Arabic | Persian | English

EN

AR

“لیفت ابرو با بوتاکس”(4 نکته مهم + تصاویر قبل و بعد)

افتادگی چشم و شل ‌شدن پوست، رخدادهایی طبیعی هستند که با افزایش سن نمایان می‌شوند. خوشبختانه، پیشرفت‌های حوزه زیبایی و مراقبت از پوست، با ظاهر زیبا، چین و چروک کمتر و احساس درونی بهتر ارتباط زیادی دارند. امروزه، بدون نیاز به جراحی پلاستیک، می‌توانید به کمک روشی نظیر لیفت ابرو با بوتاکس که کم‌ریسک و غیرتهاچمی است، ظاهری جوان داشته باشید. در این مقاله از بلاگ مهزیار می‌خواهیم درباره بالابردن ابرو با بوتاکس، نکات قابل‌توجه و اقدامات مهم قبل و بعد از فرآیند، صحبت کنیم. 

مجموعه مهزیار، خدمات لیفت ابرو با بوتاکس را، به بهترین شکل ارائه می‌دهد. در این‌باره نیز، بیشتر خواهیم گفت.

 

لیفت ابرو با بوتاکس چیست؟

این روش زیبایی ایمن، سریع، آسان و غیرتهاجمی است و شامل استفاده از بوتاکس برای ضعیف‌کردن ماهیچه‌های بین ابروها می‌شود. این امر خطوط اخم را صاف می‌کند و همزمان، قوس ابرو را هم بالاتر می‌برد تا عضلات فوقانی پیشانی اثر کششی قوی‌تری داشته باشند.

آیا فرآیند لیفت ابرو با بوتاکس، پیچیده و زمان‌بر است؟

انجام‌دادن لیفت ابرو با بوتاکس بسیار ساده است. به قدری ساده که شما را کمتر از 1 ساعت در اتاق پزشک نگه خواهد داشت. تا زمانی که توصیه‌های پیش از تزریق را رعایت کنید، همه‌چیز بسیار خوب پیش می‌رود و نهایت لذت را از نتیجه خواهید برد. مهم‌ترین نکته قبل از بالابردن ابرو با بوتاکس، قطع مصرف داروهایی است که در رقیق‌شدن خون نقش دارند. همچنین، مصرف داروهایی که می‌توانند خونریزی خفیف را افزایش دهند نیز، پیش از تزریق بوتاکس توصیه نمی‌شود.

در برخی موارد، متخصص قبل از تزریق بوتاکس، از کرم بی‌حس‌کننده در نواحی تزریق استفاده می‌کند. به این ترتیب، لیفت ابرو با بوتاکس، با حداقل ناراحتی انجام خواهد شد که تنها چند دقیقه طول می‌کشد و طی انجام مراحل، پزشک شما را از اینکه مشغول انجام چه کاری است، مطلع خواهد کرد.

پیشنهاد مطالعه:
مادلینگ صورت چیست؟ | 5 روش دائم جوانسازی صورت شما

نتیجه لیفت ابرو با بوتاکس در تصویر

فایده لیفت ابرو با بوتاکس چیست؟

ابرویی که به واسطه تزریق بوتاکس، لیفت می‌شود، مزایایی دارد که در ادامه، باهم بررسی می‌کنیم. مزایای بالابردن ابرو با بوتاکس عبارتند از:

  • ظاهر جوان‌تر
  • بهبود ظاهر چشم‌ها و افتادگی پلک
  • کاهش چین و چروک پیشانی
  • کاهش خطوط پنجه‌کلاغی
  • بدون نیاز به بیهوشی
  • درد و عوارض کمتر
  • بازگرداندن خاصیت ارتجاعی پوست

طبیعی است که تزریق بوتاکس در کنار این مزایا، معایبی نیز دارد. مشورت با پزشک متخصص، پیش از تصمیم‌گیری، به تجربه رضایت‌یخش‌تری برای فرد می‌انجامد.

آیا معایب لیفت ابرو با بوتاکس از مزایای آن بیشتر است؟

معایب بالابردن ابرو با بوتاکس، الزاما از مزایای آن بیشتر نیست. اتفاقا، لیفت ابرو با بوتاکس، به واسطه غیرتهاجمی‌ و کم‌ریسک‌‌بودن، طرفداران بیشتری نسبت به متدهای جراحی و پرعارضه دارد. به طور کلی، عوارض معمول تزریق بوتاکس:

  • سردرد
  • قرمزی
  • خارش و سوزش
  • عفونت

است. گرچه، در صورتی که لیفت ابرو با بوتاکس درست انجام نشده باشد یا واکنش آلرژیک رخ دهد، فرد عوارض سنگین‌تری را تجربه خواهد کرد. عوارضی نظیر:

  • مشکلات تنفسی
  • افتادگی ابرو و پلک
  • مشکل در جویدن و بلع
  • تغییر در نحوه صحبت‌کردن

عوارض معمول بوتاکس موقتی هستند و پس از مدت کوتاهی از بین می‌روند، اما اگر هر یک از این علائم را به صورت شدید تجربه کردید، هرچه سریع‌تر به پزشک خود اطلاع دهید تا از پیشامدهای غیرقابل جبران جلوگیری کنید.

تاثیرگذاری لیفت ابرو با بوتاکس چقدر است؟

نتایج لیفت ابرو با بوتاکس بعد از چند روز قابل مشاهده است. با این حال، برای حفظ نتایج خود، باید هر 3 تا 6 ماه یک بار، برای تمدید بوتاکس، دوباره به پزشک مراجعه کنید. با تزریق‌های مجدد، این احتمال وجود دارد که عضلات زیرین اطراف ابروها فلج شوند و نتایج ضد پیری بهتری را ایجاد کنند.

پزشک، زمان بعدی تزریق بوتاکس را به شما می‌گوید. اگر دیدید که چین و چروک‌های بین ابروها دوباره ظاهر شده‌اند، احتمالا زمان تمدید تزریق فرارسیده است.

نکاتی که لازم است قبل از لیفت ابرو با بوتاکس بدانید

در جریان بالابردن ابرو با بوتاکس، نکات قابل توجهی وجود دارد که بد نیست بدانید. 4 نکته مهم را در اینجا آورده‌ایم.

لیفت ابرو با بوتاکس یک روش غیرتهاجمی است

همه روش‌های لیفت ابرو شامل ایجاد برش در پوست و دستکاری عضلات و بافت های زیرین است. در بالابردن ابرو با بوتاکس، بی‌حسی موضعی دریافت می‌کنید تا درد کمتری حس کنید. این یعنی شما در طول فرآیند، بیدار خواهید بود.

مانند هر عملیات زیبایی دیگری، در لیفت ابرو با بوتاکس هم خطر عفونت، خونریزی و جای زخم وجود دارد. بنابراین، برای بهبودی بهتر، نیاز به استراحت دارید. توصیه ما این است که برای حداقل 1 هفته، پس از تزریق، از محل کارتان مرخصی بگیرید.

پیشنهاد مطالعه:
مراقبت‌ های بعد از تزریق ژل زیر چشم + {4 نکته مهم و موثر!}

لیفت ابرو با بوتاکس، می‌تواند میگرن را کاهش دهد

تحقیقاتی وجود دارد که نشان می‌دهد بالابردن ابرو با بوتاکس می‌تواند به کاهش سردردهای میگرنی کمک کند. به ظاهر، اعصاب مرتبط با میگرن، در همان مناطقی از پیشانی قرار دارند که باعث ایجاد چین و چروک در صورت می‌شود.

زمانی که این عضلات منقبض، توسط بوتاکس، رها می‌شوند، بافت‌ پیشانی منبسط می‌شود. اعصاب ناحیه پیشانی نیز از فشردگی رها می‌شوند. همین باعث می‌شود دردهای میگرنی مثل گذشته شدید و طاقت‌فرسا نباشند.

لیفت ابرو با بوتاکس مستقیما به اعتمادبه‌نفس مرتبط است 

در حالی که هدف اصلی بالابردن ابرو با بوتاکس، بهبود ظاهر فرد است، بسیاری نیز پس از انجام این فرآیند، بلافاصله، عزت‌نفس و اعتمادبه‌نفس بهتری پیدا می‌کنند. 

پس از لیفت ابرو، نتایج شگفت‌انگیزی را مشاهده خواهید کرد. خیلی طول نمی‌کشد که دوستان و خانواده شما نیز متوجه تغییر ظاهرتان شوند. پس برای شنیدن تمام «چقدر شکل چشم و ابرو و صورتت تغییر کرده»ها آماده باشید. 

ممکن است مجبور شوید تزریق را تکرار کنید

اثرات لیفت ابرو با بوتاکس، دائمی نیست. پوست و ماهیچه‌ها به مرور زمان دوباره دچار افتادگی می‌شوند. اگر می‌خواهید نتایج بالابردن ابرو با بوتاکس را حفظ کنید، ابتدا هر 3 تا 6 ماه و کم‌کم با فواصل زمانی بیشتر، به تزریق مجدد نیاز خواهد بود. 

با این حال، کارهایی وجود دارد که می‌توانید برای کاهش علائم پیری انجام دهید. برای تقویت پوست می‌توانید از ترکیبات کلاژن‌ساز استفاده کنید. همچنین می‌توانید عادات سالم جدیدی را در زندگی‌تان ایجاد کنید که به بهبود وضعیت پوست شما کمک می‌کنند، مانند خوردن غذاهای مفید یا ترک سیگار.

همه افراد، گزینه مناسبی برای لیفت ابرو با بوتاکس نیستند

در حالی که بالابردن ابرو با بوتاکس، می‌تواند ظاهر بسیاری از افراد را بهتر کند، اما برای همه مناسب نیست. برخی از خطرات بالقوه‌ای که باید در نظر بگیرید عبارتند از: خونریزی، قرمزی و نامتقارن‌شدن صورت. اگر برای تغییر در ظاهر خود آماده نیستید، باید این نکته را در نظر بگیرید که آیا لیفت ابرو با بوتاکس برای شما ضروری است یا خیر.

قبل از لیفت ابرو با بوتاکس

قبل از بیفت ابرو با بوتاکس

بعد از لیفت ابرو با بوتاکس

 

بعد از لیفت ابرو با بوتاکس

 

مثلا در کلینیک مهزیار، زمانی که برای لیفت ابرو با بوتاکس، نزد پزشک متخصص کلینیک می‌روید، او قبل از انجام عملیات، از آمادگی روانی شما برای بالابردن ابرو و تغییر ظاهرتان اطمینان حاصل می‌کند. حتی اگر نیازی به تزریق بوتاکس نداشته باشید، شما را آگاه می‌کند؛ که در صورت لزوم، در تصمیم‌تان تجدید نظر کنید.

پیشنهاد مطالعه:
0 تا 100 بهترین "درمان گودی زیر چشم"

همچنین، قبل از تصمیم‌گیری برای لیفت ابرو، با پزشک خود در مورد تمام خطرات و مزایای احتمالی لیفت با بوتاکس صحبت کنید. فرآیندهای غیرتهاجمی زیبایی عموما بی‌خطر و موثر هستند، اما مواردی وجود دارد که می‌تواند روی افراد خاصی، تاثیرات منفی داشته باشد.

کلام آخر

این مقاله، درباره لیفت ابرو با بوتاکس و هرآنچه لازم است درباره آن بدانید، صحبت کرد. به طور کلی، بالابردن ابرو با بوتاکس، به علت غیرتهاجمی‌بودن و نداشتن عوارض عمل‌های جراحی، گزینه مناسب‌تری برای بهبود ظاهر پوست و ابروست. هنگامی که در نقاط گوناگون ابرو، جهت لیفت، بوتاکس تزریق می‌کنید، بخشی از خطوط پیشانی نیز، از بین می‌روند و ظاهر صاف‌تری به پیشانی شما می‌دهند. گرچه، این نکته را نیز باید در نظر داشت که ماندگاری لیفت ابرو با بوتاکس، همیشگی نیست و نهایتا تا 6 ماه بعد، به تزریق مجدد بوتاکس نیاز است. در کنار اینها، مشورت با یک متخصص باتجربه و دقیق، برای رسیدن به بهترین نتیجه، ضروری است. 

در کلینیک زیبایی مهزیار ، خدمات مربوط به تزریق بوتاکس، از جمله لیفت ابرو با بوتاکس را با بهترین کیفیت دریافت خواهید کرد؛ به علاوه جلسه مشاوره و مراقبت‌های پیش و پس از تزریق.

سوالات متداول

  • لیفت ابرو با بوتاکس چیست؟
    لیفت ابرو با بوتاکس یک روش غیرجراحی است که از تزریق بوتولینوم توکسین A (بوتاکس) برای ایجاد ظاهری جوان و بدون افتادگی در ناحیه ابروها استفاده می‌کند.
  • لیفت ابرو با بوتاکس چگونه انجام می‌شود؟
    در این روش، بوتاکس به نقاط مشخصی از عضلات ابرو تزریق می‌شود تا عضلات زیرین تضعیف شده و ابروها بالا برده شوند. لازم به ذکر است که تزریق‌ها توسط یک پزشک متخصص انجام می‌شوند.
  • چقدر طول می‌کشد تا نتایج لیفت ابرو با بوتاکس مشهود شود؟
    نتایج اولیه ممکن است بعد از چند روز تا 1 هفته قابل مشاهده باشد، اما نتایج نهایی تا 2 هفته یا بیشتر طول می‌کشد.
  • ماندگاری لیفت ابرو با بوتاکس چقدر است؟
    نتایج لیفت ابرو با بوتاکس معمولا 3 تا 6 ماه دوام دارند. برای حفظ نتایج، ممکن است نیاز به تجدید تزریق باشد.
  • آیا لیفت ابرو با بوتاکس عوارض جانبی دارد؟
    لیفت ابرو با بوتاکس، می‌تواند عوارض جانبی خفیفی مثل تورم، درد ملایم یا خشکی پوست داشته باشد که به مرور زمان کاهش می‌یابند. این عمل اگر توسط پزشک ماهری انجام شود، خطر عوارض جدی کاهش می‌یابد.

 

0/5 (0 نظر)

نظرات ارزشمند شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط مجله مهزیار