Arabic | Persian | English

EN

AR

انواع ژل لب؛ {معرفی 7 مدل پرطرفدار}

لب‌ها، یکی از مهم‌ترین اعضای چهره‌ی ما هستند و زیبایی و خوش‌فرم بودن آن‌ها تاثیر بسیار زیادی در جذابیت کلی صورت دارند استفاده از ژل لب نه‌تنها جهت حجیم کردن لب‌ها استفاده می‌شود، بلکه می‌توانید از آن برای اصلاح فرم لب‌های خود نیز استفاده کنید. این روزها به لطف درمان‌های زیبایی و روش‌های متنوعی که در این حوزه ارائه می‌شوند، زیباترکردن این عضو مهم صورت کار بسیار ساده‌ای به‌شمار می‌رود. در این مقاله از مجله کلینیک مهزیار ، قصد داریم شما را با انواع ژل لب که یکی از محبوب‌ترین درمان‌ها برای خوش‌فرم‌ و حجیم‌کردن لب‌ها محسوب‌ می‌شود آشنا کنیم.

با ما همراه باشید تا با انواع ژل لب و مدل‌های تزریق آن آشنا شوید و بهترین ژل‌های موجود در بازار را نیز بشناسید.

تزریق انواع ژل لب در کلینیک مهزیار

 

محبوب‌ترین انواع ژل لب کدام مدل‌ها هستند؟

تزریق ژل و بوتاکس، جزو محبوب‌ترین درمان‌های زیبایی در عصر حاضر هستند و افراد مختلف در هر سنی، آن‌ها را انجام می‌دهند. شاید این‌طور فکر کنید که تزریق ژل لب فقط برای دادن حجم به این عضو مورد استفاده قرار می‌گیرد، در صورتی‌که این‌طور نیست و از ژل برای اصلاح طبیعی فرم لب نیز استفاده می‌شود. قبل از اینکه به سراغ صحبت در رابطه با انواع ژل لب و بهترین گزینه‌های موجود در بازار برویم، اجازه دهید محبوب‌ترین مدل‌های تزریق ژل لب را به شما معرفی کنیم:

  • ژل لب نچرال: محبوب‌ترین مدل تزریق ژل لب در سال‌های اخیر، مدل نچرال بوده است. این مدل از تزریق ژل، برای اصلاح فرم لب مورد استفاده قرار می‌گیرد و لب‌های شما بعد از تزریق، ظاهری کاملا طبیعی خواهد داشت. تزریق ژل لب مدل طبیعی برای افرادی که دوست دارند، چهره‌ی طبیعی و نچرالی داشته باشند، بهترین گزینه به‌شمار می‌رود.
  • ژل لب مدل عروسکی: ژل لب مدل عروسکی که با نام ژل لب مدل باربی نیز شناخته می‌شود، یکی دیگر از انواع تزریق‌های محبوب است و تقاضای زیادی برای آن وجود دارد. همان‌طور که از نام این مدل نیز مشخص است، بعد از تزریق، لب‌های شما مانند لب‌های عروسک باربی حجیم خواهد شد.
  • ژل لب مدل چاکدار: در این مدل، تزریق به‌صورتی انجام می‌شود که قسمت وسط لب پایین فرورفتگی و حالت چاکدار داشته باشد. مدل لب چاکدار محبوبیت زیادی در میان متقاضیان جوان دارد و زیبایی خاصی به لب‌ها می‌بخشد.
  • ژل لب مدل گرد: در مدل گرد، همان‌طور که از نام آن نیز مشخص است، تزریق به‌صورتی انجام می‌شود که لب‌های شما حالتی گرد پیدا کند. در این مدل تزریق، برای گرد دیده‌شدن لب‌ها، حجم لب بالا بیشتر از لب پایین خواهد بود.
  • تزریق ژل لب مدل هالیوودی: مدل هالیوودی نیز از انواع ژل لب پرطرفدار است که در میان نسل جدید بسیار دیده می‌شود. در مدل هالیوودی، تزریق برای هر دو لب بالا پایین انجام می‌شود و لب‌های شما در کل حالت حجیم‌تری پیدا خواهد کرد.
  • تزریق ژل لب مدل فانتزی: در مدل فانتزی، لب‌ها بیشتر از حالت طبیعی برجسته می‌شوند و ظاهری کاملا فانتزی به خود می‌گیرند. اگر به دنبال داشتن یک چهره‌ی فانتزی هستید یا قصد انجام عمل‌های زیبایی در سایر نقاط صورت خود را دارید، می‌توانید این مدل را برای تزریق انتخاب کنید.
  • تزریق ژل لب مدل راشل: ژل لب مدل راشل که با نام تزریق مدل روسی نیز شناخته می‌شود، یکی از مدل‌هایی است که در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. این مدل که در آن تزریق به قسمت بالای خط لب بالا انجام می‌شود، بهترین روش برای فرم دادن به لب‌ها به‌شمار می‌رود. درصورتی که علاقه دارید بیشتر درباره ژل لب روسی بدانید، مقاله “ همه چیز درباره ژل لب روسی “برای شما نوشته شده است.
پیشنهاد مطالعه:
تزریق بوتاکس دیسپورت | هزینه تزریق + مزایا

لب تزریق‌شده به مدل عروسکی

یکی از دغدغه‌هایی که برای علاقه‌مندان به ژل لب وجود دارد، انتخاب بهترین مارک ژل برای تزریق لب است. این روزها با ورود انواع ژل لب کره‌ای به بازار که از قیمت پایین‌تری نسب به انواع مرغوب این محصول برخوردار هستند، شاهد این هستیم که برخی از افراد برای کاهش هزینه‌ تزریق ژل لب، این محصولات را انتخاب می‌کنند. ژل لب رووفیل، یکی از مارک‌های کره‌ای است که در حال حاضر در کشور ما نیز وجود دارد و مورد استفاده‌ی برخی از مراکز قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: تخلیه ژل لب

قیمت ژل لب رووفیل و مناسب‌بودن آن از نظر اقتصادی، تنها دلیلی است که افراد را وادار به انتخاب این محصول می‌کند؛ اما اگر به‌دنبال تزریق یک محصول مرغوب هستید که هیچ‌گونه عوارضی نیز برای شما به‌همراه نداشته باشد، بهتر است نام این ژل را از لیست انتخاب‌های خود خط بزنید.

نمونه‌ای از تزریق ژل لب روسی در کلینیک مهزیار

 

علاوه بر محصولات کره‌ای، برخی از انواع دیگر ژل‌های متفرقه نیز وجود دارند که از کیفیت بسیار پایینی برخوردار هستند. ژل لب مسترتریت، یکی از انواع ژل‌های بی‌کیفیتی است که بخاطر داشتن قیمت پایین، مورد استفاده‌ی برخی از افراد قرار می گیرد. توصیه‌ی ما به شما این است که برای حفظ سلامتی خود و گرفتن بهترین نتیجه‌ی ممکن از تزریق ژل لب، این محصول را نیز از دایره‌ی محصولات مورد نظر خود خارج و به‌جای آن برندهای باکیفیت آمریکایی و اروپایی به‌روز دنیا را به لیست انتخاب خود اضافه کنید.

جدول عوارض احتمالی و مزایای انواع ژل لب

عوارض احتمالی

کبودی بیشتر

درد و التهاب

تورم

خون‌مردگی

مزایا

میزان کبودی بسیار کمتر

ماندگاری بالا (6 ماه الی یک سال)

درصد خیلی پایین خطا در تزریق

فرم‌دهی لب بصورت لیفت‌شده

پیشنهاد مطالعه:
0 تا 100 زاویه سازی صورت مردان +[مزایا و معایب احتمالی]

 مراقبت‌های بعد از تزریق انواع ژل لب

تزریق ژل لب، یک اقدام غیرتهاجمی برای زیبایی است و شما پس از این درمان نیاز به استراحت ندارید، اما نکاتی وجود دارند که بعد از تزریق باید مورد توجه قرار دهید تا ضمن جلوگیری از بروز عوارض متعدد و جلوگیری از عفونت ژل لب ، بهترین نتیجه را نیز از این درمان بگیرید. مهم‌ترین نکاتی که بعد از تزریق ژل لب باید در نظر داشته باشید به شرح زیر هستند:

  • خودداری از شستشوی محل تزریق تا سه روز
  • پرهیز از رفتن به استخر، سونا و جکوزی تا یک هفته بعد از تزریق
  • دستکاری‌نکردن و مالش‌ندادن محل تزریق تا ۲۴ ساعت
  • نوشیدن آب فراوان
  • نرفتن به سولاریوم تا دو هفته پس از انجام تزریق و قرار نگرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید
  • تا 48 ساعت ورزش نکنید
  • از نوشیدنی‌های داغ استفاده نکنید

تزریق انواع ژل لب با سوزن کانولا

کلام آخر

در میان اقدامات غیرتهاجمی که برای زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرند، تزریق ژل لب از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. در این مقاله شما را با انواع ژل لب و مدل‌های مختلفی که برای تزریق وجود دارند آشنا کردیم و اطلاعات لازم را در رابطه با مارک‌های ژل لب و نکاتی که پس از انجام تزریق باید رعایت کنید، در اختیارتان قرار دادیم. باز هم تاکید می‌کنیم که برای کم‌کردن هزینه، سراغ مارک‌های کره‌ا‌ی یا بی‌کیفیت نروید، چراکه این محصولات سلامتی شما را با خطرات جدی مواجه می‌سازند و ممکن است عوارض جبران‌ناپذیری مانند گلوله‌شدن ژل لب را برایتان به‌همراه داشته باشند.

سوالات متداول

1- فیلر لب چیست؟
فیلر لب یک نوع ماده آماده است که برای افزایش حجم و شکل لب‌ها استفاده می‌شود. این ماده شامل اسید هیالورونیک است که به صورت تزریقی در لب‌ها قرار می‌گیرد.

پیشنهاد مطالعه:
علت سردرد بعد از بوتاکس چیست؟+{8 راه جهت جلوگیری از بروز آن}

2- فیلر لب از چه موادی تشکیل شده است؟
فیلر لب از اسید هیالورونیک تشکیل شده است که یک نوع ماده طبیعی است که در بدن وجود دارد و برای آبرسانی و حفظ رطوبت پوست استفاده می‌شود.

3- چقدر طول می‌کشد تا اثر فیلر لب دیده شود؟
اثر فیلر لب بعد از تزریق در عرض چند روز قابل مشاهده است و به مرور زمان، حجم لب‌ها کمی کاهش می‌یابد. برای افزایش ماندگاری ژل لب ، نیاز به تزریق مجدد و رعایت نکات بعد از تزریق ژل هست.

4- آیا فیلر لب باعث درد و سوزش می‌شود؟
بله، تزریق فیلر لب ممکن است باعث درد و سوزش در منطقه تزریق شود اما به قدری نیست که قابل تحمل نباشد. با این وجود برای کاهش این عوارض، برای شما بیحسی موضعی استفاده خواهد شد.

5- آیا فیلر لب مناسب برای همه افراد است؟
خیر، فیلر لب برای همه افراد مناسب نیست، به خصوص برای افرادی که دچار حساسیت به اسید هیالورونیک هستند. قبل از تزریق انواع ژل لب، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید.

6- بهترین فیلر لب کدام است؟
برند الیاکسین (Aliaxin) سوئیسی که کلینیک مهزیار فقط و فقط از این برند استفاده می‌کند، در حال حاضر بهترین برند فیلر موجود است.

0/5 (0 نظر)

نظرات ارزشمند شما

6 پاسخ

    1. الهه عزیز هر صورتی با توجه به آناتومی خود و بررسی توسط پزشک قابلیت تزریق یک مدل ژل لب را دارد که برای مشخص‌شدن این موضوع، پزشک باید بصورت حضوری چهره شما را ببیند و در این مورد نظر دهد.

  1. من چند ماه قبل ژل لب رووفیل تزریق کردم و متاسفانه مجبور شدم تخلیه کنم… الان میتونم دوباره برای تزریق ژل هیالورونیک اسید اقدام کنم؟

    1. هاینه عزیز ژلی که قبلا تزریق کردید ژل بی کیفیتی بوده است اما از ان جایی که بر پایه هیالورونیک اسید است، امکان تخلیه و تزریق مجدد ژل آلیاکسین وجود دارد. فقط بهتر است این کار را نزد پزشک متخصص و در مرکز معتبری انجام دهید که در ساختار لب‌ها مجددا ایرادی به وجود نیاید.

    1. هزینه تزریق ژل در کلینیک مهزیار ثابت است و بر اساس مدل مورد نظر، تغییر نمی‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط مجله مهزیار