Arabic | Persian | English

EN

AR

پاسخ به 10 سوال ضروری درمورد “زاویه فک طبیعی”

بارها و بارها اتفاق افتاده است که حین تماشای یک فیلم یا رویدادهای هنری مختلف، به زاویه فک سلبریتی‌ها نگاه کرده باشیم و با خود بگوییم: «چطور ممکنه خط فک یک نفر اینقدر تراشیده و زیبا باشه»؟ چیزی که به آن دقت نمی‌کنیم این است که آنها تحت نظر متخصصان خبره و کاربلد یک زاویه فک طبیعی برای خودشان ساخته‌اند و اینگونه به نظر می‌رسد که از ابتدا صورت‌شان همین‌قدر خوش‌تراش و بی‌نقص بوده است. واقعیت این است که شما هم می‌توانید با تزریق ژل یک زاویه فک نچرال و بی‌نظیر داشته باشید. در این مقاله از بلاگ مهزیار سعی می‌کنیم چند سوال مهم و ضروری را درباره زاویه فک پاسخ دهیم.

“نمونه‌ای از نتیجه نهایی و رضایت متقاضی بعد از تزریق برای زاویه سازی فک”

 

فیلر زاویه فک طبیعی چیست؟

فیلر فک یک فرآیند زیبایی کم تهاجم و شامل تزریق فیلر در نواحی خاصی از صورت است تا ساختار آن با افزودن حجم به صورت بهبود یابد. پرکننده‌‌های مورد استفاده معمولا بر پایه هیالورونیک اسید (Juvederm Voluma یا Volux)، هیدروکسی آپاتیت کلسیم (Radiesse) و پلی-L-لاکتیک اسید (Sculptra) هستند و ساختار و غلظت مواد در هر کدام بسته به استفاده‌ای که قرار است از آنها بشود، متغیر است. این روش به تقویت ویژگی‌های صورت مانند خط فک طبیعی و چانه برای داشتن ظاهری بهتر کمک می‌کند.

تزریق فیلر به چانه

کاندیدای ایده آل برای زاویه فک طبیعی چه کسی است؟

فیلر خط فک برای هرکسی که خواهان ظاهری کشیده یا زاویه‌دار (سفت و مشخص) در قسمت پایین صورت خود است، مناسب خواهد بود. فیلر برای افرادی که در طول سال‌ها بخشی از حجم صورت خود را در امتداد خط فک یا چانه از دست داده‌اند ایده‌آل است.

پیشنهاد مطالعه:
ماندگاری مزوژل جالپرو چقدر است؟

برای افرادی که در قسمت پایین صورت خود سنگینی یا شلی دارند، درمان‌های دیگری نیز وجود دارد؛ گاهی بوتاکس و پروفایلو می‌توانند این افتادگی‌ها را تا حد معقولی جبران کنند.   

چگونه برای فیلر زاویه فک طبیعی آماده شویم؟

قبل از جلسه تزریق ژل زاویه فک طبیعی، باید از هر چیزی که می‌تواند احتمال کبودی شما را به حداکثر برساند، دوری کنید. به مدت 10 روز قبل از درمان باید از خوردن آسپرین، ایبوپروفن و باقی رقیق‌کننده‌های خون اجتناب کرد. روغن ماهی و ویتامین E نیز می توانند منجر به کبودی بیشتر شوند. همچنین برای جلوگیری از کبودی قبل از مصرف فیلر، باید از الکل اجتناب کنید.

یک جلسه تزریق زاویه فک طبیعی در مطب چقدر طول می کشد؟

مراحل تزریق پرکننده طبیعی خط فک حدود 40 دقیقه طول می‌کشد. اما بهتر است برای احتیاط، برنامه‌ریزی کنید که یک تا یک‌ونیم ساعت وقت آزاد داشته باشید.

ماندگاری ژل زاویه فک طبیعی چقدر است؟

فیلر فک نسبت به فیلر در سایر نواحی صورت شما ماندگاری بیشتری دارد، زیرا ناحیه‌ای از صورت است که در تغییر حالات صورت نقش زیادی ندارد. (هرچه یک ناحیه بیشتر حرکت کند، فیلر سریع‌تر جذب می‌شود.) به طور متوسط، پرکننده خط فک حدود یک سال دوام می‌آورد، اما این مدت زمان بسته به آناتومی شما و مقدار فیلر مصرفی می‌تواند کمی کوتاه‌تر یا طولانی‌تر باشد. نتایج فیلر همچنین می‌تواند به محصولی که استفاده می‌شود بستگی داشته باشد، مثلا در مجموعه مهزیار از ژل سوئیسی آلیاکسین استفاده می‌شود که بهترین برند فیلر موجود در ایران است. بنابراین اگر نتایج طولانی‌تر برای شما اولویت است، از قبل با دکتر خود صحبت کنید.

پس از تزریق زاویه فک طبیعی چه اتفاقی می‌افتد؟

ممکن است داغی و حساسیت کوتاه مدت، کبودی یا تورم خفیف، قرمزی و توده‌های موقتی را در ناحیه تزریق فیلر، زیر پوست خود احساس کنید. در صورت نیاز از کمپرس یخ استفاده کنید و به مدت 24 ساعت از ورزش‌کردن یا نوشیدن الکل خودداری کنید؛ زیرا این کار می‌تواند کبودی را تشدید کند. عوارض جانبی معمولا در عرض 48 ساعت برطرف می‌شود.

آیا برای تزریق زاویه فک طبیعی به بیهوشی نیاز است؟

فرد در جلسه تزریق زاویه طبیعی فک تمام مدت بیدار است!

 بسیاری از فیلرها خودشان لیدوکائین دارند تا تزریق در این روش راحت‌تر شود. همچنین می‌توان از کمپرس یخ و سایر تکنیک‌های تسکین درد برای کمک به کاهش هر گونه ناراحتی استفاده کرد.

پیشنهاد مطالعه:
اهمیت تکنیک تزریق بوتاکس در ماندگاری آن + { 4 کاربرد مهم }

*لطفاً اگر به لیدوکائین حساسیت دارید، به پزشک خود اطلاع دهید!

آیا پرکننده های زاویه فک طبیعی ایمن هستند؟

تزریق فیلر فک به عنوان جایگزینی ایمن برای جراحی پلاستیک ارائه شده است. متخصصان حرفه‌ای و با تجربه در زمینه استفاده از فیلرهای پوستی اموزش دیده‌اند و تمام اقدامات احتیاطی لازم را برای اطمینان از ایمن بودن این روش انجام می‌دهند. علاوه بر این، اگر از محصولات باکیفیت و معتبر استفاده شود، می‌توانید مطمئن باشید که درمان شما با بالاترین کیفیت و ریسکی معادل صفر انجام خواهد شد. در نتیجه انجام چنین فرآیندی توسط یک پزشک ماهر، یک زاویه فک طبیعی با ماندگاری طولانی مدت خواهید داشت؛ ظاهری جوان‌تر با کمترین خطر یا ناراحتی.

چه کسانی نباید فیلرهای زاویه طبیعی فک را دریافت کنند؟

اگر هر یک از موارد پایین را در خود می‌بینید، نباید به سراغ تزریق زاویه فک طبیعی بروید:

  • تبخال 
  • بیماری‌های بافت همبند مانند لوپوس یا اسکلرودرمی
  • عفونت
  • دیابت کنترل‌نشده

آیا تزریق فیلر زاویه فک طبیعی عوارض جانبی دارد؟

مانند هر عمل زیبایی، تزریق فیلر هم می‌تواند با برخی عوارض جانبی همراه باشد. اینها ممکن است شامل قرمزی، تورم، کبودی یا حساسیت در اطراف محل تزریق باشند. اکثر این عوارض جانبی باید طی چند روز تا چند هفته پس از درمان برطرف شوند. در موارد نادر، واکنش‌های آلرژیک یا عفونت ممکن است رخ دهد. اگر بعد از تزریق پرکننده زاویه طبیعی فک، علائم بی‌توقف یا نگران‌کننده‌ای را تجربه کردید، ضروری است که فورا با پزشک‌تان برای ارزیابی و مراقبت بیشتر تماس بگیرید. 

قبل از انجام درمان در مورد تمام خطرات احتمالی با پزشک صحبت کنید تا بفهمید از روش خود به طور کامل چه انتظاری دارید.

تزریق فیلر به صورت یک مرد برای ایجاد زاویه فک طبیعی

کلام آخر

در نهایت، تزریق ژل به منظور ایجاد زاویه فک طبیعی و ظاهری جوان‌‌تر در چهره، به عنوان یک رویکرد پزشکی و زیبایی بسیار موثر ثابت‌شده است. این روش فناورانه، با بهره‌گیری از ژل‌های پرکننده با کیفیت و با استفاده از تکنیک‌های حرفه‌ای تزریق، امکان اصلاح نقاط ضعف زیبایی صورت را فراهم می‌سازد. با توجه به نتایج مثبت و رضایت بالای بیماران، این رویکرد به عنوان یک راه حل قابل اعتماد و کم خطر در دنیای زیبایی پزشکی مورد استفاده قرار گرفته است.

پیشنهاد مطالعه:
نکات مهم و ضروری [تعداد دفعات تزریق بوتاکس] + 3 سوال پرتکرار

با افزایش آگاهی افراد از مزایا و تکنولوژی‌های پیشرفته در این زمینه، تزریق ژل به عنوان یک روش مورد توجه و محبوب در جامعه پزشکی زیبایی به شمار می‌آید. اگر تصمیم دارید برای خودتان یک زاویه فک طبیعی ایجاد کنید، می‌توانید به مجموعه زیبایی مهزیار، مواد مصرفی با کیفیت و خدمات گسترده و عالی ‌آنها توسط متخصصان درجه1 اعتماد کنید.

سوالات متداول

  1. تزریق ژل به منظور بهبود زاویه فک چیست و چگونه انجام می‌شود؟

تزریق ژل به عنوان یک روش زیبایی و پزشکی است که با استفاده از ژل‌های پرکننده، به بهبود زاویه فک و ایجاد یک ظاهر طبیعی‌تر در چهره می‌پردازد. این تزریقات با تکنیک‌های حرفه‌ای انجام می‌شوند و ژل به نقاط مشخصی از صورت تزریق می‌شود تا حجم، شکل و زاویه فک به دلخواه تغییر یابند.

  1. آیا تزریق ژل برای بهبود زاویه فک با جراحی است؟

خیر، تزریق ژل به منظور بهبود زاویه فک یک روش غیرجراحی است و هیچ نیازی به برش ندارد. این روش از تزریقات غیرجراحی استفاده می‌کند تا تغییرات ظاهری مطلوب را به دست آورد.

  1. آیا نتایج تزریق ژل برای بهبود زاویه فک دائمی هستند؟

 نتایج تزریق ژل تا مدت معینی پایدارند، اما این روش به طور عمومی نیاز به تجدید دوره‌ای تزریق دارد. هر چند نتایج برای هر فرد متفاوت است، اما بسیاری افراد از ماندگاری و پایداری مفید تزریق ژل بهره می‌برند.

  1. آیا تزریق ژل به منظور بهبود زاویه فک باعث درد یا مشکلات جانبی می‌شود؟

تزریق ژل به منظور بهبود زاویه فک با استفاده از تکنیک‌های مختصر و دقیق صورت می‌پذیرد و معمولا با کمترین میزان درد همراه است. ممکن است بعد از تزریق درد، قرمزی یا تورم خفیف رخ دهد که به طور معمول در عرض چند روز خود به خود تسکین می‌یابد.

  1. آیا تزریق ژل برای بهبود زاویه فک مناسب برای همه افراد است؟

تزریق ژل به منظور بهبود زاویه فک برای افرادی که به دنبال یک روش غیرجراحی برای اصلاح شکل چهره خود هستند، ممکن است مناسب باشد. با این حال، هر فرد نیازهای خود را دارد و قبل از تصمیم‌گیری باید با یک متخصص مشورت کرده و جزئیات را کامل درک کند.

0/5 (0 نظر)

نظرات ارزشمند شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط مجله مهزیار