Arabic | Persian | English

EN

AR

شرح کامل مزایای پروفایلو + [ 2 ویدئو تزریق پروفایلو]

آیا از مزایای پروفایلو چیزی می‌دانید؟! شاید برای شما هم این سؤال پیش آمده باشد که پروفایلو چه مزایایی دارد که تا این حد مورد استقبال زیباجویان قرار گرفته است؟ هر چه سن بالاتر می‌رود شاهد کاهش طراوت و جوانی پوست هستیم. روش‌های مراقبتی زیادی وجود دارند که باعث می‌شوند روند پیری پوست کمتر شود. روش‌های طبیعی، معمولاً جوابگویی بالایی ندارند. به همین جهت است که متقاضیان، بیشتر راه‌های درمانی کلینیکی را به درمان‌های طبیعی و خانگی ترجیح می‌دهند.

اگر شما هم به دنبال جوانسازی صورت‌‍تان هستید ولی استفاده از انواع ترکیبات تزریقی مثل ژل، بوتاکس و فیلرهای موجود را به دلیل تغییر ظاهری که ایجاد می‌کنند دوست ندارید، حتماً درباره فواید پروفایلو و استفاده از آن تحقیق کنید. یکی از مهمترین ویژگی‌های این ژل جوانساز، این است که افزایش حجمی ایجاد نمی‌کند. یعنی شما از پروفایلو نمی‌‌توانید برای زاویه سازی صورت یا به عنوان ژل لب استفاده کنید. پروفایلو به عنوان یک ژل کاربردی، این روزها سر و صدای زیادی در بازار زیبایی به پا کرده است چون باعث تحریک کلاژن‌سازی پوست می‌شود.

در ادامه، این موارد بیشتر و کامل‌تر مورد بررسی قرار گرفته است. مجله زیبایی مهزیار در قالب این راهنما، اطلاعات کاملی از مزایا و خواص پروفایلو، در اختیار شما قرار داده است.

“تزریق پروفایلو در کلینیک تخصصی مهزیار”

 

پروفایلو چیست؟ {بررسی کامل مزایای پروفایلو}

پروفایلو Profhilo نوعی ژل محبوب برای بهبود و بازسازی پوست محسوب می‌شود که امروزه به عنوان یک تحول جدید در امر زیبایی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در واقع این ژل، بر خلاف سایر محصولات تزریقی مشابه، اصلاً حالت مصنوعی در پوست ایجاد نمی‌کند. بنابراین بهترین گزینه برای افرادی است که روی طبیعی‌بودن ظاهر خود حساس هستند. وجه تمایز این ژل با سایر نمونه‌های موجود در بازار این است که ژل پروفایلو به صورت زیرپوستی تولید الاستین و کلاژن پوست را تحریک می‌کند.

با این اوصاف، مزایای پروفایلو در جوانسازی صورت و سایر نواحی پوست بدن نقش زیادی دارد و بدون خاصیت پرکنندگی می‌تواند برخی از نواقص صورت را به صورت کاملاً طبیعی و بدون کوچک‌ترین جلب توجهی برطرف کند. شاید بتوان مهم‌ترین مزیت این ژل را هم‌سطح‌کردن خطوط چین و چروک صورت با پوست دانست. عملکرد این ژل به گونه‌ای است که هیالورونیک اسید را به صورت آهسته در پوست آزاد و منتشر می‌کند و با آب‌رسانی پوست، منجر به جوان‌شدن آن می‌شود.

“در سایت Cosmetic Skin Clinic نوشته شده است:

.Profhilo is the anti-ageing injectable treatment that treats the source of ageing and not just the symptoms

به این معنی که پروفایلو فقط نشانه‌های افزایش سن را از بین نمی‌برد؛ بلکه تاثیر خود را روی ریشه آن گذاشته و باعث کلاژن‌سازی و تولید الاستین می‌شود.”

تا اینجا، به طور کلی متوجه شدید که پروفایلو چه مزایایی دارد. اما برای آشنایی هر چه بیشتر با این ژل بد نیست با تمامی فواید پروفایلو آشنا شوید. در ادامه به معرفی برخی از این مزیت‌ها اشاره می‌کنیم.

  • محکم‌شدن پوست و رفع افتادگی آن از خواص پروفایلو برای صورت است.
  • این ماده، انتخاب بسیار مناسبی برای جلوگیری از کاهش حجم پوست در سنین جوانی است.
  • تزریق این ژل باعث می‌شود که پوست به طور مداوم هیدارته باقی بماند و حس جوانی و شادابی پوست را به فرد متقاضی استفاده از آن، انتقال دهد.
  • از مزایای پروفایلو می‌توان در گردن، پوست دست و صورت، به منظور کاهش آثار پیری حتی در زمان‌هایی که پوست بیش از حد دچار افتادگی شده است، استفاده کرد.
  • تزریق پروفایلو درخشان‌شدن پوست را به دنبال خواهد داشت.
پیشنهاد مطالعه:
درمان میگرن با بوتاکس + {فیلم مراقبت بعد از تزریق}

مقایسه مزایای پروفایلو در برابر معایب یا عوارض احتمالی آن

ساختار پروفایلو به قدری برای جوانسازی پوست مفید واقع شده است که عوارض احتمالی ناشی از تزریق آن احتمالا خیلی به چشم نمی‌آید و افراد، معجزه جوانسازی پوست خود را به تحمل اندک معایب این ماده ترجیح می‌دهند. اما مانند هر عمل یا تزریق زیبایی، این موضوع بسیار مهم است که شما بدانید چه چیزی ممکن است در انتظار شما باشد. البته این را نیز در نظر بگیرید که بسیاری از مسائل مربوط به تزریق پروفایلو، ممکن است برای بسیاری از افراد رخ ندهد.

بنابراین آگاهی کامل از عوارض آن و مشورت کامل و انجام تزریق در یک کلینیک معتبر، توسط متخصص زیبایی، می‌تواند تجربه دلچسبی از تزریق و استفاده از فواید پروفایلو برای شما رقم بزند.

مزایا و معایب پروفایلو

مزایا

تحذیک تولید کلاژن

راحت‌ انجام می‌شود

افزایش الاستیسیته پوست

نتایج طبیعی‌

ماندگاری اثرات تا حدود 6 ماه

افزایش آبرسانی پوست

معایب

درد در ناحیه تزریق

احساس ضعف عمومی

قرمزی و تورم

احساس گرما در پوست

 

نواحی تزریق پروفایلو صورت

تا اینجا متوجه شدیم که ژل پروفایلو نه تنها کار از بین‌بردن خطوط پیری و چین و چروک را انجام می‌دهد، بلکه یکی دیگر از خواص پروفایلو، تحریک کلاژن و الاستین است، که باعث جلوگیری از پیری پوست خواهد شد. بنابراین می‌توان این ژل را نوعی درمان همه کاره برای لیفت و جوانسازی طبیعی صورت برشمرد. از این ژل می‌توان برای سایر نواحی بدن از جمله جوانسازی پوست دست، زانو، بازو، بالای سینه و رفع افتادگی پوست گردن هم استفاده کرد. حالا که متوجه شدیم پروفایلو چه مزایایی دارد، بهتر است درباره محل تزریق این ژل هم صحبت کنیم.

این ژل در قسمت‌های مختلف صورت از استخوان گونه گرفته تا فک و چانه تزریق می‌شود. به عبارت دقیق‌تر، نواحی برجستگی زیگوماتیک یا همان استخوان گونه، پایه بینی، ناحیه تراگوس یا لوب گوش، چانه و زاویه خط فک پایین از جمله نقاطی از صورت هستند که این ژل باید در آنجا تزریق شود. به طور کلی تزریق این ژل باید در 10 نقطه از پوست صورت (5 نقطه در هر قسمت) که از قبل مشخص شده است انجام شود. برای اطلاع بیشتر از نواحی تزریق پروفایلو مقاله پروفایلو گردن شما را با تزریق پروفایلو در ناحیه گردن نیز آشنا می‌کند.

پیشنهاد مطالعه:
نکات مهم و ضروری [تعداد دفعات تزریق بوتاکس] + 3 سوال پرتکرار

این کار به وسیله یک سری سوزن ریز مخصوص انجام می‌شود و بخشی از نتایج آن در همان ابتدا قابل مشاهده است. هر چند حدود 10 روز طول می‌کشد تا پوست لیفت شده و آثار جوانسازی بروز پیدا کند. در آخر نتیجه نهایی پروفایلو صورت چیزی خواهد بود که رضایت متقاضی را به دنبال خواهد داشت.

نواحی تزریق پروفایلو صورت

از مزایای پروفایلو؛ دوام و ماندگاری بالا

بر اساس نظر پزشکان بهترین زمان استفاده از ژل پروفایلو بعد از سن 30 سالگی است. درست زمانی که پوست به مرور شروع به افتادگی می‌کند و خاصیت کشسانی و ارتجاعی خود را از دست می‌دهد. اگرچه بیشترین بهره در استفاده از این ژل را افرادی می‌برند که در سنین بالاتر هستند، اما اگر شخصی تمایل به استفاده از پرکننده‌ها نداشته باشد و فقط بخواهد صورت او عاری از هر گونه چین و چروک و افتادگی باشد، بهترین انتخاب تزریق پروفایلو خواهد بود.

ماندگاری پروفایلو هم مانند بسیاری دیگر از فیلرها متغیر و از فردی به فرد دیگر متفاوت است. اما به طور کلی این ژل ماندگاری 6 ماهه دارد. البته ناگفته نماند که دوره تزریق پروفایلو کمی متفاوت‌تر است و شخص حداقل باید 2 جلسه با فاصله تقریباً 1 ماه برای تزریق این ژل اقدام کند تا حداکثر استفاده را از آن ببرد. نکته جالبی که به عنوان مزایای پروفایلو قابل بررسی است، بی‌خطربودن آن است. این یعنی مانند برخی از فیلرها اثرات منفی بر اعصاب یا عروق بزرگ را به دنبال نخواهد داشت.

تاثیر مراقبت بعد از پروفایلو در تثبیت مزایای پروفایلو

به طور کلی استفاده از ژل پروفایلو عوارض خاصی را به دنبال ندارد و مزایای آن به عوارض احتمالی آن می‌چربد. بنابراین نیاز به مراقبت بسیار زیادی نخواهد داشت و شما بلافاصله بعد از تزریق می‌توانید فعالیت‌های روزانه خود را از سر بگیرید. به جز اینکه توصیه می‌شود شخص متقاضی استفاده از این روش بعد از تزریق تا چند روز آرایش نکند. البته نکته دیگر که باید به آن توجه کنید این است که نباید نقاط تزریق ژل را دست‌کاری کنید. توصیه‌های کامل در راستای مراقبت بعد از پروفایلو را در مجله مهزیار به طور کامل شرح داده ایم.

برای اطمینان از شرایط، قبل از حضور در کلینیک هم باید برخی موارد را رعایت کنید. برای مثال از چند روز قبل از داروهای استروئیدی و آسپرین استفاده نکنید. عدم توجه به این مسئله، می‌تواند کبودی محل تزریق را به دنبال داشته باشد که برای صورت اصلاً خوشایند نیست. همچنین توصیه شده است در روز انجام تزریق از انجام شنا، قرارگرفتن در سونا یا رفتن به باشگاه و انجام حرکات ورزشی خودداری کنید. البته شاید تا چند ساعت پس از تزریق ژل، احساس برآمدگی در محل یا حساسیت پوست داشته باشید که کاملاً طبیعی است و جای نگرانی ندارد.

“در مرکز زیبایی مهزیار چگونه پروفایلو تزریق می‌شود؟”

 

پیشنهاد مطالعه:
مراقبت های بعد از تزریق ژل + [4 فاکتور مهم]

کلام آخر

در این مطلب، بررسی کردیم که مزایای پروفایلو برای صورت چه چیزهایی است. این درمان پوستی در دسته فیلرها قرار نمی‌گیرد، زیرا خاصیت پرکنندگی ندارد. از مزایای تزریق پروفایلو می‌توانیم به این اشاره کنیم که زمانی که شخصی دوست نداشته باشد با مصرف فیلرها، ظاهری غیرطبیعی پیدا کند، ولی قصد جوانسازی پوست خود را دارد، می‌تواند از فواید پروفایلو بهره ببرد. این ماده که بالاترین میزان از هیالورونیک اسید را در خود جای داده است، به عنوان یکی از جدیدترین نوآوری‌های پوستی شناخته شده است.

مزایای تزریق پروفایلو در بسیاری از نقاط صورت و بدن که خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده باشد، خودشان را نشان می‌دهند. بعد از استفاده، ژل به مرور شروع به آب‌رسانی بدن، تولید کلاژن و الاستین می‌کند تا پوست ظاهری جوان پیدا کند، بدون اینکه دچار برآمدگی یا برجستگی ظاهری درست مانند فیلرها شود. همچنین کلینیک مهزیار در این راستا در مقاله ” جوانسازی دست با تزریق ژل”  به طور مفصل درباره فواید پروفایلو برای پوست از جمله پوست دست، توضیح داده است. می‌توانید آن را مطالعه کنید و بهره ببرید.

سوالات متداول

۱. پروفایلو چیست؟
پروفایلو، یک نوع مادهٔ پرکاربرد در جراحی پلاستیکی و زیبایی است که به صورت تزریقی به پوست تزریق می‌شود. این ماده از هیدروکسی‌آپاتیت (HA) تشکیل شده است که یک نوع اسید هیالورونیک است.

۲. چه کسانی می‌توانند به تزریق پروفایلو روی آورند؟
افرادی که مایل به اصلاح شکل و حجم صورت، لب، گونه و دیگر قسمت‌های صورت خود هستند و می‌خواهند فرآیند جوانسازی پوست خود را طی کنند، می‌توانند به تزریق پروفایلو روی آورند. همچنین، این روش برای کاهش چین و چروک صورت نیز مفید است.

۳. پروفایلو صورت چه مزایایی دارد؟
تزریق پروفایلو دارای مزایای بسیاری است، از جمله:

– افزایش حجم و پرشدن قسمت‌های صورت
– کاهش چین و چروک صورت
– ایجاد شکل و تعادل بهتر در قسمت‌های صورت و جوانسازی آن
– رفع چین و چروک گردن
– نتایج طبیعی و بدون نیاز به جراحی

۴. آیا تزریق پروفایلو دردناک است؟
تزریق پروفایلو ممکن است با درد و ناراحتی همراه باشد، اما بیشتر بیماران به علت استفاده از بخش‌های مختلف برای کنترل درد، مانند تزریق داروهای مسکن، خوابیده‌اند. همچنین، پزشکان معمولاً برای کاهش درد و تورم بیماران، پس از تزریق، داروهای ضد التهاب و یخ‌گذاری را توصیه می‌کنند.

۵. چه مدت زمانی برای بهبود کامل پس از تزریق پروفایلو لازم است؟
بعد از تزریق پروفایلو، باید حداقل ۲۴ ساعت استراحت کرده و فعالیت‌های سنگین را از برنامه روزانهٔ خود حذف کنید. همچنین، باید از آفتاب‌گرفتگی و فعالیت‌های استرس‌زا خودداری کنید. برای بهبود کامل، ممکن است تا ۲ هفته زمان لازم باشد.

0/5 (0 نظر)

نظرات ارزشمند شما

6 پاسخ

    1. درود برشما
      برای تزریق پروفایلو لازم است که حتما با کلینیک تماس بگیرید تا وقت ویزیت برای شما ست شود. در همان جلسه پزشک توضیحات لازم را در این زمینه به شما خواهد داد.

    1. سلام دوست عزیز
      لطفا برای دریافت وقت مشاوره و یا آگاهی از هزینه خدمات با شماره‌های کلینیک تماس بگیرید. همکاران در خدمتتون هستند.
      ۰۲۱-۲۲۳۸۳۴۰۰

      ۰۲۱-۲۲۳۸۳۴۳۰

      ۰۲۱-۲۲۰۲۰۰۷۳

    1. درود بر شما
      به صورت کلی ماندگاری اثر پروفایلو بین 4- 6 ماه است. اما این موضوع خیلی بستگی به جنس پوست شما و تکنیک تزریق پزشک شما دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط مجله مهزیار