Arabic | Persian | English

EN

AR

7 برند بهترین ژل برای تزریق گونه + [فیلم تزریق]

انتخاب بهترین ژل برای تزریق گونه، در دنیای پر زرق و برق حال حاضر، یکی از دغدغه‌هایی است که اکثر خانم‌ها و آقایانی که قصد زاویه سازی یا اصلاح فرم گونه و صورت خود را دارند، با آن چالش دارند. امروزه انواع برندها و مدل‌های مختلف فیلر و ژل برای تزریق ژل لب، ژل گونه، فیلر زیر چشم و سایر موارد این چنینی در ایران وجود دارد، اما منبع موثقی برای این که بفهمیم کدام برند مناسب است وجود ندارد. جر اینکه زمان زیادی را اختصاص دهید تا مقالات مختلف را بخواهید، تجربه‌ افراد را بررسی کنید، نمونه‌کارهای هر مرکز را ببینید، تا در نهایت حداقل با اطمینان بیشتری یک روش و برند را انتخاب کنید.

در این مطلب از بلاگ مهزیار ما سعی کردیم به این چالش خاتمه بدیم. ویژگی‌های یک برند خوب برای تزریق ژل گونه را به شما توضیح خواهیم داد، در انتها نیز بهترین برند موجود در ایران تا به امروز را، به شما معرفی خواهیم کرد. قدم بعدی انتخاب بهترین مرکز زیبایی است که این دیگر بر عهده شماست که با آگاهی کامل و تحقیقات حساب‌شده، نهایتا کلینیک مناسبی را برای انجام تزریق خود انتخاب کنید تا خیالتان از بابت کیفیت تزریق بهترین ژل گونه نیز راحت شود. همراه ما باشید.

 

ویژگی‌های بهترین ژل برای تزریق گونه

پرکننده‌های پوستی موادی ژل مانند هستند که در زیر پوست تزریق می‌شوند تا حجم از دست رفته و خطوط صاف و عمیق شدن چین و چروک‌ها را بهبود بخشیده و یا با تقویت بافت صورت به شکل دهی آن کمک کنند. بسیاری از افراد با افزایش سن و از دست دادن حجم چربی ظاهری احساس می‌کنند گونه‌هایشان افتادگی پیدا کرده است. شما می‌توانید فقط با 2 یا 3 سی سی ژل، گونه‌هایی زیبا و خوش فرم داشته باشید. سالانه بیش از 1 میلیون زن و مرد، این روش درمانی محبوب را برای جوان‌سازی پوست و صورت خود انتخاب می‌کنند که می‌تواند یک روش مقرون به صرفه برای جوان‌تر به نظر رسیدن و بدون انجام جراحی باشد.

پیشنهاد مطالعه:
رفع خط لبخند با تزریق فیلر خط خنده + {2 ویدئو تزریق}

اگر بخواهیم ویژگی‌های بهترین ژل برای تزریق گونه را با هم بررسی کنیم، موارد زیر اهمیت پیدا می‌کنند:

  • دوام و ماندگاری بالا و قابل قبول فیلر گونه
  • کیفیت بالای فیلر
  • بر پایه هیالورونیک اسید که ماده‌ای طبیعی در بدن است باشد.
  • هزینه آن منطقی و مقرون به صرفه باشد.
  • نتیجه نهایی قابل قبول و طبیعی

پزشک متخصص زیبایی، ژل یا فیلر را با استفاده از سوزنی بسیار نازک (سر سوزن انسولین) به زیر پوست تزریق می‌کند که تقریبا 30 دقیقه طول می‌کشد. این کار باعث می‌شود تا لایه داخلی پوست (درم) پر شود و حجم از دست رفته برگردد. تکنیک تزریق با سوزن کانولا ، یکی از روش‌هایی است که مرکز زیبایی مهزیار در تزریق انواع فیلر از آن استفاده می‌کند. کانولا ویژگی‌هایی دارد که سایر سوزن‌ها ندارند و همان ویژگی‌ها باعث می‌شود فر1ایند تزریق بهتر و اصولی‌تر پیش رود.

تزریق ژل گونه

بهترین ژل برای تزریق گونه چه برندی است؟

اسید هیالورونیک (Hyaluronic acid) ماده‌ای طبیعی در پوست است که به مرطوب نگه داشتن پوست کمک می‌کند. پرکننده‌های HA معمولاً نرم و ژل مانند هستند. نتایج تزریق ژل موقتی است و در حالت نرمال، ماندگاری تزریق ژل گونه بین ۱۲ تا ۱۸ ماه است تا بدن به تدریج ذرات را جذب کند و این جذب ذرات در بدن هر فرد متفاوت است. ژل‌های با كيفيت عموما در مراحل دوم و سوم تزريق با بافت بدن تركيب شده و بدون هيچ عارضه‌ای در بدن باقی می‌‌مانند. ژل‌های بی‌كيفيت شاید در يك مرحله از تزريق ماندگاری بالاتري داشته باشند، اما این خطر وجود دارد که به صورت گلوله گلوله و گرانولی شكل تغییر پیدا کنند.

 

همچنین احتمال حساسيت و بروز عارضه در آن‌ها بسيار زیاد است. برای تزریق بهترین ژل دقت داشته باشید که حتما تاييديه CE اروپا و FDA امريكا را داشته باشد تا با خیال راحت از هرگونه خطر یا عارضه‌ای، تزریق ژل و فرم‌دهی گونه‌ها و یا همچنین فرم دهی لب و فرم دهی چانه خود را انجام دهید.

پیشنهاد مطالعه:
راهنمای جامع «تشخیص بوتاکس اصل از تقلبی» + 4 فاکتور مهم

بهترین ژل برای تزریق گونه

سایر برندهای موجود برای یافتن بهترین ژل برای تزریق گونه

  • رستيلن امريكايی
  • آلياكسين سوئيسی
  • ژوويدرم فرانسوی
  • استايليج فرانسوی
  • رويتاژال ايتاليايی
  • تئوسيال سوئيسی
  • بلترو آلمانی

مراقبت‌های لازم بعد از تزریق بهترین ژل گونه

  • تا یک هفته بعد از تزریق در معرض مستقیم نور خورشید قرار نگیرید.
  • تا یک هفته بعد از تزریق از رفتن به سونا یا برنزه کردن پوست خودداری کنید.
  • روزانه از کرم ضدآفتاب با SPF بالا استفاده کنید.
  • تا 2 هفته بعد از تزریق، از خدمات فیشال پوست یا پاکسازی استفاده نکنید.
  • تا 2 هفته بعد از تزریق بهتر است از مواد آرایشی پوستی استفاده نکنید.
  • ميكاپ كردن، حمام کردن یا شست‌و‌شوی صورت بعد از ٢٤ ساعت مانعی ندارد
  • به هیچ عنوان نباید تا 48 ساعت، نوشیدنی الکلی مصرف کنید.
  • ‎ حداقل تا یک هفته دست به نواحی که تزریق در آن‌ها انجام شده است نزنید.
  • ‎هر گونه فشار به منطقه تزريق تا ٤٨ ساعت ممنوع است.
  • انجام فعالیت‌های ورزشی سنگین و پرفشار برای حداقل 48 ساعت کاملا ممنوع است

مقایسه بهترین ژل برای تزریق گونه و بوتاکس

مهمترین مسئله در انتخاب تزریق ژل و  تزریق بوتاکس نوع چروک‌ها، محل تزریق ژل یا بوتاکس و چگونگی انجام این کار است. بوتاکس بهترین گزینه برای درمان چروک‌هایی است که از حرکت ماهیچه‌ها به وجود می‌آیند چرا که تزریق بوتاکس باعث کاهش تحرک و قابل مشاهده بودن ماهیچه‌ها می‌شود در حالیکه ژل و پرکننده‌های صورت برای چروک‌های ثابت و غیر‌متحرک مناسب هستند و نتایج آن مدت زمان بیشتری نسبت به بوتاکس باقی می‌ماند.

خطوط پیشانی، درمان خطوط پنجه کلاغی ، خطوط اخم و لبخند موارد استفاده از بوتاکس هستند. همچنین برای مواردی مانند تزریق فیلر بینی ، حجم‌دهی به گونه‌ها و لب‌ها، انتخاب ژل، بهترین گزینه است.

پیشنهاد مطالعه:
راهنمای جامع "انواع روش های گونه گذاری + |" 2 روش پرطرفدارش

کلام آخر

در آخر این نکته را در نظر بگیرید که مراجعه به مراکز نامعتبر یا ارزان قیمت و استفاده از ژل‌های بی‌کیفیتی چون ژل رووفيل یا مسترتريت ممکن است خاطره تلخی از جوانسازی را برای شما به وجود بیاورند. پس با استفاده از برند‌های اروپايی و امريكايی روز دنيا در کلینیک‌های معتبر، باخیال راحت در مسیر اصلاح و بهبود فرم صورت و زاویه سازی فک و صورت خود گام بردارید.

سوالات متداول

  1. فیلر گونه یا ژل گونه چیست؟
    ژل گونه یک نوع ماده پرکننده است که به طور معمول برای پرکردن خطوط و چین و چروک صورت استفاده می شود. این ماده در سطح پوست تزریق می شود و باعث پرشدن فضای خالی بین سلول های پوستی می شود.
  2. چگونه ژل گونه تزریق می شود؟
    تزریق ژل گونه توسط پزشکان و متخصصان زیبایی انجام می شود. این روش به طور معمول با استفاده از سوزن تزریق صورت می گیرد و در نقاط مختلف پوست تزریق می شود.
  3. چه برندهای ژل گونه وجود دارد؟
    برخی از برندهای معروف ژل گونه عبارتند از: جویدرم، رستیلین، بلوترو، سکسیلین، ولبلاست و آلیاکسین سوئیسی است که بهترین ژل برای تزریق گونه در ایران است و کلینیک مهزیار فقط و فقط از این نوع فیلر استفاده می‌کند.
  4. آیا تزریق ژل گونه ممکن است عوارض جانبی داشته باشد؟
    بله، تزریق ژل گونه ممکن است عوارضی مانند درد، التهاب، خارش، احساس سوزش و یا تورم در منطقه تزریق داشته باشد. در برخی موارد، ممکن است عوارض تزریق فیلر گونه جدی تری مانند عفونت، خونریزی و یا تغییر رنگ پوست رخ دهد. بنابراین، تزریق ژل گونه باید توسط پزشکان و متخصصان زیبایی با تجربه انجام شود.
  5. چه مدت زمان اثر ژل گونه دوام دارد؟
    مدت زمان اثر ژل گونه به برند و نوع ژل گونه بستگی دارد. اما در بیشتر موارد، اثر ژل گونه حدود 6 تا 12 ماه دوام دارد و بعد از آن نیاز به تزریق مجدد دارید.

 

0/5 (0 نظر)

نظرات ارزشمند شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط مجله مهزیار