Arabic | Persian | English

EN

AR

ماندگاری تزریق چربی به سینه چقدر است؟+[4سوال متداول]

یکی از اصلی ­ترین تغییراتی که با پا به سن گذاشتن برای شما به وجود می‌آید، کاهش کلاژن سازی و الاستین در بدن است. کاهش کلاژن سازی و الاستیسیته پوست باعث می­شود که حجم چربی پوست در بخش­های مختلف بدن کاهش پیدا کند و افتادگی سینه به وجود بیاید. اما شما می‌توانید با استفاده از روش‌های نوین روز دنیا و با استفاده از تزریق چربی سینه مانع این کار شوید، که ادامه این مطلب به آنها خواهیم پرداخت. روش‌های دیگری مانند عمل پروتز سینه نیز در این راستا راه حل به شمار می‌رود.

بسیاری از افرادی داخل ذهن خود این سوال را دارند که تزریق چربی در سینه چقدر ماندگاری دارد؟ در این مقاله قصد داریم پاسخ این سوال را به شما توضیح دهیم. پس با مجله مهزیار همراه باشید تا با تزریق چربی به سینه، عوامل تاثیرگذار بر ماندگاری تزریق چربی به سینه، مراقبت‌های بعد از تزریق انواع چربی در سینه، مزایای تزریق انواع چربی در سینه، تفاوت تزریق چربی سینه و پروتز و… آشنا شوید.

تزریق چربی به سینه چیست؟

تزریق چربی به سینه یکی از موثرترین و ماندگارترین روش‌های جوانسازی سینه است که باعث جبران حجم از دست رفته چربی پوست می‌شود. پیوند چربی راهی است که در آن بافت چربی از ناحیه مورد نظر در بدن فرد بیمار گرفته می‌شود و پس از طی کردن مراحل فرآوری به نقاط متفاوت در قسمت سینه تزریق می‌شود. اصطلاح پیوند چربی اتولوگ به راهی گفته می‌شود که منبع چربی بدست آمده از همان فردی باشد که قرار است از آن استفاده شود. سال‌ها است که از این راه برای مقاصد متفاوت چه در زمینه جوانسازی و برطرف کردن نقص‌های صورت، مانند ترمیم ناحیه اسکار و زخم (سر-صورت و دست‌ها) و همچنین تحریک رشد تزریق چربی به نقاط مختلف استفاده می‌شود.

ماندگاری تزریق چربی به سینه چگونه است؟

یکی از سوال‌هایی که بسیاری از مراجعه کنندگان برای تزریق چربی می‌پرسند این است که آیا تزریق چربی دائمی است؟ به طور اساسی اگر کلیه شرایط ایده‌‌آل باشد، ماندگاری تزریق چربی در سینه چندین سال و در مواردی دائمی است. علاوه بر این در صورتی که شخص برای بار دوم تزریق چربی انجام دهد، مدت زمان بسیاری از نتایج آن لذت می‌برد. این چربی ها هیچ گونه عوارضی را برای بدن بیمار به همراه ندارند، زیرا از بدن خود فرد گرفته می شود.

پیشنهاد مطالعه:
بررسی 3 نکته کلیدی درباره "مزایا و معایب لیفت گونه"

یکی از دلایل اصلی انتخاب روش مناسب جراحی، میزان ماندگاری آن است. راه­‌های تزریقی زیادی برای فرم دهی به اندام‌­های متفاوت بدن وجود دارد که یکی از این راه­‌ها عمل تزریق چربی است. این عمل نسبت به روش های دیگر مزایای زیادی دارد. یکی از مزایای تزریق انواع چربی در سینه، ماندگاری بالای آن است. تا شش ماه پس از انجام این جراحی، بخشی از چربی های تزریق شده جذب بدن شده و چربی‌های باقی مانده اکثرا به صورت دائم باقی می‌ماند. بیمار پس از انجام این تزریق نباید تغییر وزن زیادی داشته باشد. در صورت عدم تغییر وزن و داشتن سبک زندگی سالم، نتایج این عمل تا همیشه باقی می‌ماند.

عوامل تاثیر گذار در ماندگاری تزریق چربی به سینه

عوامل و پارامترهای بسیاری بر ماندگاری تزریق چربی به سینه تاثیرگذار است. بنابراین ممکن است این مدت زمان در افراد مختلف متفاوت باشد. مهمترین دلیل، وجود ذخایر چربی با کیفیت در اندام شخص است. به صورتی که انجام عمل تزریق چربی، به یک دکتر متخصص و ماهر سپرده شود، ماندگاری آن افزایش زیادی خواهد داشت. همچنین ابزار و تجهیزات استفاده شده و روش عمل نیز روی ماندگاری عمل تزریق چربی تاثیر بسزایی دارد.

تزریق چربی در سینه چقدر ماندگاری دارد؟

مزایای تزریق انواع چربی در سینه

کاربردهای تزریق چربی به بدن و مزایای آن به اندازه‌ای هست که بسیاری از افراد این روش را بسته به شرایط و انتظارات خود انتخاب می‌کنند. اما نمی‌شود گفت که این روش بهترین روش هست و برای تمام افراد کار می‌کند. بهتر است اگر انتظاری از شکل بدن خود دارید، آن را با پزشک مورد اعتمادی درمیان بگذارید تا بهترین شیوه برای هدف مورد نظر شما انتخاب شود. در این قسمت مزایای تزریق چربی به سینه را مرور می‌کنیم.

  • حجم دهی به سینه­‌ها
  • فرم گیری سینه­‌ها که باعث زیبایی بیشتر می‌شود.
  • طبیعی بودن فرآیند
  • ایجاد برش‌­های کوچک که شرایط سختی را برای شما ایجاد نمی‌کند.
  • دارای نتیجه‌­ای کاملا طبیعی
  • ماندگاری بالا
پیشنهاد مطالعه:
این 8 نکته را برای "مراقبت بعد از تزریق ژل خط اخم" بدانید!

در ادامه معایب این روش را نیز به شما خواهیم گفت:

  • ورم و کبودی بعد از تزریق چربی
  • احساس بی حسی در ناحیه تزریق که موقت است.
  • ایجاد زخم‌های کوچک که به مرور زمان خوب می‌شوند.
  • از بین رفتن مقداری از حجم چربی در ماه اول
  • نیاز به 14 روز استراحت

مراقبت های بعد از تزریق چربی

برای این که نتیجه عمل تزریق بهتر باشد و ماندگاری تزریق چربی به سینه بالا رود، بهتر است بعد از تزریق چربی مراقبت‌های زیر را انجام دهید.

  • از دست زدن به محل تزریق خوداری کنیدو
  • تورم و درد در محل سینه ها بخاطر تزریق چربی طبیعی است.
  • کبودی های ناحیه‌­ای سینه معمولا تا دو هفته بعد عمل از بین میرود.
  • از انجام فعالیت ها و ورزش های سنگین به مدت دو هفته خوداری کنید.
  • تا یک ماه بعد از عمل نباید به روی سینه‌­های خود بخوابید.

برای داشتن اطلاعات بیش‌تر در مورد مراقبت‌­های بعد از تزریق پیشنهاد می‌کنیم مقاله “مراقبت های بعد از تزریق انواع چربی در سینه” را مطالعه کنید.

عوارض بزرگ کردن سینه با تزریق چربی

  • عدم تقارن و ناصاف‌بودن بعضی از نقاط سینه
  • حساسیت نشان دادن بدن در برابر دارو­های بی حسی یا بی هوشی
  • احتمال عفونت

عوارض بزرگ کردن سینه

مقایسه ماندگاری تزریق چربی به سینه با پروتز سینه

به طور کل روش تزریق چربی به سینه نسبت به پروتز بهتر و طبیعی‌تر است. ماندگاری تزریق چربی به سینه ممکن است همیشگی باشد و گاهی امکان دارد به بدن جذب بشود، که همه اینها به مهارت و تبهر پزشک معالج شما دارد. ولی اگر شما از روش پروتز استفاده کنید ممکن است در آینده نیاز به درآوردن آن داشته باشید. روش تزریق چربی نسبت به پروتز شکل طبیعی‌تری به سینه‌های شما می‌دهد. تفاوت تزریق چربی سینه و پروتز سینه در این است.

هزینه تزریق چربی به سینه

هزینه تزریق چربی سینه به معیار­های بسیاری بستگی دارد و نمی‌توان گفت هزینه این جراحی دقیقا چقدر است. اندازه چربی که هر شخص به آن نیاز دارد فرق دارد. قیمت تزریق چربی به سینه بعد از مشاوره و معاینه­ های اولیه و نرخ فوق تخصص پلاستیک قابل تخمین خواهد بود. توانایی جراح، قیمت مرکز پزشکی، دستمزد پرستاران و هزینه‌­های مختلف دیگر هم بر قیمت تزریق چربی در سینه تاثیر میگذارد. نکته­ای مهمی که باید به آن توجه کنید این است که بیمه هزینه­‌های را برای انجام این جراحی پرداخت نمی‌کند.

پیشنهاد مطالعه:
7 برند بهترین ژل برای تزریق گونه + [فیلم تزریق]

در این مقاله از مجله زیبایی مهزیار سعی کردیم فاکتورهای موثر در ماندگاری تزریق چربی به سینه را بررسی کنیم. توجه داشته باشید که قبل از اقدام حتما با یک پزشک متخصص مشورت کنید. و بدون آگاهی صد درصدی دست به هیچ کاری نزنید. امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

سوالات متداول

۱. آیا تزریق چربی به سینه باعث درد می‌شود؟
تزریق چربی به سینه ممکن است باعث درد و تورم در منطقه تزریق شود. با این حال، بسیاری از پزشکان قبل از تزریق محل تزریق را با بی‌حسی موضعی، بی‌حس می‌کنند.

۲. آیا تزریق چربی به سینه مناسب برای همه است؟
تزریق چربی به سینه مناسب برای افرادی است که می‌خواهند حجم و شکل سینه خود را تغییر دهند. با این حال، برخی افراد ممکن است به دلایل پزشکی، مانند عفونت در منطقه تزریق یا حساسیت به چربی، نتوانند از این روش درمانی استفاده کنند.

۳. آیا تزریق چربی به سینه عوارض دارد؟
تزریق چربی به سینه ممکن است باعث عوارضی شامل درد، تورم، خشکی و قرمزی در محل تزریق شود. با این حال، بسیاری از عوارض ممکن است در چند روز پس از تزریق کاهش یابند. اما به صورت کلی تزریق چربی به بدن می‌تواند آنطور که انتظارش را دارید نباشد و عوارضی نظیر نتایجی که دلخواهتان نیست، دهد. اگر در رابطه با عوارض تزریق چربی به صورت کنجکاو هستید مقاله لینک‌شده اطلاعات کاملی به شما خواهد داد.

۴. چه مدت زمان لازم است تا نتایج تزریق چربی به سینه مشهود شود؟
بعد از تزریق چربی به سینه، نتایج قابل مشاهده نیستند و ممکن است تا چند هفته یا حتی چند ماه طول بکشد تا حجم چربی به شکل کامل در منطقه تزریق شده جا بیفتد. با این حال، بعد از چند هفته، نتایج نهایی مشخص خواهند شد و ممکن است تا چند ماه یا حتی سال‌ها ادامه داشته باشند.

0/5 (0 نظر)

نظرات ارزشمند شما

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط مجله مهزیار