای دریافت اطلاعات کافی در مورد تفاوت بوتاکس دیسپورت و مسپورت مقاله ی سایت رو مطالعه کنید

    1. سلام روز بخیر، لطفا با این شماره
      ۰۲۱-۲۲۳۸۳۴۰۰
      تماس بگیرید تا قیمت دقیق به شما اعلام شود.
      مرسی

  1. سلام، آیا بوتاکس دیسپورت روی خطوط پیشنانی تاثیر داره؟ من شنیدم بعد از بین رفتن اثر بوتاکس خطوط عمیق تر میشود

    1. سلام، تکنیک تزریق بوتاکس خیلی اهمیت داره، افتادگی پیشنانی ربطی به بوتاکس دیسپورت ندارد.

    1. به طور کلی بوتاکس دیسپورت عوارض سختی ندارد و میزان قرمزی یا تورم احتمالی بستگی به واکنش پوست شما دارد که آن هم برطرف خواهد شد. البته تکنیک تزریق و اصل بودن بوتاکس نیس بسیار اهمیت دارد. اگر این مورد رعایت نشود ممکن است عوارض خطرناکی افراد را تهدید کند.

    1. دوست عزیز در حال حاضر بوتاکس دیسپورت وارد ایران نمی‌شود و نمونه‌های موجود یا تاریخ‌گذشته هستند یا فیک. بهترین برند موجود در ایران که برای بوتاکس استفاده می‌شود، مصپورت ایرانی است که کیفیت بسیار خوبی دارد و در کلینیک مهزیار هم بوتاکس مصپورت تزریق میشود.

  2. من ساکن شهرستانم و برای تزریق بوتاکس میخوام بیام تهران. اما نمیدونم مدت زمان ماندگاریش چقدره و هر چند وقت یکبار لازمه بیام برای تزریق؟

    1. درورد بر شما
      ماندگاری بوتاکس بین 4 تا 6 ماه است دوست عزیز. اگر از شهرستان تشریف میاورید بهتر است با پزشک مشورت کنید تا به طور دقیق‌تری بتوانید زمان بندی خود را انجام دهید. لطفا با تلفن های کلینیک تماس بگیرید همکاران راهنماییتان کنند.
      ۰۲۱-۲۲۳۸۳۴۰۰
      ۰۲۱-۲۲۳۸۳۴۳۰
      ۰۲۱-۲۲۰۲۰۰۷۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط مجله مهزیار