Arabic | Persian | English

EN

AR

6 فاکتور موثر در افزایش “ماندگاری تزریق چربی به باسن”

همه افراد دوست دارند اندامی زیبا و خوش فرم داشته باشند. اما داشتن یک بدن خوش فرم بدون روش‌های زیباسازی، نیازمند ورزش‌های سنگین و مداوم است. اگر شما هم از ورزش‌های سنگین برای حجم‌دهی و فرم‌دهی باسن خسته شده‌اید و به دنبال یک راه ساده برای افزایش حجم باسن‌ هستید، تزریق چربی به باسن راهی ساده برای افزایش حجم و فرم‌دهی باسن است. قطعا اولین سوال شما این است که ماندگاری تزریق چربی به باسن چقدر است؟در این مقاله از مجله مهزیار به سوالات شما پاسخ داده خواهد شد، پس با ما همراه باشید.

تزریق چربی به باسن چیست؟

با به وجود آمدن روش‌هایی مانند لیپوساکشن و لیپوماتیک که چربی‌های اضافی بدن در نواحی مختلف مانند شکم را از بدن خارج می‌کنند، کم کم روش تزریق چربی به بدن نیز مطرح شد. تزریق چربی به باسن برای افزایش حجم، بزرگ کردن و فرم‌دهی آن انجام می‌شود و به دلیل اینکه چربی از بدن خود فرد گرفته می‌شود، کاملا بی ضرر است.

با روش‌های مدرن، چربی‌های اضافی از نواحی مختلف بدن مانند شکم، پهلو، ران و… خارج شده و پس از آماده سازی، به نواحی موردنظر مانند باسن، صورت، لب و… تزریق می‌شود. فرایند این روش، بین 90 دقیقه الی 4 ساعت به طول می‌انجامد. علاوه بر تزریق چربی به باسن، برای افزایش حجم سینه‌ها نیز تزریق چربی به سینه صورت می‌گیرد.

پیشنهاد مطالعه:
بررسی کامل "مزایا و معایب جراحی پلک" (Blepharoplasty)

تزریق چربی به باسن چه عوارضی دارد؟

اگر بگوییم تزریق چربی به باسن هیچ عارضه‌ای ندارد، اصل صداقت در گفتارمان را به جای نیاورده‌ایم. تزریق چربی نیز مانند هر روش دیگری مزایا و معایبی دارد اما یکی از روش‌های ایمن برای بزرگ‌کردن سایز باسن است، زیرا چربی از بدن خود فرد گرفته شده و کاملا با بدن سازگار است. بیشترین عوارض تزریق چربی به باسن که توسط افراد گزارش شده، ناشی از به عدم رعایت مراقبت‌های پس از تزریق و مراجعه به مراکز نامعتبر است. اگر می‌خواهید بیشتر بدانید که تزریق چربی به باسن چه عوارضی دارد، مطلب ما در این زمینه را مطالعه کنید.

ماندگاری ازریق چربی به باسن

ماندگاری تزریق چربی به باسن چقدر است؟

بر اساس آماری که از میزان ماندگاری تزریق چربی باسن گزارش شده است، این روش ماندگاری زیادی دارد. شرایط جسمی و ویژگی‌های بدن هر فرد نیز در ماندگاری چربی اثرگذار است و ماندگاری این روش در همه افراد یکسان نیست. اگر فرد در وزن خود نوسان زیادی نداشته باشد، مدت زمان ماندگاری بیشتر خواهد شد. برخی عوامل مانند موارد زیر نیز در مدت زمان ماندگاری چربی باسن موثر هستند:

  • محل استخراج چربی، نوع چربی و شیوه فرآوری آن
  • تکنیک و روش تزریق
  • شیوه زندگی و تغذیه
  • انجام مراقبت‌های بعد از تزریق
  • شرایط جسمی و عوامل محیطی
  • سن بیمار

چه زمانی باید تمدید تزریق چربی به باسن انجام شود؟

نتایج تزریق چربی به باسن در صورتی که نزد یک پزشک متخصص و مرکز معتبر انجام شود، تا سال‌ها ماندگار است، اما در برخی موارد، پس از چند سال، بخشی از چربی جذب بافت‌ باسن می‌شود و فرد در صورت دلخواه می‌تواند برای تمدید، مراجعه کند. قطعا در تزریقات بعدی میزان چربی تزریق شده کاهش می‌یابد.

پیشنهاد مطالعه:
راهنمای جامع تغذیه قبل از عمل بینی+4 غذای ممنوعه

هزینه تزریق چربی به باسن چقدر است؟

هزینه تزریق چربی به باسن به عوامل متعددی مانند میزان چربی خارج شده از بدن، هزینه بیهوشی، آزمایش‌های قبل از عمل، هزینه اتاق عمل، دستمزد پزشک متخصص و کادر بیهوشی و … بستگی دارد.

کلام آخر

ماندگاری تزریق چربی به باسن دائمی است ولی برای داشتن نتایج بهتر، پیشنهاد می‌شود هر چند سال یک بار تزریق را تمدید کنید. برای جلوگیری از کاهش حجم باسن، بهتر است وزن خود را ثابت نگه دارید. مهارت پزشک متخصص و شیوه‌ی تزریق نیز در ماندگاری تزریق چربی باسن موثر است. در مجموع هر هدفی را که از تزریق باسن دنبال می‌کنید، مهزیار پیشنهاد می‌کند با پزشک متخصص و با تجربه در این زمینه مشورت کنید و با کسب اطمینان کامل، نسبت به این عمل اقدام نمایید.

سوالات متداول

1. ماندگاری تزریق چربی به باسن چقدر است؟
ماندگاری تزریق چربی به باسن بستگی به عوامل مختلفی مانند نوع چربی، تعداد و حجم تزریق، روش تزریق و سلامت عمومی بدن دارد. اما به طور معمول، تزریق چربی به باسن حدود ۳-۵ سال ماندگاری دارد.

2. آیا برای طولانی‌ترشدن ماندگاری تزریق چربی به باسن نیاز به تزریق مجدد چربی به باسن است؟
بله، ممکن است نیاز به تزریق مجدد چربی به باسن باشد تا شکل و حجم باسن حفظ شود. این نیاز به تزریق مجدد بستگی به عوامل مختلفی دارد و باید با پزشک مشورت شود.

3. آیا تزریق چربی به باسن با گذشت زمان کاهش حجم می‌دهد؟
بله، ممکن است با گذشت زمان حجم باسن به دلیل جذب چربی تزریق شده کاهش یابد. اما با داشتن یک روش غذایی سالم و ورزش منظم، می‌توانید حجم باسن خود را حفظ کنید.

پیشنهاد مطالعه:
0 تا 100 تفاوت لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی

4. آیا تزریق چربی به باسن باعث افزایش وزن می‌شود؟
خیر، تزریق چربی به باسن باعث افزایش وزن نمی‌شود. اما پس از عمل، باید داشتن یک روش غذایی سالم و ورزش منظم، می‌تواند کمک کند تا وزن شما در کنترل باشد.

0/5 (0 نظر)

نظرات ارزشمند شما

2 پاسخ

    1. درود بر شما دوست عزیز
      مشخصا نباید روی باسن خود بنشینید و یا بخوابید . بهتر است به پهلو و یا روی شکم بخوابید. برای این که شیوه صحیح خوابیدن بعد از عمل تزریق باسن رو متوجه بشید توصیه‌ می‌کنیم حتما با پزشک جراح خود در این مورد مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط مجله مهزیار